Pagina 3 van 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 284 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik vond King Kong al lang genoeg zoals 'ie was. Vele malen langer dan elk van de vorige verfilmingen. Bij LOTR was er nog een heel deel boek onontgonnen, en daar was een EE een emerwaarde.
    En wie zegt er eigenlijk dat Jackson van élke film een EE zal maken? Of zijn dat alleen geruchten?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #52

    Standaard

    Peter Jackson heeft zelf aangegeven dat hij bezig is aan de E.E. van King Kong geloof ik. Had hij gezegd in een video interview.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  3. #53

    Standaard

    21 juli wordt deze hier gepresenteerd 8)

    King Kong Extended Edition Presentation at Comic-Con!

    7/10/06, 1:29 pm EST - Xoanon

    Gnomeo as well as many others sent this in from the Comic-Con 2006 Official Programming for Friday, July 21. 4:00-4:15 Universal Home Video: King Kong Deluxe Extended DVD— A sneak peek from the upcoming King Kong Deluxe Extended Edition DVD will be introduced by a message from director Peter Jackson. Hall H [Comic-Con.org]

  4. #54

    Standaard

    Jammer. Van mij had het niet gehoeven.

  5. #55

    Standaard

    De normale versie duurt al 3 uur en dan willen ze het nog eens extenden. Nee dank u.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  6. #56

    Standaard

    Ik wil best een extended versie hebben hoor met de hoofdrolspeelster bijgeleverd als 1:1 pop
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    De normale versie duurt al 3 uur en dan willen ze het nog eens extenden. Nee dank u.
    Bij een film met een rijke inhoud als The Lord Of The Rings kan dat een meerwaarde zijn. Bij wat voornamelijk een visueel spektakelfeest als King Kong is (zeg nu zelf, de acteurs doen niet veel meer dan van de aap wegrennen, beetje Jurassic Park) is er een bepaalde bovengrens waarboven teveel trop is en trop teveel.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Bij een film met een rijke inhoud als The Lord Of The Rings kan dat een meerwaarde zijn. Bij wat voornamelijk een visueel spektakelfeest als King Kong is (zeg nu zelf, de acteurs doen niet veel meer dan van de aap wegrennen, beetje Jurassic Park) is er een bepaalde bovengrens waarboven teveel trop is en trop teveel.
    Helemaal mee eens. Deze film mist geen verhaalelementen die een Extended Cut hoeven te rechtvaardigen. Ook de actiescenes zijn per stuk lang en spectaculair genoeg.
    De film is nu dus meer dan lang genoeg, en dat is nu exact genietbaar. Dit is puur door het LotR-principe in de wereld gebracht. Wat natuurlijk niet hoeft te betekenen dat hij er niet komt...
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  9. #59

    Standaard

    Ben ik de enige die hier op zit te wachten

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Bij een film met een rijke inhoud als The Lord Of The Rings kan dat een meerwaarde zijn. Bij wat voornamelijk een visueel spektakelfeest als King Kong is (zeg nu zelf, de acteurs doen niet veel meer dan van de aap wegrennen, beetje Jurassic Park) is er een bepaalde bovengrens waarboven teveel trop is en trop teveel.
    Helemaal mee eens. Deze film mist geen verhaalelementen die een Extended Cut hoeven te rechtvaardigen. Ook de actiescenes zijn per stuk lang en spectaculair genoeg.
    De film is nu dus meer dan lang genoeg, en dat is nu exact genietbaar. Dit is puur door het LotR-principe in de wereld gebracht. Wat natuurlijk niet hoeft te betekenen dat hij er niet komt...
    Persoonlijk waren bepaalde shots te spectaculair en overdreven. Tig Dino's lopen rond je in een nauwe kloof en nog kun je er onderdoor lopen zonder ook maar een schrammetje.... amazing!!!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Ben ik de enige die hier op zit te wachten
    Nope, +1. Maar wel met fullsize pop graag 8)
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Ben ik de enige die hier op zit te wachten
    Nope, +1. Maar wel met fullsize pop graag 8)
    Ik zit er ook op te wachten, ik hoop op onder andere een langer gevecht tussen Kong en de T-Rex
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bono_Aloys
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Ben ik de enige die hier op zit te wachten
    Nope, +1. Maar wel met fullsize pop graag 8)
    Ik zit er ook op te wachten, ik hoop op onder andere een langer gevecht tussen Kong en de T-Rex
    Dat betekent veel nieuw special effect shots en dat kost geld. De vraag is of Universal erin wil investeren. Bij Lord of the Rings wisten ze dat ze er veel aan gingen verdienen, bij deze film is dat niet zo zeker.

    Van mij hoeft een EE helemaal niet, zo goed vond ik de film naar ook weer niet. Hij was al behoorlijk lang en het verhaal is lang niet zo boeiend als LotR.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Ben ik de enige die hier op zit te wachten
    nope, ik heb extra gewacht op deze versie en de eerste versie niet aangeschaft
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #65

    Standaard

    Nee hoor, hier nog eentje. Nou ja, niet helemaal.... ik heb het heel lang volgehouden om de 2 disc niet te kopen omdat deze eraan kwam. Maar van leest had deze week een leuke actie met de bonuspunten (die toch op moeten). 13,- voor de 2 disc. Tja... die kon ik dan weer niet laten liggen. Maar ben heel benieuwd naar de komende versie. Gaat mij vooral om de extra's. Kan mij niet voorstellen dat de film er beter op gaat worden.

  16. #66

    Standaard

    Heb ook gewacht op deze release en niet de 2 disc gekocht.

    Ben benieuwd.

  17. #67

    Standaard

    Wil hem ook graag zien. Vooral de swamp scene lijkt me erg gaaf.
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  18. #68

    Standaard

    @ Hidde: het grote verschil bij deze film is dat de meeste shots van Kong VS Rex al volledig afgemaakt waren voor ze geknipt werden. Dat betekent dus amper extra kosten om ze bij de extended edition te voegen.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman
    @ Hidde: het grote verschil bij deze film is dat de meeste shots van Kong VS Rex al volledig afgemaakt waren voor ze geknipt werden. Dat betekent dus amper extra kosten om ze bij de extended edition te voegen.
    Ja Dit klopt! Dit heeft PJ zelf mogen mededelen in de vele interviews en opnames..
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  20. #70

    Standaard

    With Comic Con 2006 starting in San Diego this Thursday we wanted to let you know that Universal intends to preview it's upcoming "King Kong Deluxe Extended Edition" DVD. The preview will be introduced with a message from director Peter Jackson.

    Below is details on where, when and how to find it if you plan to attend this years convention.

    Friday July 21st:
    4:00-4:15 Universal Home Video: King Kong Deluxe Extended DVD— A sneak peek from the upcoming King Kong Deluxe Extended Edition DVD will be introduced by a message from director Peter Jackson. Hall H.
    Bron: dvdtown.com

    Ik kijk er persoonlijk wel naar uit moet ik zeggen. Ik hoop alleen wel dat er sommige scenes wat ingekort worden en dat er vooral meer actie in gaat komen ( de swamp scene om er 1 te noemen ).
    -are you not entertained- Maximus

  21. #71

    Standaard

    Scenes ingekort op een EXTENDED dvd. Ik moet zeggen dat ik erzelf ook een beetje op gehoopt heb en aan gedacht had, maar het lijkt me toch heel onwaarschijnlijk. Mij lijkt de scene met de SNAKE en KONG leuk, net zoals THE SWAMP!
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  22. #72

    Standaard

    Scenes ingekort op een EXTENDED dvd.
    Als er maar meer coole scenes overblijven en bijkomen dan er saaie sneuvelen blijft het een Extended Cut. :wink:
    -are you not entertained- Maximus

  23. #73

    Standaard

    Universal has announced a new deluxe extended edition of the Peter Jackson directed King Kong which stars Naomi Watts, Jack Black and Adrien Brody. The three-disc package will be available to own from the 14th November this year, and should set you back around $34.98. A limited edition giftset will also be available from the 14th - and this should retail at around $79.98. We're not sure what this will include yet, although it's a safe bet that it will be a statue of some kind! Further details should follow later in the day.

    Bron: www.dvdactive.com.

  24. #74
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ik ga zeker voor die Limited Edition . Ik denk dat er ook wel DTS op zal zitten.

  25. #75

    Standaard

    LIMITED EDITION!!!!!

    * rent door kamer *

Pagina 3 van 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •