De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "Dominee, De" (2005) (mini)

    Na de film nu ook een serie,hij is af,weet iemand al waneer en waar hij op tv gaat komen?

    "Dominee, De" (2005) (mini)
    http://www.imdb.com/title/tt0439359/

    Plot Outline: In the world of the drugs business - where it's is all about money - friendship and loyalty is most important. That is what becomes the demise of gangster Klaas Bruinsma

    Cast (in credits order)
    Peter Paul Muller .... Klaas
    Frank Lammers .... Adri
    Chantal Janzen .... Annet
    Marcel Musters .... Broer Hansen
    Tygo Gernandt .... Lijfwacht Piet
    Mike Reus .... Lijfwacht Pim
    Cas Jansen .... Pieter
    Jeroen Spitzenberger .... Ronald Jan
    Huub Stapel .... Vader van Klaas
    Pleuni Touw .... Tante Jet
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #2

    Standaard

    Nou maakt mij niet uit wanneer de Dominee op tv komt ga niet kijken, was en is een grote tegenvaller die film, zeker als je het boek verhalen over Klaas Bruinsma kent, jammer gemiste kans.

  3. #3

    Standaard

    ik heb de film niet gezien maar het lijkt me wel leuk om de serie te gaan kijken, helemaal grappig is dat een vriend van me moeder bij klaas bruinsma in de klas heeft gezeten! En nog grappiger is dat de vader van klaas iets wilde beginnen met de moeder van die vriend, gelukkig is dat nooit gebeurt 8)
    Lucille's my parole officer. She's a dyke, but God knows why. With that body of her's she could have any man she wants. !
    laatste aanwinst:An Inconvenient Truth, Infernal Affairs, Infernal Affairs II, Infernal Affairs III, Natural Born Killers SEBoxset, Amelie SE

  4. #4

    Standaard

    De film was inderdaad een ramp, maar op tv brengen ze meestal een langere versie uit. Als ze goed hebben geluisterd naar de kritieken dan zouden er dus nu heel wat gaten kunnen worden opgevuld.

    Ik geef de film dus het voordeel van de twijfel.

  5. #5

    Standaard

    De film was totaal niet boeiend en bovendien waren de makers door de onderwereld gestuurd wat er wel en niet in mocht, met als gevolg een hoop verzonnen shit en dus een ongeloofwaardige en ongeinspireerde film.

    Laat die serie maar zitten

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •