Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 172 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Seizoen 3, waar ze vanavond trouwens mee verder gaan. 22.30, RTL4.

  2. #27

    Standaard

    oke vet. k ga zeker kijken

  3. #28

    Standaard

    Volgende week geen Las Vegas, want er is voetbal en dan komt Dancing on Ice pas om 22.30. Die week daarna weer wel...

  4. #29

    Standaard

    Vraagje, weet iemand wanneer seizoen 3 op dvd komt in nederland??

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Exxon
    Volgende week geen Las Vegas, want er is voetbal en dan komt Dancing on Ice pas om 22.30. Die week daarna weer wel...
    potverdorie

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wvv89
    Vraagje, weet iemand wanneer seizoen 3 op dvd komt in nederland??
    volgens dvd-home.nl ergens in Oktober dat ik van de week zag!

  7. #32

    Standaard

    wat een raar einde gisteravond [spoiler:e176f0606b]wrm vloog ze nou zomaar van het dak af??ik hoop dat ze te pletter valt want ik mag der helemaal niet en Ed moet weer terug komen[/spoiler:e176f0606b]

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skikkelenberg
    wat een raar einde gisteravond [spoiler:56f99e1a63]wrm vloog ze nou zomaar van het dak af??ik hoop dat ze te pletter valt want ik mag der helemaal niet en Ed moet weer terug komen[/spoiler:56f99e1a63]
    Ik vond het maar een dom einde, zeer onrealistisch. Niet dat de rest nou zo realistisch is, maar dit eas toch wel over the top.

  9. #34

    Standaard

    Ja vond het ook zeer vaag, misschien [spoiler:7723974be2]heeft het wel iets met die stripfiguren te maken hebben [/spoiler:7723974be2]

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wvv89
    Ja vond het ook zeer vaag, misschien [spoiler:166b6f4acf]heeft het wel iets met die stripfiguren te maken hebben [/spoiler:166b6f4acf]
    ja ik denk et wel[spoiler:166b6f4acf]toen ik dat zag dacht ik eerst dat ze weggeblazen werd door een straalmotor en dat ed er dan achter zou zitten maar dan was danny ook van et dak afgeblazen[/spoiler:166b6f4acf]

  11. #36

    Standaard

    Heeft iemand seizoen 2 de Nl versie,zo ja,,heeft deze wel een Engelse DD 5.1 audiotrack? Op de Nl versie van seizoen 1 zat deze namelijk niet.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  12. #37

    Standaard

    ja de Nederlandse box van seizoen 2 heeft DD5.1

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo
    ja de Nederlandse box van seizoen 2 heeft DD5.1
    Ok,Bedankt.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  14. #39

    Standaard

    weet iemand hoe de theme song heet ??
    ik kan het nergens vinden

  15. #40

    Standaard

    Charlie Clouser - Let It Ride

  16. #41

  17. #42

    Standaard

    Iriteert het jullie niet dat de Nederlandse DVD (seizoen 1) in simpel 2.0 is?
    Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
    Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII

  18. #43

    Standaard

    nope want ik kijk et op tv

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvdplas
    Iriteert het jullie niet dat de Nederlandse DVD (seizoen 1) in simpel 2.0 is?
    Een DD 2.0 hoeft helemaal niet zo slecht te zijn,en als je die DD 5.1 track nooit gehoord hebt kan je je er ook niet aan irriteren.Ik heb de regio 2 Uk versie waar hij wel op zit.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  20. #45

    Standaard

    Volgt Las Vegas eigenlijk 1 groot verhaal of zijn het aparte cases die dat team iedere aflevering behandelt? En verandert er eigenlijk veel tussen de verschillende seizoenen?

    Ik wil me deze serie in de toekomst mogelijk eens aanschaffen maar heb er momenteel nog niet echt een gedacht van wat ik ervan moet verwachten. Eigenlijk is mijn vraag of dit een redelijk typische detective-serie is in een ongewone locatie (althans voor een serie), of dat het veel meer is dan dat alleen.

  21. #46

    Standaard

    ik zou het niet als detective beschouwen.

  22. #47

    Standaard

    Heb inmiddels bijna heel seizoen 1 gekeken. Het is een aardige serie, de pilot vond ik erg leuk, lekker vlot met een beetje humor. Maar ik denk dat het de serie goed zou doen als het een beetje serieuser is. Sommige afleveringen zijn een beetje flauw. Bijvoorbeeld "New Orleans"(S01E16 met Dennis Hopper), vond dat geen goede aflevering, een beetje flauw en onserieus.

    Als entertainment serie is het leuk genoeg maar je moet geen serieuse HBO achtige serie verwachten.

  23. #48

    Standaard

    is er afgelopen zaterdag nog wat Interessants gebeurd? ik was er namelijk een weekendje niet
    [spoiler:c0aad4ecd7] wat is er gebeurd met monica en danny op dat dak ? [/spoiler:c0aad4ecd7]

  24. #49

    Standaard

    [spoiler:26edfebef6]Monica is dood. die werd van het dak geblazen. Gelukkig is ze weg).[/spoiler:26edfebef6]

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernst985
    [spoiler:ee73fef0fe]Monica is dood. die werd van het dak geblazen. Gelukkig is ze weg).[/spoiler:ee73fef0fe]
    mooi zo en inderdaad.[spoiler:ee73fef0fe] maar hoe komt het dan dat ze van het dak viel ?? en is Ed terug?[/spoiler:ee73fef0fe]

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •