Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 172 van 172 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    vandaag mijn 9551 opgehaald bij BCC, wat een top TV ivm een LCD plank.

    Heb er firmware 1.5 al op staan volgens het servicemenu, prachtig beeld ook via de kabel, alleen zijn de boven en onbderlijn iets of wat gebogen, is dit ook in het s.m. te verhelpen ?

  2. #152

    Standaard

    vandaag mijn 9551 opgehaald bij BCC, wat een top TV ivm een LCD plank.

    Heb er firmware 1.5 al op staan volgens het servicemenu, prachtig beeld ook via de kabel, alleen zijn de boven en onbderlijn iets of wat gebogen, is dit ook in het s.m. te verhelpen ?

  3. #153

    Standaard

    vandaag mijn 9551 opgehaald bij BCC, wat een top TV ivm een LCD plank.

    Heb er firmware 1.5 al op staan volgens het servicemenu, prachtig beeld ook via de kabel, alleen zijn de boven en onbderlijn iets of wat gebogen, is dit ook in het s.m. te verhelpen ?

  4. #154

    Standaard

    vandaag mijn 9551 opgehaald bij BCC, wat een top TV ivm een LCD plank.

    Heb er firmware 1.5 al op staan volgens het servicemenu, prachtig beeld ook via de kabel, alleen zijn de boven en onbderlijn iets of wat gebogen, is dit ook in het s.m. te verhelpen ?

  5. #155

    Standaard

    vandaag mijn 9551 opgehaald bij BCC, wat een top TV ivm een LCD plank.

    Heb er firmware 1.5 al op staan volgens het servicemenu, prachtig beeld ook via de kabel, alleen zijn de boven en onbderlijn iets of wat gebogen, is dit ook in het s.m. te verhelpen ?

  6. #156

    Standaard

    vandaag mijn 9551 opgehaald bij BCC, wat een top TV ivm een LCD plank.

    Heb er firmware 1.5 al op staan volgens het servicemenu, prachtig beeld ook via de kabel, alleen zijn de boven en onbderlijn iets of wat gebogen, is dit ook in het s.m. te verhelpen ?

  7. #157

    Standaard

    vandaag mijn 9551 opgehaald bij BCC, wat een top TV ivm een LCD plank.

    Heb er firmware 1.5 al op staan volgens het servicemenu, prachtig beeld ook via de kabel, alleen zijn de boven en onbderlijn iets of wat gebogen, is dit ook in het s.m. te verhelpen ?

  8. #158

    Standaard heb de mijne binnen

    vandaag mijn 9551 opgehaald bij BCC, wat een top TV ivm een LCD plank.

    Heb er firmware 1.5 al op staan volgens het servicemenu, prachtig beeld ook via de kabel, alleen zijn de boven en onbderlijn iets of wat gebogen, is dit ook in het s.m. te verhelpen ?

  9. #159

    Standaard

    ik heb de indruk dat er ergens iets ernstig fout is gegaan, heb maar een keer op ok geklikt maar......

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door phoskam
    ik heb de indruk dat er ergens iets ernstig fout is gegaan, heb maar een keer op ok geklikt maar......
    Right, 1x op ok geklikt. Geloof je het zelf? :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #161

    Standaard

    hoe kom het dan dat de meeste berichten gepost zijn terwijl ik onder de douche stond ?


    niet dat het wat uitmaakt maar blijft vaag....

  12. #162

    Standaard

    Heb mijn 32PW9551 vandaag gekocht, wordt volgend weekend afgeleverd. Zal mijn bevindingen hier posten.

  13. #163

    Standaard

    heeft iemand al een Samsung WS-32Z409 gekocht en wat zijn je bevindingen?

  14. #164

    Standaard

    ik heb zelf de phlips 32PW9551 en die bevalt perfect, wat een verademing na 4 weken lcd .

    Lees over het algemeen over de flips meer goeds dan over de samsung

  15. #165

    Standaard

    ik krijg deze 9551 13 oktober.

    Zijn de beeldlijnen horizontaal en verticaal echt zo erg dat je deze via het Verborgen Service Menu moet aanpassen?
    If the pink is snookered, go for the brown!
    Mijn collectie

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Punjabi
    ik krijg deze 9551 13 oktober.

    Zijn de beeldlijnen horizontaal en verticaal echt zo erg dat je deze via het Verborgen Service Menu moet aanpassen?
    Met hoe mijn tv momenteel is kan ik zeer goed leven.
    Alleen de uiterste verticale randen hebben enige buiging, iets dat niet vreemd is voor tv's van 32 inch.
    Ook is het beeld iets te hoog geplaatst, maar door de overscan marges die normaal gehanteerd worden is dit ook nog niet erg. Pas wanneer men een 2.35:1 film draait valt op dat de bovenste balk minder hoog is dan de onderste. Bij 1.78:1 valt het niet op, het belangrijke beeld deel valt nog altijd binnen het zichtbare deel.

  17. #167

    Standaard

    Ik heb de mijne eindelijk binnen.

    Ik had deze half augustus bestelt bij Prijstopper (modern) maar deze tv was op bij Philips en ik moest wachten totdat ze weer uit de fabriek komen uit Polen.

    Ik heb Firmware V1.5 en het beeld is echt mooi, strak en helder. Ik heb ook een Philips 2.1 Homecinema HDMI namelijk de HTS6510 icm met HDMI is het echt schitterend. DVD's worden in 1080i afgespeeld de meeste van mijn DVD's ook in breedbeeld. Sommige wel met zwarte balken maar dat komt door de beeldverhouding van de film zelf.

    Ik bekijk tv-zender via UPC Digitale tv en analoog is al mooi maar digitaal is superstrak op deze tv! Alles wordt zonder zwarte balken weergegeven, sommige zenders RTL/Belgische Canvas/Ketnet/Duitse ARD/ZDF en Engelse BBC1 en 2 worden automatische aangepast in breedbeeld ook al heb ik bv een andere instelling. de TV springt over naar volledig breedbeeld zonder zwarte balken etc. Ik heb wel via UPC ingesteld 16:9. Analoog zie ik wel veel zenders met zwarte balken maar behalve de bovengenoemde. Die zenden volgens mij een breedbeeldsignaal mee ofzo waardoor de tv dit automatisch aanpast.

    Ik heb wel de beeldinstelling:

    Digitale scan
    DNR: med
    Dyn control : med ( kan iemand mij deze functie duidelijk uitleggen)
    Active Control: Aan ( deze functie snap ik niet zo, ik kan kiezen tussen aan-uit-licht sensor) Wat is het nut van aan en licht sensor?

    Verder bromt de tv niet of maakt hij geen irritant piepsignaal. Misschien dat dit nog komt...(ik hoop van niet)
    If the pink is snookered, go for the brown!
    Mijn collectie

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Punjabi
    ...etc. Ik heb wel via UPC ingesteld 16:9. Analoog zie ik wel veel zenders met zwarte balken maar behalve de bovengenoemde. Die zenden volgens mij een breedbeeldsignaal mee ofzo waardoor de tv dit automatisch aanpast.

    Ik heb wel de beeldinstelling:

    Digitale scan
    DNR: med
    Dyn control : med ( kan iemand mij deze functie duidelijk uitleggen)
    Active Control: Aan ( deze functie snap ik niet zo, ik kan kiezen tussen aan-uit-licht sensor) Wat is het nut van aan en licht sensor?
    ...
    Met licht sensor aan dan past de tv helderheid en contrast aan op het omgevings licht.
    Is het erg licht in je woonkamer zie je het beeld anders dan wanneer het donker is. Persoonlijk heb ik deze optie uitstaan, maar sommigen vinden het wel prettig.

    De tv geeft standaard het beeld weer zoals het oorspronkelijk is, dus 4:3 als 4:3 en 16:9 als 16:9.

    Bij analoge tv betekend dit altijd 4:3 met balken links en rechts en zoom 16:9 mits de uitzending het palplus signaal mee stuurt, zoals de nederlandse publieke omroepen.

    Bij digitale tv heb je bij de decoder aangegeven dat je een 16:9 tv hebt. De decoder weet nu dat hij bij anamorph breedbeeld uitzendingen je tv vanzelf naar de "breedbeeld" stand springt. De deocder doet zelf dus niet met het beeld. De decoder laat 4:3 beeld verder ook met rust, je tv geeft dit dan ook in 4:3 verhouding weer met links en rechts balken.

    Je kunt als je dat wilt zelf de tv in stand "superzoom" zetten. Dan rekt de tv het beeld een beetje de breedte in en vallen boven en onder een randje weg. Sommige mensen vinden dit plezieriger dan het kijken naar zwarte balken links en rechts van 4:3 beeld. 16:9 uitzendingen zouden nu gewoon nog altijd in breedbeeld stand moeten springen.

    Persoonlijk heb ik het liefst de methode die jijzelf nu hebt. Alles in het formaat waarin het hoort, dus evt. met balken.

  19. #169

    Standaard

    Thanks voor je antwoord!

    En dat Dyn Control wat houdt dat precies in?

    Superzoom heb ik niet aangezet, ik heb het gewoon op de modus Breedbeeld, bv Talpa etc zie ik wel met zwarte balken via UPC en Analoog. Maar bv de meeste zenders die ik analoog bekijk hebben zwarte balken maar Via UPC Digitale tv hebben deze zenders geen balken. Dat zal idd wel zo zijn dat ik dit heb aangegeven in de decoder settings. Maar raar dat dit niet bij bv Talpa wordt aangepast.

    Verder ben ik echt super tevreden met deze tv, met name DVD's kijken via HDMI super maar dan ook superstrak wordt dit weergegeven.

    Verder nog steeds geen last van hoge pieptonen/gebrom etc.

    Wel nog een ander vraagje waarom flikkert het beeld zo erg bij HDMI-ingang. (Dus als ik HDMI ingang kies en ik heb mijn dvd-speler nog niet aangezet) Zodra ik mijn Philips HDMI dvd-speler aanzet dan is het geflikker gestopt,niet echt hinderlijk dus maar het viel mij op.
    If the pink is snookered, go for the brown!
    Mijn collectie

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Punjabi
    Wel nog een ander vraagje waarom flikkert het beeld zo erg bij HDMI-ingang. (Dus als ik HDMI ingang kies en ik heb mijn dvd-speler nog niet aangezet) Zodra ik mijn Philips HDMI dvd-speler aanzet dan is het geflikker gestopt,niet echt hinderlijk dus maar het viel mij op.
    Waarschijnlijk komt dit om dat de TV geen signaal krijgt om de verversings-frekwentie op aan te passen. Komt vaker voor.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Punjabi
    ...Dat zal idd wel zo zijn dat ik dit heb aangegeven in de decoder settings. Maar raar dat dit niet bij bv Talpa wordt aangepast.
    ...
    Talpa zaend op dit moment nog niet anamorph uit, ze gaan dit doen zodra ze beginnen met uitzenden. Sorry dit is een beetje ironie. Talpa had namelijk dit voor vorig jaar al aangekondigd maar het is er nog altijd niet van gekomen.
    Talpa zend dus letterboxed uit en dat kan de decoder niet verwerken. Hierdoor blijf je dus digitaal de balken houden en dien je ze zelf weg te halen door bijv de zoom 16:9 te gebruiken, vaak dien je de decoder dan ook weer anders in te stellen etc. Ik zelf kijk dan ook Talpa, als ik die zender al kijk, met een leuk kadertje rondom.

    Dan even dyn. control. Je tv bekijkt dan de hele tijd het beeld en past diverse zaken continu aan. Als je digitaal kijkt hoef je dit normaal niet te gebruiken en is het dus raadzaam om het uit te zetten, dus ook bij het kijken van dvd.

    Ik zelf heb recent mijn tv ISF laten calibreren. Dit leverde een nog mooiere weergave op, de kleuren zijn nu nog natuurlijker en details komen hierdoor nog meer naar voren.
    Bij mij was het ook zo dat donkere stukken, tegen het zwarte aan, eensoort van blauwige waas / gloed hadden. Dit is nu ook volledig weg. Het kost helaas wel een behoorlijk bedrag en kan me dus goed indenken dat menig een het een beetje zonde van het geld vinden.

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Parker
    Talpa zend op dit moment nog niet anamorph uit, ze gaan dit doen zodra ze beginnen met uitzenden. Sorry dit is een beetje ironie. Talpa had namelijk dit voor vorig jaar al aangekondigd maar het is er nog altijd niet van gekomen.
    Talpa zend dus letterboxed uit en dat kan de decoder niet verwerken.
    Wat Talpa gebruikt noemen de meesten laagbeeld, breedbeeld zonder de lijnen de lijnen die bij anamorphic zijn toegevoegd. Hierbij zit ook geen PalPlus informatie waardoor de decoder een signaal naar de TV kan sturen om de verhoudingen aan te passen. Zolang een decoder geen PalPlus of W(ide)S(creen)S(ignal) ontvangt, kan de decoder er niet niet voor zorgen dat de TV zichzelf automatisch op de juiste manier aanpast.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •