Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 34 van 34 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bono_Aloys
    Hoe kan iemand hem hier dan al verkopen ?
    Daar kunnen heel veel redenen voor zijn maar je mag toch verwachten dat als deze dvd volgende week de verkoop in gaat hij niet nog een dag daarvoor naar de winkels verzonden wordt... :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bono_Aloys
    Dus er is een 3disc Black Edition als R2 ?

    Maar is hij nu al uit of niet ?

    Op Mediadis staat van niet en op Bol.com en Freerecordshop.com staat hij helemaal niet..
    ja net gezien in de v&d 25 euries wou hem meenemen maar is niet echt ee mooie uitgave
    Lucille's my parole officer. She's a dyke, but God knows why. With that body of her's she could have any man she wants. !
    laatste aanwinst:An Inconvenient Truth, Infernal Affairs, Infernal Affairs II, Infernal Affairs III, Natural Born Killers SEBoxset, Amelie SE

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yo-Ecko
    ja net gezien in de v&d 25 euries wou hem meenemen maar is niet echt ee mooie uitgave
    Wat is t voor een verpakking dan? Gewoon een plastic keepcase?? (zo zie t er namelijk wel uit op t plaatje dat in de pricewatch staat)

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yo-Ecko
    ja net gezien in de v&d 25 euries wou hem meenemen maar is niet echt ee mooie uitgave
    Wat is t voor een verpakking dan? Gewoon een plastic keepcase?? (zo zie t er namelijk wel uit op t plaatje dat in de pricewatch staat)
    Heb hem ook in mijn handen gehad bij XL mediastore 23 euro daar maar ik vond hem ook niet mooi. Het is een dikke zwarte keepcase met daaromheen wel een mooie slipcase, het is zeg maar zoals de R2UK X-files heruitgaven.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  5. #30

    Standaard

    Erg jammer. Had graag een mooie digipack gezien a la de Eternal Sunshine 3 disc...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #31

    Standaard

    Zit er bij de V&D ook een slipcase omheen ?

    Aangezien dat bij dat plaatje in de folder niet is..
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bono_Aloys
    Zit er bij de V&D ook een slipcase omheen ?

    Aangezien dat bij dat plaatje in de folder niet is..
    ja er zit een slipcase omheen maar het is inderdaad een dikke keepcase, daarom heb ik hem niet gekocht.
    Lucille's my parole officer. She's a dyke, but God knows why. With that body of her's she could have any man she wants. !
    laatste aanwinst:An Inconvenient Truth, Infernal Affairs, Infernal Affairs II, Infernal Affairs III, Natural Born Killers SEBoxset, Amelie SE

  8. #33
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Ik heb gisteren de R4 ontvangen, is dus ook een dikke keepcase met een slipcase eromheen - en met een lelijke blauwe sticker die je NIET kan verwijderen - als je de foto's bij Ezy ziet, zou je denken dat het om een digi-pack gaat, nou niet dus ...

    Peter

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash
    en met een lelijke blauwe sticker die je NIET kan verwijderen
    Al met stoom geprobeerd?
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •