Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 28 van 28 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dunky
    Het zou inderdaad een advies prijs kunnen zijn, maar dan ga je als winkelier hier toch geen € 20,= boven zitten??
    Das ruim Fl. 44,=
    Tja winkels hebben een winstmarge. En er zijn groothandelaren die goedkopere inkoopprijzen hebben. Tevens is het bekend dat er winkels zijn die aan vriendjespolitiek doen. M.a.w. sommige winkels worden bevoorrecht bij film/DVD maatschappijen (dat was al voor de DVD tijdperk ook al zo).


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dunky
    Blijf nog steeds wat confused...
    Wat betreft de MM die Star Trek TNG tijdelijk voor € 79,99 verkochte. Dat heet dus een lokkertje om andere hebbendingetjes bij diezelfde MM te kopen. MM Nederland behoort tot een grote groep (200 megastores in 9 landen). Dus die kunnen wel wat verliezen op enkele miezigere DVD's.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  2. #27

    Standaard

    blijft het jammer

    Maargoed, ik ga denk ik toch maar voor de X files seizoen 4 welke op 10 april uitkomt

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dunky
    Ik heb hier een boekje van de Master awards en daar staat de beruchte box 1 in voor een prijs van 86,72 euro.

    Heb naar alle MM gebeld maar die geven allemaal een prijs van 99,00 tot 99,99 .

    Kan iemand mij opheldering leveren.


    In het boekje staat trouwens ook een foto van de DVD cover van BTTF en van ET
    De prijs van 86.72 EUR is de aankoopprijs van deze box bij Paramount (exclusief BTW).

    Dus nu kun je ook dadelijk zien welke winkels deze box met verlies hebben verkocht.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •