Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 88 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffrey3001
    Tja, Amazon is niet echt goedkoop (omdat je daarnaast ook nog verzendkosten en dankzij onze geliefde douane ook nog importkosten)
    Misschien is het slimmer om bij DVDBoxoffice te bestellen. Die is veelal goedkoper en de DVD's worden via hun lokale kantoren in Europa verstuurd. Ik heb ze inmiddels al uit Zwitserland, Denemaren en Frankrijk gekregen. Ze vallen dan minder op. Tot nu toe nog geen last gehad.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  2. #52

    Standaard

    even half off topic : dvd boxoffice shipt nt enkel vanuit europa, ik heb bestelling gehad vanuit canada en vanuit frankrijk

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    even half off topic : dvd boxoffice shipt nt enkel vanuit europa, ik heb bestelling gehad vanuit canada en vanuit frankrijk
    Oh...ik alleen uit Europa. In elk geval minder risico als Amazon.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  4. #54

    Standaard

    Ik heb hem besteld bij Play, daar was ie €28,-. Uit Engeland dus geen douaneproblemen. Met DVDBoxoffice heb ik ook erg goede ervaringen (inderdaad altijd via Europa - Heb zelfs al eens via Finland gehad!), duurt alleen wat langer. Amazon bestel ik niet meer, wordt altijd onderschept en is te duur!

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Ik heb hem besteld bij Play, daar was ie €28,-. Uit Engeland dus geen douaneproblemen.
    Ik bestel alleen maar bij Play en om precies te zijn komen die titels ofwel uit Jersey ofwel uit Brussel volgens de stempels. Play zit zelf in Jersey ik vermoed dat het belastingklimaat daar erg gunstig is zodat R1 DVD's er veel goedkoper zijn dan bij Amazon en je nooit invoerrechten hoeft te betalen.

    Enne, ontopic, ik heb zowel de oude R1 versie als deze limited edition omdat het zo'n brute film is

  6. #56

    Standaard

    half off-topic: ik heb 'm ook bij play.com besteld, maar dat doe ik eigenlijk liever nietmeer, omdat ze best wel duur zijn. Ik heb nu een aantal dvd's besteld bij dvdsoon. Iemand wel eens nare douane avonturen meegemaakt met dit bedrijf??

  7. #57

    Standaard

    Ik vind ze helemaal niet zo duur zeker gezien het feit dat de verzendkosten bij de prijs inbegrepen zijn en alles komt netjes aan gewoon prima bedrijf, ik heb voor een paar euro niet de moeite over om naar andere dingen te zoeken waar ik geen ervaring mee heb.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door August de Heij
    Ik vind ze helemaal niet zo duur zeker gezien het feit dat de verzendkosten bij de prijs inbegrepen zijn en alles komt netjes aan gewoon prima bedrijf, ik heb voor een paar euro niet de moeite over om naar andere dingen te zoeken waar ik geen ervaring mee heb.
    ze zijn niet zo duur nee, maar wel duurder dan andere prima zaken als ezydvd en dvdsoon. het is me opgevallen dat het toch aanmerkelijke verschillen kan opleveren van meer dan 5 euro per dvd (dat is dan wel excl de verzendkost verschillen).

  9. #59

    Standaard

    Gisteren mijn versie via Play binnen gekregen. Nondeju wat zit dat ding strak in het (te) dunne karton. Ziet er allemaal erg kwetsbaar uit.
    Liever een doosje a la Fight Club gezien, die is een stuk steviger. En heeft een vakje waar je al die losse blaadjes in zou kunnen stoppen. Nu blijf je aan het oprapen. Maar film en extra's zijn dik in orde!

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Gisteren mijn versie via Play binnen gekregen. Nondeju wat zit dat ding strak in het (te) dunne karton.
    Ik heb er een lint achterlangs in de hoes gedaan. Kun je 'm steeds aan het lintje eruit trekken. Zeg maar net als batterijen in een radio. Inmiddels had ik al bijna het hoesje fijngeknepen...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  11. #61

    Standaard

    Goede tip. Zit er ook over te denken om de binnenflap van de rug dicht te lijmen. Bij de eerste keer er uit halen zag ik dat de binnenflap al naar binnen omgekruld was.

  12. #62

    Standaard

    'k Ben (nog steeds) van plan de SE-versie van Memento aan te schaffen — daarom kijk ik zo nu en dan rond op de sites van R1-shops. Nu is het me opgevallen dat er een Special Edition is (release in mei van dit jaar) maar er is ook een Limited Edition. Weet iemand het verschil tussen deze twee? Wat nog verwarrender is: ik kom steeds verschillende afbeeldingen van de SE-dvd tegen (eentje met zwarte Memento-letters op de voorkant, eentje zonder) en ik heb geen idee wat daar achter zit. Ik dacht eerst dat de versie zonder de Memento-letters de Limited Edition was, maar o.a. Play.com toont deze afbeelding bij de Special Edition. Natuurlijk maakt het me niet uit of die letters wel of niet op de voorkant staan, maar het zou jammer zijn als ik per ongeluk de verkeerde dvd bestel...

    (nu maar hopen dat er een dvd-kenner en/of Memento-liefhebber is die deze — op zich zorgeloze — vragen kan beantwoorden?)

  13. #63

    Standaard

    Ik heb deze versie, net een aantal weken geleden mogen ontvangen van play. Het woord Memento staat wel op de voorkant van de hoes, maar is alleen op de foto niet zichtbaar. De letters zijn namenlijk niet gekleurd, maar in het karton geperst. Volgens play is dit overigens de enige SE die er is. Ik vind dit zelf een van de mooiste dvd's in mijn collectie. Is gewoon een hele mooie uitgave, zowel qua disc als qua verpakking.

    Geef anders even de links van de sites, waar over meerder SE's gesproken worden.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    Ik heb deze versie, net een aantal weken geleden mogen ontvangen van play. Het woord Memento staat wel op de voorkant van de hoes, maar is alleen op de foto niet zichtbaar. De letters zijn namenlijk niet gekleurd, maar in het karton geperst. Volgens play is dit overigens de enige SE die er is. Ik vind dit zelf een van de mooiste dvd's in mijn collectie. Is gewoon een hele mooie uitgave, zowel qua disc als qua verpakking.

    Geef anders even de links van de sites, waar over meerder SE's gesproken worden.
    Is de de USA of Canadese versie? die je besteld en ontvangen hebt?
    StarTrader

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave
    Is de de USA of Canadese versie? die je besteld en ontvangen hebt?
    Canadese. Het schijnt dat Play alleen maar Canadese R1 verkoopt. Ik heb nu 3 R1 dvd's bij hun besteld, en zijn inderdaad allemaal Canadees. Zit er een verschil tussen de Vs en Ca versie?

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret


    Canadese. Het schijnt dat Play alleen maar Canadese R1 verkoopt. Ik heb nu 3 R1 dvd's bij hun besteld, en zijn inderdaad allemaal Canadees. Zit er een verschil tussen de Vs en Ca versie?
    Ok, dankje voor de info, volgens mij zit er kwa release geen verschil tussen nee, de cover kan volgens mij wel eens schelen maar meer niet
    StarTrader

  17. #67

    Standaard

    Kan iemand mij haarfijn uitleggen hoe ik het voor elkaar krijg om de easter egg te krijgen waarmee ik de film in chronologische volgorde kan zien?

    Ik vind de menu's van deze schitterende dvd uitgave heel mooi maar niet erg handig in het gebruik.....vandaar!

  18. #68

    Standaard

    dacht dat t alleen op de ukrelease zat rein. interesse?

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    dacht dat t alleen op de ukrelease zat rein. interesse?

    mazzel,niels
    lol, geen interesse Niels!

    Maar het zit ook op de R1 SE 2 disc release hoor, dat weet ik zeker. Ik weet alleen niet hoe en wat. Iemand??

  20. #70

    Standaard

    Nou Rein hier komt ie dan het is effe een beetje werk! maar dan doet ie het wel (ik heb deze 2 disc versie namelijk zelf ook)

    " In order to get to this version of the movie, insert the second disc of the 2-disc set and wait until the main menu in the form of a psychological test appears. Once you see all the different images of the test on the screen, select the clock. This will present you with a series of multiple-choice questions. Answer each of the questions with 'C' and you will be taken to another test in which you will have to put a series of images of a woman changing a car tire in the right order.


    To get to the hidden feature, the key here is to put them in reverse chronological order by selecting 3, 4, 1 and 2. Once you have done that the movie’s credits will begin to run backwards and then the film will start to run in the proper chronological order."

    TA DA!
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  21. #71

    Standaard

    Great!! Ik kan er nu eindelijk een keer van gaan genieten. Ik heb inderdaad altijd wel gedacht dat het iets was met die foto's, maar ik ben er nooit opgekomen dat je ze reverse moet zetten!! LOL

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Ik vind de menu's van deze schitterende dvd uitgave heel mooi maar niet erg handig in het gebruik.....vandaar!
    Voor iedereen die het sentiment van Rein deelt, hierbij een linkie naar een heeeeeel mooi kleurenboekje met navigatiehulp voor Memento:

    Memento Limited Edition DVD menu navigation guide
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens

    Voor iedereen die het sentiment van Rein deelt, hierbij een linkie naar een heeeeeel mooi kleurenboekje met navigatiehulp voor Memento:

    Memento Limited Edition DVD menu navigation guide
    relaxd!

  24. #74

    Standaard

    Ok, even een oude thread oproepen...
    jullie hebben het hier over een kartonnen hoes met paperclip en geel plakblaadje etc...

    Nu heb ik een aantal R1-shops gevonden waar ze hem verkopen, maar is dit nu dezelfde als waar jullie het over hebben? Of een uitgeklede limited edition zonder de leuke hebbedingetjes??

    Mijn voorkeur gaat uit naar die van DVDSoon aangezien die de goedkoopste zijn...

    https://www.dvdsoon.com/show-title-d....xml?uid=36120
    http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...s=dvd&n=507846
    http://www.dvdboxoffice.com/descript...+&pid=90018982
    http://www.playusa.com/playusa.asp?p...arch&adudisc=y

  25. #75

    Standaard

    ik heb hem pas bij dvdsoon besteld, en alles zat er op en eraan!
    doen dus, is echt de moeite waard!

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •