Pagina 2 van 12 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 284 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Er zullen ook "bloopers" komen op de Extended edition van "King Kong"
    zie ook Peter Jackson hierzelf over aan het woord: http://www.youtube.com/watch?v=6TaU-9l0HmE

    Veel plezier!

  2. #27

    Standaard

    ik heb mij gewoon de kale een disc aangeschaft (dus geen pre en post production diaries voor mij) maar later koop ik wel de EE.

    bij LOTR heb ik ook de gewone en extended versies, gewoon omdat ik dat leuk vind

  3. #28

    Standaard

    Van LOTR heb ik de beide versies. Met King Kong wacht ik wel op de EE, áls die er al komt, zo niet, dan is dat in november wel duidelijk en koop ik de dan zwaar afgesprijsde 2-disc wel.

  4. #29

    Standaard

    Ik hou het wel op de gewone versie, die was al saai genoeg in character development. Ligt er natuurlijk aan waar die extra 40 minuten zitten.

  5. #30

    Standaard

    Ik heb de 2-disc SE gekocht, met daarbij gratis de 2-disc Production Diaries DVD.
    Ik ben zeer tevreden over dit kwartet aan discs, maar ik ga de EE ook nog wel kopen denk ik.

    Ik ben alleen benieuwd wat voor extra's er nog op de EE kunnen staan na de (Post) Production Diaries...
    Een EE met alleen meer film zou ik ook wel prima vinden. (Tenzij er nog hele vernieuwende extra's verzonnen kunnen worden, maar ik zou het niet weten)

  6. #31

    Standaard

    Verzonnen? Ik denk dat we nog ruimschoots extra's kunnen zien.. Ik heb nu ook alle 4-discs van KK, maar zo inhoudelijk wordt er niet op alles ingegaan.. De diaries zijn zeker leuk en aanstekelijk, maar elke keer maar 4 minuten. Geloof me dat ze nog ontiegelijk veel meer kunnen laten zien! Laten ze me maar weer verassen met de mooiste disc set die je maar kunt krijgen. EN wat voor scenes we nog te zien kunnen krijgen.. Meer Kong-Ann, meer gevechten -> ook in het moeras.. Dat zei PJ ook zelf, zeker nog 40 minuten.
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  7. #32

    Standaard

    Nog een quote die ik tegenkwam in een interview met Entertainment Weekly. Het lijkt een beetje op wat er in andere interviews gezegd is maar uit dit antwoord krijg je de indruk dat er nog wel een kosten-probleem getackeled moet worden:

    Can we expect an extended version of Kong on DVD in the future?
    I hope so — that's very much up to Universal. Obviously, doing an extended cut of Kong is expensive.... Every extra minute of film that you add, you're adding potentially another 20 or 30 more visual effects shots. So I think Universal are getting their heads around all that. We're figuring out what the sequences could be, because we do have a lot of really great scenes that we didn't put into the movie — some very very exciting dinosaur sequences — so I'm hoping there will be an extended cut.

  8. #33

    Standaard

    ik weet niet of ie in nederland uitkomt maar ik vond net dit plaatje:
    http://www.f-m-b.org/dvd_collection_..._kong_pd_1.jpg
    Lucille's my parole officer. She's a dyke, but God knows why. With that body of her's she could have any man she wants. !
    laatste aanwinst:An Inconvenient Truth, Infernal Affairs, Infernal Affairs II, Infernal Affairs III, Natural Born Killers SEBoxset, Amelie SE

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yo-Ecko
    ik weet niet of ie in nederland uitkomt maar ik vond net dit plaatje:
    http://www.f-m-b.org/dvd_collection_..._kong_pd_1.jpg
    Dat is de Amerikaanse DVD van de Production Diaries. De Production Diaries zijn in Nederland (en elders ter wereld) ook uitgebracht, maar niet in zo'n verpakking.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yo-Ecko
    ik weet niet of ie in nederland uitkomt maar ik vond net dit plaatje:
    http://www.f-m-b.org/dvd_collection_..._kong_pd_1.jpg
    Dat is de Amerikaanse DVD van de Production Diaries. De Production Diaries zijn in Nederland (en elders ter wereld) ook uitgebracht, maar niet in zo'n verpakking.
    oke, ze hadden hem zo ook wel in nederland mogen verpakken
    Lucille's my parole officer. She's a dyke, but God knows why. With that body of her's she could have any man she wants. !
    laatste aanwinst:An Inconvenient Truth, Infernal Affairs, Infernal Affairs II, Infernal Affairs III, Natural Born Killers SEBoxset, Amelie SE

  11. #36
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yo-Ecko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yo-Ecko
    ik weet niet of ie in nederland uitkomt maar ik vond net dit plaatje:
    http://www.f-m-b.org/dvd_collection_..._kong_pd_1.jpg
    Dat is de Amerikaanse DVD van de Production Diaries. De Production Diaries zijn in Nederland (en elders ter wereld) ook uitgebracht, maar niet in zo'n verpakking.
    oke, ze hadden hem zo ook wel in nederland mogen verpakken
    Nederland krijgt nooit de mooie uitgaves, op het gebied van DVD's .

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [FI
    Pieter]
    Nederland krijgt nooit de mooie uitgaves, op het gebied van DVD's .
    Je vergeet Matrix Ultimate

    Is er al weer nieuws over de extended ?
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  13. #38

  14. #39

    Standaard

    15 November lijkt me best een aannemelijke datum, maarja ik denk niet dat de Kong EE dermate veel zal kunnen toevoegen/verbeteren aan de theatrical version

  15. #40

    Standaard

    Ik maak me eerder gezegd grote zorgen als deze film nog langer wordt. Bij LOTR kon het niet lang genoeg zijn, maar het verhaal van King Kong leent zich gewoon niet voor een langere versie, dan de (in mijn ogen al veel te lange) theatrical release.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  16. #41

    Standaard

    Nog langer?
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Nog langer?
    Natuurlijk, anders is het geen extended edition.

  18. #43

    Standaard

    Als hij nou een ERE maakt Extended Recut Edition, alle langdradigheid eruit, vette scenes erbij :P

  19. #44

    Standaard

    Maar 3 discs ?
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  20. #45

    Standaard

    Komen er eigenlijk nieuwe extra's bij of is het enkel de EE met de extra's van de SE??

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DWE
    Komen er eigenlijk nieuwe extra's bij of is het enkel de EE met de extra's van de SE??
    Ik ga ervan uit dat er nieuwe extra's op de DVD staan.

  22. #47

    Standaard

    Waarom wordt hier toch altijd vergeleken met LOTR ??
    Buiten de director heeft dit bijna niets met LOTR te maken, de DVD is zelfs uitgegeven via een andere maatschappij.

    Waarom reclameerde niemand bij de extended cut van Gladiator, ook slechts 3 discs, of Leon...maar 2 !! schande !!

    En komt er een editie met een beeldje ? ... waarom ?? Omdat LOTR zo'n release had en peter jackson al zijn DVD's zo uitbrengt ???

    Verwacht wel de post poduction diaries op een van die 3 discs en enkele nieuwe docu's.

  23. #48

    Standaard

    Ja idd, het is een totaal andere film. Maar goed, bracht hij Braindead maar zo uit. 4 Discs, beeldje.

  24. #49

    Standaard

    Lol, omdat Jackson bij LOTR de smaak te pakken kreeg qua DVD inhoud bepaling, die kans had hij eerder niet. Hij zal dus ook bij Kong kunnen gaan voor een uitgebreide uitgave, wat hij wel en niet krijgt hangt uiteraard van de maatschappij af, en wat ze zelf nog toe willen voegen
    Persoonlijk vindt ik Kong niet goed genoeg voor teveel poespas...

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door expo
    Waarom wordt hier toch altijd vergeleken met LOTR ??
    Buiten de director heeft dit bijna niets met LOTR te maken, de DVD is zelfs uitgegeven via een andere maatschappij.

    Waarom reclameerde niemand bij de extended cut van Gladiator, ook slechts 3 discs, of Leon...maar 2 !! schande !!

    En komt er een editie met een beeldje ? ... waarom ?? Omdat LOTR zo'n release had en peter jackson al zijn DVD's zo uitbrengt ??
    Helemaal mee eens, vanaf dat bekend werd dat Jackson King Kong zou maken werd er al druk gespeculeerd over een extended cut van deze film. En zoals al vele malen eerder gezegd is een langere editie van King Kong nogal overbodig. LOTR waren films die zich er uitstekend voorleenden om een extended versie van uit te brengen maar King Kong gewoon niet.

    Het zal wat worden zeg als vanaf heden alle Peter Jackson films in een extended versie uitkwamen. Nu hangt het natuurlijk wel vanaf welke film, maar toch.

Pagina 2 van 12 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •