Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 172 van 172 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    tijd dat ze seizoen 5 eens op dvd schijfjes schroeien en naar de winkels sturen. o en op blu-ray zou het nog beter zijn.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  2. #152

    Standaard

    wel een beetje jammer dat er dus gewoon geen einde is gemaakt van de serie.
    naja ik zal seizoen 5 ook nog wel kopen, maar vind het idd jammer dat we nooit te weten zullen komen wat er allemaal gebeurd is.

  3. #153

    Standaard

    Seizoen 5 komt op 22 juli 2008 in Regio 1 uit. Hopelijk binnen 3 maanden dan ook de regio 2 versie.

    Cheers

    http://www.tvshowsondvd.com/news/Las...-Season-5/9837
    Laatst aangepast door Burka : 26-06-2008 om 16:47

  4. #154

    Standaard

    Is er al meer duidelijk over de datum waarop seizoen 5 uitkomt?
    Ik zag dat hij wel op rtl kwam maar niet vanaf het begin.
    Iemand enig idee?

  5. #155

    Standaard

    Schandalig eigenlijk om zo een einde te maken aan de serie. Als je zo'n cliffhanger hebt als einde van het seizoen moet je ook nog gewoon een laatste seizoen maken.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  6. #156

    Standaard

    ja idd. of in ieder geval een final episode. De episode die nu de laatste is is ook gewoon niet gemaakt als einde. Erg jammer.

  7. #157

    Standaard

    Maar komt de serie nog wel uit op dvd?
    Ik heb de 1e 4 seizoenen gezien, seizoen 5 nog niet.
    Nu zag ik dat vanavond A Cannon Carol op tv kwam maar dat is al één van de laatste afleveringen.
    En ik wil toch in ieder geval graag de 1e van seizoen 5 zien.
    Iemand enig idee, want ik las hier wel iets over een releasedatum op dvd begin oktober?

  8. #158

    Standaard

    13-11-2008 Las Vegas - Seizoen 5 (6 disc's)

    Dit is de release datum volgens dvd-home.nl
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  9. #159

    Standaard

    Oh dat is heel mooi ik had gehoord dat die helemaal niet uitkwam in Nederland.
    Bedankt

  10. #160

    Standaard

    Ik ben nu halverwege seizoen 2, echt een geweldige serie! Had er wel eens stukjes van gezien op tv maar nooit echt blijven kijken, tot ik de DVD eens aan heb geschaft. Binnenkort maar eens seizoen 3 en 4 bestellen alvast.

  11. #161

    Standaard

    Ik wil deze series alle seizoen hebben dus wacht ik wel tot ik jarig ben dan vraag ik aan elke familie lid wel om deze dvd's.Dat scheelt mij een hoop poen.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  12. #162

    Standaard

    Seizoen 3 en 4 gisteren aangeschaft voor € 19,99 per seizoen! Nu nog even wachten op S5 en dan is deze top serie weer compleet in de collectie.

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Seizoen 3 en 4 gisteren aangeschaft voor € 19,99 per seizoen! Nu nog even wachten op S5 en dan is deze top serie weer compleet in de collectie.
    Waar heb je ze gekocht? Ik wil ze ook nog een keer hebben. BVD
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Waar heb je ze gekocht? Ik wil ze ook nog een keer hebben. BVD
    Ik heb ze gekocht bij de Music Store, maar ook bij de FRS zijn ze 19,99 per seizoen.

  15. #165

    Standaard

    Gisteren de laatste op tv gezien. Jammer van die grote cliffhanger terwijl het het einde van de serie is. Nu kom je dus nooit te weten hoe het afloopt..

  16. #166

    Standaard

    ik had de laatste aflevering al een keer gezien, maar het blijft toch heel irritant. Dat einde, de baby, het vliegtuig. die broer, de verbouwing. een grote cliffhanger.
    Laatst aangepast door tesssam : 26-10-2008 om 09:38

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tesssam Bekijk bericht
    .
    Spoiler tags misschien!? Wel zo leuk voor de mensen als ik die hem nog niet gezien hebben.
    Laatst aangepast door Burkie : 26-10-2008 om 20:01

  18. #168

    Standaard

    oh hu inderdaad sorry. aangepast. nu jij nog

  19. #169

    Standaard

    Gisteren S5 aangeschaft en meteen wat afleveringen gekeken. Ben benieuwd naar het einde, oftewel het niet-einde.

  20. #170

    Standaard

    Nou, net de laatste aflevering gezien.. Schandalig dat ze gewoon stoppen met deze serie op deze manier.. Bah..

  21. #171

    Standaard

    Ik ga binnenkort seizoen 5 aanschaffen. Krijg binnenkort nog wat vvv bonnen en hoop dat dan de prijs een beetje gezakt is, 39,99 vind ik echt belachelijk !
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  22. #172

    Standaard

    Vorige week eindelijk eens gekocht.

    Ben nu met seizoen 5 bezig en moet eerlijk zeggen: Seizoen 5 is top! Ondanks het verdwijnen van Ed en Mary.
    James Caan wordt i.m.o prima vervangen door Tom Selleck.
    Piper vind ik iets minder.

    Jammer dat er niet een degelijke laatste aflevering is gemaakt.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •