De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Twenty 4 Seven dvd

  1. #1

    Standaard Twenty 4 Seven dvd

    Heb een tijdje terug de producer van 24/7 gemaild of er in de toekomst ook een dvd van dit duo uit komt met al hun hits

    Hij mailde mij terug met het antwoord dat ie met de gedachten zat te spelen

    Zijn er nog meer mensen hier die 24/7 op dvd zouden zien verschijnen ??

    Tevens zou het leuk zijn als er ook een dvd uit komt van 2 brothers on the 4e floor..
    Mijn DVD's

    Playstation 3 (250GB)
    Onkyo TX-SR702E
    Mordaunt-Short 908 Vloerstaanders
    Mordaunt-Short 905C
    R.E.L. Stampede
    Xindak Bekabeling
    Panasonic 42PX80E (ISF Calibratie)

  2. #2

    Standaard

    Hebben die 2 wel genoeg hits op hun naam staan om een hele DVD te vullen?

    Is alweer een tijdje geleden begin 90's, maar de enige 2 hits die me te binnen schieten zijn:

    - Slave To The Music
    - Is It Love


    Houdt 't wel zo'n beetje op.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  3. #3

    Standaard

    Misschien is het een leuk idee om een soort Eurodance dvd te maken. Twenty 4 seven, 2 brothers on the 4th floor, 2 unlimited. Beetje zelfde stijl allemaal en bij elkaar heb je dan toch wel een flink aantal hits!

  4. #4

    Standaard

    Een dvd met clips vind ik eigenlijk nooit zoveel aan. Laten we eerlijk zijn, een live optreden zou ook een beetje te veel van het goede zijn hier Houdt het maar lekker bij de oude cdtjes.


  5. #5

    Standaard

    Misschien leuk (vanwege het mogelijk aanwezige JEUGD sentiment), maar muzikaal zal het allemaal niet bijster goed zijn en ik verwacht ook geen top geproduceerde DVD (vanwege de kleine afzet markt en hoeveelheden).

  6. #6

    Standaard

    van 2 unlimited is al een best of dvd uit maar van twenty 4 seven en 2 brothers en t spoon zou leuk zijn trouwens ook van de vengaboys wil ik die wel hebben.

    hits van twenty 4 seven :

    I Can't stand it
    are your dreaming
    slave to the music
    is it love
    take me away
    leave them alone
    oh baby
    keep on tryin
    we are the world
    if you want my love
    friday night

    maar ja nie alle singles zijn hits geweest

    en met die best of van de 2 brothers zijn ze al sinds begin dit jaar bezig desiree en rene willen wel dat ie uitkomt maar de platenmaatschappij en producers moeten alleen nog overgehaald worden

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •