Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112
De resultaten 276 tot 284 van 284 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Een bericht dat ik vond op het andere forum.

    Heb (Mediamarkt, Free record Shop etc.) in diverse plaatsen gebeld. Zij wisten me allemaal eigenlijk te vertellen dat de film al in de winkels had moeten liggen vanaf 9 november. Waarom deze uitstel.. en of de box nu uiteindelijk wél komt wisten ze allemaal onafhankelijk van mekaar niet te vertellen.

    Na "Googelen", heb ik Universal Pictures Benelux brutaal opgebeld en zij wisten me stellig te vertellen dat na alle waarschijnlijkheid deze Deluxe Edition in nederland niet gaat uitkomen!

    Van de Free Record Shop heb ik eerder vernomen dat de verschenen Limited Edition in Nederland in de winkel is geflopt. Het verwonderd me niks; Eind 2005 werden de diarries van King Kong aageboden, die heb ik aangeschaft. In 1e helft 2006 werd de limited edition aangeboden met diezelfde diarries gratis erbij (ik heb hiervan nu 2 exemplaren). De afzetmarkt in nederland zal te klein zijn om deze extra uitgave speciaal te voorzien van een nederlandse ondertitelling.
    Ik vroeg me al af waar de Extended Edition van King Kong bleef. We zijn weer eens de pineut hier in Nederland. Naar een Nederlandse release van de Director's Cut van Kingdom of Heaven kunnen we waarschijnlijk ook fluiten. Om moedeloos van te worden. Alles draait om geld, geld, geld.

    Is het zo'n moeite om deze DVD van Nederlandse ondertiteling te voorzien en hier uit te brengen? Belachelijk. Wij verdienen het ook om dergelijke releases hier te krijgen. Oké, Nederland is een klein land maar het is geen derderangse bananenrepubliek.

    Dat wordt dus in het buitenland bestellen.

  2. #277

    Standaard

    Het vreemde is dan nog dat, in ieder geval, de Australische EE versie van Kingdom of Heaven wel NL-se ondertitels heeft!

  3. #278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco van Heugten
    Oké, Nederland is een klein land maar het is geen derderangse bananenrepubliek.
    Vergeet België ook niet. Dus voor 2 landen vind ik het toch ook wel de moeite deze uit te brengen. Kingdom of Heaven ga ik me binnenkort aanschaffen in Australie. Ik hoopte op een digipack editie hier, maarja zal dus toch de 2 keep case's worden in een tinnen box.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  4. #279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Het vreemde is dan nog dat, in ieder geval, de Australische EE versie van Kingdom of Heaven wel NL-se ondertitels heeft!
    Misschien moeten de winkels hier in dat geval gewoon de Australische versie importeren.

  5. #280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco van Heugten
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Het vreemde is dan nog dat, in ieder geval, de Australische EE versie van Kingdom of Heaven wel NL-se ondertitels heeft!
    Misschien moeten de winkels hier in dat geval gewoon de Australische versie importeren.
    Ja, niet zo'n gek idee. De kingdom of heaven heeft zelfs een nederlandstalige menu, breinwaarschuwing en het beruchte filmpje tegen illegale kopien

  6. #281

    Standaard

    Extended Edition van King Kong.. Alsof die film nog niet lang genoeg is -_-

  7. #282

    Standaard

    Het kan altijd langer. :wink:

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Clover
    Extended Edition van King Kong.. Alsof die film nog niet lang genoeg is -_-
    Ik vind de EE wel degelijk beter.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  9. #284

    Standaard

    ik doe het ook voor de extended extras (zie LOTR)

Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •