Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 284 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard King Kong Extended Editie

    Hallo allemaal,

    aangezien bij de vorige King Kong alleen maar over de extended editie werd gespeculeerd leek het me handig als we gewoon een speciale topic hiervoor zouden maken. En voor de gewone en de speciale editie kun je dan nog gewoon terecht bij de oude.

    Ok hij komt er waarschijnlijk wel, maar met hoeveel discs en hoeveel langer gaat het worden.. Ook zou het misschien een 3-disc set worden, met 2 lege ruimtes voor de 'Production Diaries' zodat het in totaal een 5-disc set word. Dit is nieuw en nog niet bevestigd, maar ik zou het in ieder geval wel ok vinden. Hopelijk komt er ook weer ook weer uitgebreide 'commentary tracks' zoals bij LOTR..
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  2. #2

    Standaard

    In 't filmmagazine Filmvalley #26 las ik op pag. 8 dat de extra-lange versie 40 min. meer is. En daar ik 1 v.d. personen was die de huidige bioscoop-versie géén minuut te lang vond, w8 ik met 't kopen v.e. multi-disc-set op de 220 min. durende filmversie. Ter overbrugging red ik me tot die tijd wel m.e. single-disc.

  3. #3

    Standaard

    Ben erg benieuwd. Ik wacht met t aanschaffen van King Kong op dvd totdat deze versie uitkomt
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #4

    Standaard

    Ik wacht ook op de extended versie, ik vond dit een hele goede film.

    In het begin word er heel veel aan het evrhaal gedaan, en diepgang in de personages, zodat er later lekkere zinloze actie kan komen op het eiland.

  5. #5

    Standaard

    Ik koop de EE versie ook, maar de gewone SE ook (sterker nog staat al 3 keer in pre-order )

  6. #6

    Standaard

    Ja inderdaad.. Er zitten op 'The Venture' wel een paar cliché momenten, maar verder is er inderdaad eerst wat diepgang voor de acteurs, hoewel ik wel vind dat Jamie Bell dan weer te weinig voorkomt. Maar goed, ik wacht zeker tot op de extended cut.. Ik was niet de enige die bij LOTR een fout had gemaakt door te vroeg dingen te kopen, maar ik zal ook niet de enige zijn die deze fout niet opnieuw zal maken. En aangezien de LOTR EE erg de moeite waard was.. (niet waar) zal de King Kong EE ook wel de moeite waard zijn, aangezien grotendeels hetzelfde team als bij LOTR als bij King Kong heeft meegewerkt..

    Iemand die de vorderingen op Kongisking.com volgt
    ?
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter van Dis

    Iemand die de vorderingen op Kongisking.com volgt
    ?
    Ja ik dagelijks :wink:
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom Lempers
    Ik koop de EE versie ook, maar de gewone SE ook (...)
    Same for me...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  9. #9

    Standaard

    Jaa, en zijn er nog interessante nieuwtjes over de dvd EE van King Kong?

    als je er elke dag kijkt, moet je toch iets te weten zijn gekomen
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  10. #10

    Standaard

    Ja er zijn wel wat nieuwtjes, maar nog geen bevestigingen

    Dit is de enige dat werkelijk door PJ gezegt is:

    Question: And no major deleted scenes or anything like that?

    Jackson: No, that's all been saved for, ... it depends on Universal making a decision, but they seem to be pretty, keen on the idea of doing a 3 or 4 disc release, towards the end of the year which would include deleted scenes and bloopers and a whole new raft of docos that would go a lot deeper into the technical stuff of the making of the film that we couldn't show in the production diaries.
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  11. #11

    Standaard

    http://www.darkhorizons.com/news06/060327i.php

    Op deze site vind je een heel interview met Pete over de dvd, en misschien toekomstige EE dvd
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  12. #12

    Standaard

    Moet hier nou een nieuw topic over geopend worden??? Kan het niet gewoon in het algemene topic van King Kong?? Op deze manier kan je wel topics blijven openen.... tot ergenis van velen...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy
    Moet hier nou een nieuw topic over geopend worden??? Kan het niet gewoon in het algemene topic van King Kong?? Op deze manier kan je wel topics blijven openen.... tot ergenis van velen...
    het is ook nooit goed he!?!
    Toch ideaal zo, een topic over de EE! Als het in het "normale" topic zou staat zie je daar na een tijdje door de bomen het bos niet meer.
    Gewoon lekker openlaten dit topic!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  14. #14

    Standaard

    Inderdaad open laten 8)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman
    IGN interview van een weekje geleden:
    IGN: Do you have plans to cut them back in for a longer director's cut?

    Jackson: I hope so, yeah. That's pretty much Universal's decision, but I'm hoping at some point we'll get a chance to actually have a longer version of Kong because there's certainly a lot of very good stuff; there's a lot of dinosaur action, there's more dinosaur sequences, and as you saw, there's the journey across the swamp. There's a couple of sequences between Ann and Kong that we trimmed out. There's actually some nice scenes that, well, that's one of the beauties with DVD is that often you do get a chance with extended cuts to finally complete those scenes and finish them. But that's a decision that's very much in Universal's hands and they haven't made that decision yet.

    IGN: I had a chance to preview the extras on the DVD, and I noticed there wasn't a commentary track on this. Did you make that decision to hold off, or was that something you planned for that possible future version?

    Jackson: It was basically a decision that was based on the way that we did the Lord of the Rings films, which was that we never did commentary tracks on the initial release of the film and we saved our commentary tracks for an extended cut. On the Lord of the Rings films, the commentary track - well, you can really do a commentary track only once, and we just got into a pattern on the Lord of the Rings films of saving the commentary track until we had the extended cut and then doing the commentary track to that particular cut. So we've done the same thing here, even though Universal hasn't made up their minds whether they want to do an extended cut, we're saving the commentary track so that if they do make that decision, that's where the commentary track will end up going.
    Met andere woorden: 95% zeker een EE

  15. #15

    Standaard

    Dat zou mooi zijn! Ik zal naast deze toekomstige EE editie ook de komende 2-disc SE kopen. Ik doubledip niet veel (de gehele Disney collectie daargelaten :wink: ), maar deze film zeker wel.

  16. #16

    Standaard

    Nog meer doubledippers??
    Ik in ieder geval niet, de extra's op de 2-disc zijn niet echt bijzonder, en ook zeer kort -> meer kleine featurettes over de post-productie, maar op de waarschijnlijke EE zal dit ongetwijfeld veel beter zijn uitgewerkt en mis je niet zo veel.. Zo kijk ik er tegen aan - Ook bij de 2-disc van LOTR mis je niet veel als je het niet hebt gezien..
    Komen de post-productie diaries ook apart nog op dvd uit of niet?
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  17. #17

    Standaard

    Nope, geen double dip voor mij. Jammer dat we nog tot november moeten wachten op de EE. Maar beter wachten dan het geld dubbel uitgeven
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter van Dis
    Komen de post-productie diaries ook apart nog op dvd uit of niet?
    Dat hoop ik niet. Lijkt me een overbodige release.

  19. #19

    Standaard

    Ik denk dat het ongeveer identiek zal worden aan de Lord of the Rings releases.
    Het is echter nu een beetje anders. De 2-discer van Kong hoef je helemaal niet te kopen als je de Diaries al hebt of ze via internet hebt gevolgd. De 2-discers van LOTR waren anders best wel de moeite waard, met veel beeldmateriaal die niet op de EE staan.
    Waarschijnlijk gaat het alsvolgt: eerst een EE in een mooie digipack (met of zonder slipcase) voor wereldwijde release, daarna komen dan de talloze giftsets, vooral in Aziatische landen. Beeldjes, pluchen aapjes, noem maar op
    Ik word trouwens ook geen double dipper. Ik wacht braafjes tot deze EE uitkomt, want uitkomen zal hij. Hoewel, heeft Universal eigenlijk ervaringen met Extendeds? :/
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  20. #20

    Standaard

    Nou ja wat ik in ieder geval nog weet is dat ze Gladiator nog op EE uit brachten.. 5 jaar naar release in de bioscoop..
    Nou was het best een aardige dvd, alleen jammer dat de Regisseur, Ridley Scott, een beetje ongeinteresseerd overkwam. En de extra scenes waren wel wat weinig, hoewel ze wel zeer interessant waren. Nu zal PJ wel geinteresseerd meewerken, en over de extra-scenes hoeven we ook niet bang te zijn. Maar verder weet ik het niet echt van Universal.. Maar de eerste verkopen van de Gewone king-kong lopen goed, en dat zal Universal wel mee laten beslissen of hij, de EE, komt en hoe..
    Nog meer niews over Universal of ander?
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  21. #21

    Standaard

    En vond iedereen al die extra's op de EE van LOTR wel interessant of niet.. Ik hoorde mensen die er maar een kwartiertje van hadden gezien, terwijl er 6uur per film aan extra-martriaal is.. Ik vond het echter zeer geslaagd en LOTR waardig, maar zitten we wel te wachten op nog een keer 6uur extra's en is het wel vernieuwend -> het is zogezegd bijna hetzelfde team als bij LOTR
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  22. #22

    Standaard

    Tuurlijk, de Gladiator EE -_-
    Heb hem ook, maar vind hem eigenlijk niet zo de moeite waard. Geen DTS en idd een vrij ongeïnteresseerde Ridley tijdens de extra's. De added scenes stonden trouwens ook op de 2-discer. Had ik die maar gehouden -_- nujah...
    Bij deze King Kong EE zal het me zeker niet om het extra beeldmateriaal te doen zijn, vond de film daar niet goed genoeg voor en zowiezo al véél en véél te lang. Ik wil liever enkele goeie extra's zien die niet op internet staan en gewoon een mooie set die naast mijn LOTR EE's past, dat vind ik hem nog wel waard. Meer niet, jammer genoeg. Voor een Extended moet ik de film eerst meer appreciëren.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  23. #23

    Standaard

    Ik had gek genoeg de dvd van Gladiator niet - de VHS nog.. - Dus voor mij was het wel OK.. Maar ik zou het juist voor de extended scenes doen, en hopelijk ook voor de extra's oftewel ik hoop dat de goed worden..
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  24. #24

    Standaard

    Over de extended van Gladiator. De bioscoopversie was Ridley´s cut. Dus ik denk ook dat het voor hem niet helemaal had gehoeven. Daarnaaast waren de extra scenes wel de moeite waar maar moest dit worden ingeleverd ten koste van een van de meest geniale geluidstracks ooit. Nogal een beperking als je het mij vraagt en iets waar ik me echt mateloos aan heb geergerd (en ik had nog wel de R1), heel de dynamiek weg, doodzonde. Echter mistte de bioscoopversie wel een goede making off, en dat is nu meer dan goedgemaakt.

    De EE´s van LOTR daarintegen waren wel de moeite waard, dus een EE van King Kong lijkt mij niet verkeerd

  25. #25

    Standaard

    Over de extended van Gladiator. De bioscoopversie was Ridley´s cut. Dus ik denk ook dat het voor hem niet helemaal had gehoeven. Daarnaaast waren de extra scenes wel de moeite waar maar moest dit worden ingeleverd ten koste van een van de meest geniale geluidstracks ooit. Nogal een beperking als je het mij vraagt en iets waar ik me echt mateloos aan heb geergerd (en ik had nog wel de R1), heel de dynamiek weg, doodzonde. Echter mistte de bioscoopversie wel een goede making off, en dat is nu meer dan goedgemaakt.

    De EE´s van LOTR daarintegen waren wel de moeite waard, dus een EE van King Kong lijkt mij niet verkeerd

Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •