De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 'Schijf wordt niet herkend'

    Hallo iedereen.
    Ik heb een dvdrecorder LG DR6621 en die werkte altijd wel best. Maar nu de laatste tijd als ik een dvd wil kijken, cd wil luisteren op wat heb opgenomen leest hij het gewoon niet. Opgenomen dvd's en gebrandde cdtjes doen het wel. Maar gewone dvd's en cd's doen het niet. Hij geeft de meldig 'Schijf wordt niet herkend' en de lader gaat weer open. Ik word er een beetje gek van want ik wil gewoon dvdtjes kijken en cdtjes luisteren. Wie geeft mij de gouden tip??? Alvast bedankt!

  2. #2

    Standaard

    Ik weet niet hoe lang je het apparaat hebt, maar de lens van de laser wil op den duur wel vies worden.
    Schoon (laten) maken van de lens is dan ook vaak een goede oplossing. Voor sommige apparaten/situaties eens per jaar, bij andere combinaties eens per 2 of 3 jaar.
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  3. #3

    Standaard Re: 'Schijf wordt niet herkend'

    Meestal is het juist andersom; originele dvd's laden wel goed en gebrande dvd's willen de meeste niet goed lezen! Het zou inderdaad de laserunit kunnen zijn.


    Probeer anders eens uit te vinden of er een nieuwe firmware uit is voor je dvd-recorder. Mischien dat een nieuwe firmware wat meer mogelijkheden biedt.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door deniesje393
    Hallo iedereen.
    Ik heb een dvdrecorder LG DR6621 en die werkte altijd wel best. Maar nu de laatste tijd als ik een dvd wil kijken, cd wil luisteren op wat heb opgenomen leest hij het gewoon niet. Opgenomen dvd's en gebrandde cdtjes doen het wel. Maar gewone dvd's en cd's doen het niet. Hij geeft de meldig 'Schijf wordt niet herkend' en de lader gaat weer open. Ik word er een beetje gek van want ik wil gewoon dvdtjes kijken en cdtjes luisteren. Wie geeft mij de gouden tip??? Alvast bedankt!

  4. #4
    coolhandluke
    Guest

    Standaard

    Heb vanavond helaas voor het eerst hetzelfde probleen ervaren. Van het ene op het andere moment doet 'ie het niet meer. De speler herkent alleen audio cd's, alle anderen worden niet herkent en er uitgegooid.

    De stekker er even 5 minuten uitgelaten, maar ook dit zorgde niet voor verbetering
    Heb even gezocht naar nieuwe firmware, maar die blijkt er niet te zijn.

    Iemand nog tips ?

    Grtz,

    CHL

  5. #5
    MikeyMikey
    Guest

    Standaard

    Hmm ik heb precies hetzelfde probleem.
    GIsteren in 1 keer geen herkenbare schijf ingebracht !!!
    Knettergek !!!!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •