Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 40 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD.nl introduceert tijdschrift over HDTV

    DVD.nl introduceert tijdschrift over HDTV



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Gaan jullie naast de LCD / Plasma test ook HD-Crt's testen
    (bijv Philips 32PW9551 / 12)

  3. #3

    Standaard

    We vergelijken alleen Plasma en LCD tv's, geen CRT's.
    Eric van Ballegoie

  4. #4

    Standaard

    Goed dat zo'n blad er komt...volgens mij ziet 3/4 van de mensen door de digitale bomen het bos niet meer.

  5. #5

    Standaard

    Prachtig initiatief! Ga het blad zeker lezen. Alleen werkt de link naar hdtvmagazine.nl niet bij mij. Ik krijg een redirect naar castor.hwigroup.com.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok
    Prachtig initiatief! Ga het blad zeker lezen. Alleen werkt de link naar hdtvmagazine.nl niet bij mij. Ik krijg een redirect naar castor.hwigroup.com.
    Hier werken ze ook niet.

    Heb wel een bestelling gedaan van €4,50. Is dit eenmalig of kun je gewoon lid worden?.. Heb hier namelijk wel interesse in!!

  7. #7

    Standaard

    Erg goed idee! Mensen worden doodgegooid met HDTV en de leek heeft geen idee wat het allemaal betekent! Zou je ook kunnen vertellen welke 14 LCD / plasma TV's er zijn getest?
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  8. #8

    Standaard

    Als ik het goed begrijp ik dit dus een eenmalige uitgave?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  9. #9

    Standaard

    Het gaat inderdaad om een éénmalige uitgave, HDTV is nog zodanig nieuw dat we niet verwachten daar elke maand of elke twee maanden een magazine mee te kunnen vullen. Wat we in dit magazine dan ook vooral doen is uitleggen wat HDTV is, wat je ermee kan en hoe het er in Nederland voorstaat. Hiervoor hebben we met heel veel mensen in Hilversum en bij de verschillende kabelmaatschappijen gesproken, en we denken dan ook dat we een goed beeld kunnen geven van wat je als consument van HDTV mag verwachten.

    PS: Ik heb alle links naar hdtvmagazine.nl verwijderd en ook alle posts hierboven die betrekking hadden op het niet werken van die site. Het lijkt er inderdaad op dat er iets mis is met de configuratie van onze server. Hartelijk dank voor de tips, we lossen het probleem morgen zo snel mogelijk op.
    Eric van Ballegoie

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    [code]Daarnaast kunnen wij de gegevens gebruiken om u op de hoogte te houden van interessante informatie en/of aanbiedingen. Jouw gegevens kunnen aan door ons zorgvuldig geselecteerde partijen ter beschikking worden gesteld. Uw gegevens kunnen, samen met hun informatie over u, worden geanalyseerd om de aanbiedingen en/of informatie zoveel mogelijk op uw interesses af te stemmen. U kunt bij het opgeven van de gegevens bezwaar maken tegen beschikbaarheidstelling van gegevens aan derden. Ook kunt u eigen gegevens opvragen en verzoeken ze te corrigeren of te verwijderen. Stuur hiertoe een kaartje aan de Abonnementenadministratie, Postbus 3389, 2001 DJ Haarlem[/code]

    Ik zie nergens dat ik bij het opgeven kan aangeven dat ik NIET wil dat gegevens aan derden verstrekt worden. Sowieso wil ik ook niet dat DVD.nl de gegevens gaat gebruiken voor 'voor mij' interessante zaken. Ook daarvoor wil ik expliciet GEEN toestemming geven.

    Al met al een gemiste kans. Ik moet 'm blijkbaar in de winkel kopen.

    Nog even azijn zijken: Vervormingen van Je en U in zo'n kort stukje tekst doorelkaar gebruikt verdient ook geen schoonheidsprijs.
    Praat niet over wat je weet, maar weet waarover je praat.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 'Terminator4' Ronald Zwar
    ...Sowieso wil ik ook niet dat DVD.nl de gegevens gaat gebruiken voor 'voor mij' interessante zaken. Ook daarvoor wil ik expliciet GEEN toestemming geven.
    Voor alle duidelijkheid: Je bestelt het blad niet bij ons, maar bij de uitgever van het het magazine waar wij mee samen werken, HUB uitgevers.
    Gegevens die op de site van DVD.nl worden ingevoerd voor bijvoorbeeld de forumregistratie of deelname aan prijsvragen worden per definitie nooit commercieel gebruikt.
    Eric van Ballegoie

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 'Terminator4' Ronald Zwar
    ...Sowieso wil ik ook niet dat DVD.nl de gegevens gaat gebruiken voor 'voor mij' interessante zaken. Ook daarvoor wil ik expliciet GEEN toestemming geven.
    Voor alle duidelijkheid: Je bestelt het blad niet bij ons, maar bij de uitgever van het het magazine waar wij mee samen werken, HUB uitgevers.
    Gegevens die op de site van DVD.nl worden ingevoerd voor bijvoorbeeld de forumregistratie of deelname aan prijsvragen worden per definitie nooit commercieel gebruikt.
    Ik vind het erg netjes dat deze afspraak bestaat. Er zijn niet veel sites die een dergelijke service bieden, waar gegevens zo worden verhandeld voor veel winst.

    Toch vraag ik me af welke types LCD en plasma er worden vergeleken. Dikke kans dat ik tijdens het WK een T ga kopen, dan is het wel prettig om er van te voren wat over gelezen te hebben, maar als mijn potentioele kandidaten er niet in staan... tja....
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  14. #14

    Standaard

    De lijst met LCD en plasmaschermen wil ik niet helemaal uitdiepen, en kunnen nog wat schermen bijkomen of vervangen worden voor nog nieuwere modellen. Maar we testen schermen van:

    -V2Mzx (42 inch plasma)
    -Philips (32 en 27 inch LCD)
    -JVC (26 en 32 inch LCD)
    -Tatung (32 inch LCD)
    -Acer (32 en 37 inch LCD)
    -Mirai (32 en 37 inch LCD)
    -Sony (32 inch LCD)
    -BenQ (32 inch LCD
    -Hitachi (32 inch LCD)
    -Pioneer (43 inch Plasma)
    -Sharp (32 inch LCD - PAL panel, buiten de vergelijking want niet HD Ready)
    Eric van Ballegoie

  15. #15

    Standaard

    ok, bedankt!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  16. #16

    Standaard

    Wellicht ook nog schermen tussen de 50-70 inch

    Dat zou mooi zijn 8)

  17. #17

    Standaard

    Nee, die zitten er niet tussen. Later dit jaar zullen we die overigens wél gaan testen, en dan niet alleen plasma / LCD, maar vooral ook de betaalbare LCOS (D-Ila / SXRD) rearprojection modellen.
    Eric van Ballegoie

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Nee, die zitten er niet tussen. Later dit jaar zullen we die overigens wél gaan testen, en dan niet alleen plasma / LCD, maar vooral ook de betaalbare LCOS (D-Ila / SXRD) rearprojection modellen.
    Das inderdaad ook goed nieuws

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Nee, die zitten er niet tussen. Later dit jaar zullen we die overigens wél gaan testen, en dan niet alleen plasma / LCD, maar vooral ook de betaalbare LCOS (D-Ila / SXRD) rearprojection modellen.
    Waarom geen CRT?

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Parker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Nee, die zitten er niet tussen. Later dit jaar zullen we die overigens wél gaan testen, en dan niet alleen plasma / LCD, maar vooral ook de betaalbare LCOS (D-Ila / SXRD) rearprojection modellen.
    Waarom geen CRT?
    Bestaan die dan???

  21. #21

    Standaard

    jazeker, phillips, LG en Samsung maken dergelijke toestellen.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  22. #22

    Standaard

    Philips heeft nu voor de nederlandse markt de:
    32PW9551/12 (overigewns staat deze pas begin deze week op de site van philips, maar oa voor de USA maken philips en sony al jaren hd-crt's).

    Ik denk dat dergelijke modellen ook hard nodig zijn om HD echt van de grond te krijgen, want LCD en plasma is gewoon te duur. Alleen hierom zou er eigenlijk een HD-crt meegetest moeten worden.

    De genoemde philips heeft advies prijs € 699,- en dat voor 32"

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Parker
    Philips heeft nu voor de nederlandse markt de:
    32PW9551/12 (overigewns staat deze pas begin deze week op de site van philips, maar oa voor de USA maken philips en sony al jaren hd-crt's).

    Ik denk dat dergelijke modellen ook hard nodig zijn om HD echt van de grond te krijgen, want LCD en plasma is gewoon te duur. Alleen hierom zoud er eigenlijk een HD-crt meegetest moeten worden.

    De genoemde philips heeft advies prijs € 699,- en dat voor 32"
    Das inderdaad niet duur

    Philips 32PW9551/12

  24. #24

    Standaard

    Die TV is alleen "HD-prepaid" die is niet HD-ready / kan geen natieve HD resolutie weergeven van 720P of hoger. Er kan alleen HD in, het komt er niet uit.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Die TV is alleen "HD-prepaid" die is niet HD-ready / kan geen natieve HD resolutie weergeven van 720P of hoger. Er kan alleen HD in, het komt er niet uit.
    Daar heb je dus niets aan

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •