Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 49 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Pioneer DVR-540, Panasonic DMR-EH55 of Sony RDR-HX725?

    Sinds een paar weken zijn er weer nieuwe modellen verschenen op het gebied van DVD-recorders en natuurlijk volgt de ene fabrikant de andere op. Nu ben ik van plan mijn eerste HD DVD-recorder aan te schaffen, ik heb bewust gewacht tot de nieuwe modellen uit zouden komen. En nu zit ik te twijfelen tussen de Panasonic DMR-EH55, de Sony RDR-HX725 en de Pioneer DVR-540.

    Panasonic DMR-EH55 (€375)



    Opname mogelijkheden: DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD-RAM
    Weergave: CD, CD-R, CD-RW, DivX, DVD-Audio, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD-R DL, DVD+RW, DVD-RAM, JPEG, MP3, SVCD, Video-CD
    Digitale decoder: Nee
    Progressive scan: Niet bekend
    DTS: Ja
    Ingebouwde videorecorder: Nee
    Guide+: Ja
    Timeslip: Ja
    Single layer opnametijd (XP): 60 min.
    Single layer opnametijd (SP): 120 min.
    Single layer opnametijd (LP): 240 min.
    Single layer opnametijd (EP): 480 min.
    Dual layer opnemen: Ja
    Dual layer opnametijd (XP): 105 min.
    Dual layer opnametijd (SP): 215 min.
    Dual layer opnametijd (LP): 430 min.
    Dual layer opnametijd (EP): 860 min.
    Harde schijf: Ja
    Opslagcapaciteit: 160 GB
    HD opnametijd (XP): 36 uur
    HD opnametijd (SP):70 uur
    HD opnametijd (LP): 138 uur
    HD opnametijd (EP): 284 uur
    Optische uitgang: Ja
    Coaxiale uitgang: Nee
    Component uitgang: Ja
    Aantal scart uitgangen: 2
    HDMI-uitgang: Nee
    S-video ingang: 1
    S-video uitgang: 1
    DV-ingang: Ja
    Gewicht: 4.2 k


    Sony RDR-HX725 (€410)



    Opname mogelijkheden: DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW
    Weergave: DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD+R (Double Layer 8.5 GB), VCD, SVCD, CD, CD-R, CD-RW, MP3, JPEG, DivX, Video-CD
    Digitale decoder: Nee
    Progressive Scan: Nee
    DTS: Ja
    Ingebouwde videorecorder: Nee
    Guide+: Ja
    Timeslip: Ja
    Aantal timer blokken: 30
    Aantal timer dagen: 31
    Single layer opnametijd (XP): Niet bekend
    Single layer opnametijd (SP): Niet bekend
    Single layer opnametijd (LP): Niet bekend
    Single layer opnametijd (EP): Niet bekend
    Dual layer opnemen: Ja
    Dual layer opnametijd (XP): Niet bekend
    Dual layer opnametijd (SP): Niet bekend
    Dual layer opnametijd (LP): Niet bekend
    Dual layer opnametijd (EP): Niet bekend
    Harde schijf: Ja
    Opslagcapaciteit: 160 GB
    HD opnametijd (XP): Niet bekend
    HD opnametijd (SP): Niet bekend
    HD opnametijd (LP): Niet bekend
    HD opnametijd (EP): Niet bekend
    Optische uitgang: Nee
    Coaxiale uitgang: Ja
    Component uitgang: Ja
    Aantal scart uitgangen: 2
    HDMI-uitgang: Nee
    S-video ingang: 2
    S-video uitgang: Niet bekend
    DV-ingang: Ja
    Gewicht: 4.9 k


    Pioneer DVR-540 (€440)



    Opname mogelijkheden: DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD-R (Dual Layer 8.5 GB)
    Weergave: DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW (Allen óók in Double Layer 8.5 GB), VCD, SVCD, CD, CD-R, CD-RW, MP3, JPEG, WMA, Video-CD, DivX
    Digitale decoder: Nee
    Progressive Scan: Ja
    DTS: Ja
    Ingebouwde videorecorder: Nee
    Guide+: Ja
    Timeslip: Ja
    Aantal timer blokken: 32 (?)
    Aantal timer dagen: 31 (?)
    Single layer opnametijd (XP): Niet bekend
    Single layer opnametijd (SP): Niet bekend
    Single layer opnametijd (LP): Niet bekend
    Single layer opnametijd (EP): Niet bekend
    Dual layer opnemen: Ja
    Dual layer opnametijd (XP): Niet bekend
    Dual layer opnametijd (SP): Niet bekend
    Dual layer opnametijd (LP): Niet bekend
    Dual layer opnametijd (EP): Niet bekend
    Harde schijf: Ja
    Opslagcapaciteit: 160 GB
    HD opnametijd (XP): Niet bekend
    HD opnametijd (SP): Niet bekend
    HD opnametijd (LP): Niet bekend
    HD opnametijd (EP): Niet bekend
    Optische uitgang: Ja (?)
    Coaxiale uitgang: Nee (?)
    Component uitgang: Ja (?)
    Aantal scart uitgangen: 1 (?)
    HDMI-uitgang: Nee
    S-video ingang: 2 (?)
    S-video uitgang: 2 (?)
    DV-ingang: Nee
    Gewicht: Niet bekend

    Uit de ervaringen die ik heb gelezen over de Pioneer DVR-530 en de Sony-HX710 was dat ze beiden erg goed waren en elkaar in kwaliteit nauwelijks ontlopen. De Sony zou een betere beeldkwaliteit geven terwijl de Pioneer weer EPG had die bij de Sony ontbrak en een betere gebruiksgemak bood. Over de Panasonic DVD-recorders is wat minder feedback aanwezig.
    Qua prijs maakt het bij allemaal niet zoveel uit omdat de prijsverschillen toch te verwaarlozen zijn. Qua opnamemogelijkheden zou ik graag R/RW + en - (Dual Layer) willen hebben. Ik hoef geen HDMI-aansluiting omdat ik voorlopig toch niet overga op een LCD of Plasmascherm die HDTV ondersteuning biedt (tenzij ze sterk in prijs dalen) en de mogelijkheden met HDTV zijn toch al niet bijster ruim op dit moment.
    Qua beeldkwaliteit zou ik de recorder willen die de beste beeldkwaliteit biedt voor een breedbeeldtelevisie. Een jukebox vind ik niet zo belangrijk, maar het is wel een mooie toevoeging. Uiterlijk vind ik ook niet van belang, ze zien er alle drie wel mooi uit, een DVI is ook geen must, ik weet niet precies wat het verschil is tussen een optische en coaxiale uitgang is en de meningen verschillen ook over welke nou beter is (misschien kunnen jullie mij daar over bijpraten?). Meerdere scart-uitgangen zou ideaal zijn.

    Welke DVD-recorder zou het beste (voor mij) zijn?

  2. #2

    Standaard

    Ik zou persoonlijk toch voor de sony kiezen.
    De sony heeft trouwens wel progressive scan. Ik kan alleen niets vinden wat voor een soort progressive scan dit is.
    Ik vond een coaxiale uitgang toch wel belangrijk.
    Via glasvezel moet het geluid 1 keer gecodeerd en dan weer gedecodeerd worden. Dit "kan" ten kosten gaan van het geluid.
    Wat ik nog een heel groot voordeel vind is dat je de sony recorder nog steeds kan gebruiken als de recorder geprogrammeerd staat voor opname.
    Volgens mij moeten de andere recorder in standby mode staan, maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen, en kan je beter vragen aan mensen die een pioneer recorder hebben.
    Sony KLV-V40A10E TFT, Sony RDR-HX900 HDD recorder, Sony RDR-HX725 HDD recorder, Yamaha RX-V1200RDS Receiver, Sony DVP-NS92V, Yamaha YST-SW90 Subwoofer, JBL S10 speakers x 6, Samsung DCB-9401R digitale ontvanger (casema)

  3. #3

    Standaard

    Pioneer kan ook gewoon een timer opname starten als deze iets aan het afspelen is (dus ook als deze gewoon aan staat).

    Sony is wat logischer in de werking. Als je bij de Sony de lade open doet dan springt de speler ook gelijk in de "disc mode". Bij mijn Pioneer 433 moet de speler handmatig in "disc mode" gezet worden, als ik de lade open doe. Ook als er schijf in gelegd wordt.

    Ook heb ik het idee dat de progressive uitgang van de Sony wat beter (rustiger) beeld geeft dan de progressive van de Pioneer.

    De Pioneer werkt wel uiterst betrouwbaar.

    De Pioneer kan naast het opnemen altijd nog iets anders doen behalve een tweede opname.

  4. #4

    Standaard Re: Pioneer DVR-540, Panasonic DMR-EH55 of Sony RDR-HX725?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Shintaro
    Pioneer DVR-540 (€440)
    Weergave: DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW (Allen óók in Double Layer 8.5 GB), VCD, SVCD, CD, CD-R, CD-RW, MP3, JPEG, WMA, Video-CD, DivX
    Aantal timer blokken: 32 (?)
    Aantal timer dagen: 31 (?)
    Optische uitgang: Ja (?)
    Coaxiale uitgang: Nee (?)
    Component uitgang: Ja (?)
    Aantal scart uitgangen: 1 (?)
    S-video ingang: 2 (?)
    S-video uitgang: 2 (?)
    Enkele correcties/bevestigingen :
    Weergave: bemerk dat MP3/JPG/WMA/DivX beperkt is tot CD-R/W, de 540 kan dus geen DVD-ROMs lezen.
    Timer blokken: idd 32
    Timer dagen: idd 31
    Optische uitgang: neen
    Coax uitgang: ja
    Component uitgang: ja
    Aantal Scart uitgangen: 2, waarvan 1 SCART ook als ingang kan gebruikt worden voor Composite, S-Video of RGB.
    S-video ingang (buiten die SCARTs) : 1 in front-panel
    S-video uitgang (buiten die SCARTs) : 1 achteraan

  5. #5

    Standaard

    Ik heb zojuist de RDR-HX 725B bestelt.
    Hoop dat ik eind van de week mijn bevindingen kan plaatsen.
    Sony KLV-V40A10E TFT, Sony RDR-HX900 HDD recorder, Sony RDR-HX725 HDD recorder, Yamaha RX-V1200RDS Receiver, Sony DVP-NS92V, Yamaha YST-SW90 Subwoofer, JBL S10 speakers x 6, Samsung DCB-9401R digitale ontvanger (casema)

  6. #6

    Standaard

    Ik wacht met spanning af want laat mij nu net naar identiek dezelfde schrijvers aan het kijken zijn

    Wat ik niet terugvind hier is het wel of niet kunnen afspelen van DIVX-XVID bestanden? Heeft iemand daar ervaring mee?
    Marc Castermans - Mijn collectie

  7. #7

    Standaard

    Nou ik zou je eerlijk zeggen als ik een DVD-recorder zou kiezen zou ik gaan voor de Panasonic gaan. Hij heeft wel inderdaad de progressive scan. Die zou ik binnenkort ook aanschaffen omdat de kwaliteit en dr prijs van de DVD-recorder van Panasonic heel erg goed en scherp is. De prijs inderdaad niet duur maar het is wel voor zo'n prijsje.

    Hij is inderdaad wel mooie van vorm geving hij kan opnemen in het LP met 500 lijnen heb je beeld nog op de DVD-kwaliteit en 160 GB hardisk. En hij kan high speed kopieren. En hij heeft ook de EPG guide wat sommige niet hebben. En niet te vergeten hij kan branden op de DVD-dual layer DVD-R 8,5 GB en op de DVD+R double layer 8,5 GB. En niet te vergeten hij heeft een DIVX dat wil zeggen films die ik van het internet brad kan op branden op een cdtje of op een dvdtje kan hij ook in de DVD-recorer van Panasonic lezen.


    TIP: Ik zelf ben in bezit van de DMRE-10 DVD-recorder van het merk Panasonic. Ik heb zelf een LCD-scherm van 51 CM. Ik heb mijn DVD-recorder aangesloten op mijn LCD het beeld is heel erg mooie...... strak beeld en hoge resolutie.

    Ik hoop dat je genoeg hebt aan deze informatie...

    Neem een kijkje gerust op deze site er staat alles in over de Panasonic.

    http://panasonic.co.jp/pavc/global/d...e_quality.html

    Op deze site kun je foto's van die DVD-recorder zien en de DVD-recorder menu hoe ie wordt getest door de duits site.

    http://www.av-magazin.de/Einleitung_...H56.583.0.html

    En hierop op deze site zijn de mensen tevreden met de Panasonic DMR-EH56

    http://www.kieskeurig.nl/review/17D2...40003B2CF1.htm

    GR,vissers

  8. #8

    Standaard

    Ik twijfel ook tussen de Pioneer DVR-540 of de Panasonic DMR-EH55 of EH-65. Wat ik nergens kan terugvinden is of 1 van deze modellen G-Link ondersteunt, aangezien ik overweeg om digitale tv te nemen via UPC.

    Wat ik begrijp uit eerdere berichten zou het zonder G-Link lastiger zijn om gebruik te maken van EPG als je overgaat op digitale tv. Wie kan mij hierin adviseren?

    Bedankt.
    Binfind

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door henkie12
    Nou ik zou je eerlijk zeggen als ik een DVD-recorder zou kiezen zou ik gaan voor de Panasonic gaan. Hij heeft wel inderdaad de progressive scan. Die zou ik binnenkort ook aanschaffen omdat de kwaliteit en dr prijs van de DVD-recorder van Panasonic heel erg goed en scherp is. De prijs inderdaad niet duur maar het is wel voor zo'n prijsje.

    Hij is inderdaad wel mooie van vorm geving hij kan opnemen in het LP met 500 lijnen heb je beeld nog op de DVD-kwaliteit en 160 GB hardisk. En hij kan high speed kopieren. En hij heeft ook de EPG guide wat sommige niet hebben. En niet te vergeten hij kan branden op de DVD-dual layer DVD-R 8,5 GB en op de DVD+R double layer 8,5 GB. En niet te vergeten hij heeft een DIVX dat wil zeggen films die ik van het internet brad kan op branden op een cdtje of op een dvdtje kan hij ook in de DVD-recorer van Panasonic lezen.
    Je lijkt wel een Panasonic marketeer .
    Alle punten die jij daar aanhaalt kan de Pioneer 540 ook en ben vrij zeker dat hetzelfde ook geldt voor de Sony.
    Dat neemt natuurlijk niet weg dat de Panasonic idd een zeer interessant toestel is. Zelf heb ik de Pioneer 540 en ben daar zeer tevreden over, behalve dat hij geen MP3 en DivX kan lezen van DVD, maar alleen van CD. Een beetje een idiote beperking voor een DVD-apparaat.
    De Pioneer heeft wel de mogelijkheid om een MP3 bibliotheek op de harddisk aan te leggen, weet niet of de Panasonic dat kan.
    De opvallendste verschillen tussen beide is dat de Panasonic zowel DV-in als een SD-cardreader heeft en bovendien goedkoper te vinden is dan de Pioneer. Dit maakt dat louter op feature-set de Panasonic het interessantst is. Qua beeldkwaliteit kan ik niet oordelen.

    @binfind: de Pioneer heeft in elk geval ook G-link. Het kabeltje met infrarood-zender zit overigens standaard bij het toestel.

  10. #10

    Standaard

    Ik heb tussen de Pioneer en de Panasonic gekozen. De Sony hoefde ik niet omdat ik heb begrepen dat er in het 717 model Philips shit is gemikt, daarmee heeft Sony voor mij afgedaan.

    Ik heb voor de Panasonic gekozen boven de Pioneer omdat ik geen noemenswaardige voordelen zag in de Pioneer en de Panasonic goedkoper is.

    De Jukebox functie van de Pioneer vind ik niet interessant omdat je er alleen lossy muziek op zet. Dat kan ik met een mp3 cd/dvd ook beluisteren.

    De Panasonic heeft verder een SD-kaart aansluiting.

    Verder nog: Pioneer = coax, Panasonic = optisch. Was in mijn geval ook wel belangrijk omdat ik nu een nieuwe interlink moet aanschaffen.

    (enne kunnen die plaatjes niet wat kleiner?)

  11. #11

    Standaard

    [quote="Ultramorada"]Ik heb tussen de Pioneer en de Panasonic gekozen. De Sony hoefde ik niet omdat ik heb begrepen dat er in het 717 model Philips shit is gemikt, daarmee heeft Sony voor mij afgedaan.

    Waarom heeft dan Sony dan meteen afgedaan? Ik zit er nog steeds aan te denken om hem te kopen. Twijfel nog tussen de genoemde Panasonic en de sony 725, dus ik volg dit topic op de voet. Hoop dat er nog gebruikerservaringen bij komen...

  12. #12

    Standaard

    Ik heb vorige week de Sony gekocht.
    Na veel lezen,horen en testen kwam ik ook bij deze drie.
    De Pioneer had een gemis doordat de DVI ingang ontbrak.
    en de panasonic is niet volledig RW compatible.
    De Sony is in na mijn mening gewoon een goede recorder. heeft nu elke dag een antal uur gerecord ook overgenmone van dvd naar hdd en andersom en alles werkt perfect.
    beeld en geluid zijn goed.
    en een hoog bedieingsgemak!


    edit, had de Sony gehad maar na wat testen toch ingeruild tegen de Pioneer.

    Vond de Sony sloom wat software... en kon niet meerdere dinge tegelijk en dat kan de Pioneer wel.
    Heb geen spijt van m'n besluit.
    StarTrader

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kakels
    Waarom heeft dan Sony dan meteen afgedaan?
    Ehmmm, ik heb een hekel aan alles wat Philips is behalve de gloeilampen En afgezien van dit niet zo objectieve argument: Philips maakt geen goede dvd recorders. Als Sony dan opeens zonder te vermelden Philips onderdelen in zijn recorder gooit, dan hebben ze voor mij afgedaan. Als jij je daar niet aan stoort, dan kan je Sony dus gewoon in je keuze meenemen lijkt mij :wink:

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave
    Ik heb vorige week de Sony gekocht.
    Na veel lezen,horen en testen kwam ik ook bij deze drie.
    De Pioneer had een gemis doordat de DVI ingang ontbrak.
    en de panasonic is niet volledig RW compatible.
    De Sony is in na mijn mening gewoon een goede recorder. heeft nu elke dag een antal uur gerecord ook overgenmone van dvd naar hdd en andersom en alles werkt perfect.
    beeld en geluid zijn goed.
    en een hoog bedieingsgemak!
    Uhh,

    De Sony heeft toch ook geen HDMI??

  15. #15

    Standaard

    Nope, geen HDMI maar is dat een gemis ? een dvd-recorder is toch ook geen HD...
    StarTrader

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave
    Nope, geen HDMI maar is dat een gemis ? een dvd-recorder is toch ook geen HD...
    Ben ik het helemaal mee eens, maar de poster gaf aan dat bij zijn afweging de Pioneer afviel op het gebrek aan HDMI......

    Bij mij speelt de HDMI uitgang geen rol, bij anderen blijkbaar wel, maar kiezen dan toch een zonder die uitgang

  17. #17

    Standaard

    Ik heb nu de sony 725 een week in gebruik.
    Ik moet zeggen dat ik het een zeer mooi apparaat vind.
    Hij ziet er alleen lang niet zo degelijk uit als de RDR-HX900 en dat vind ik erg jammer.
    De afstand bediening vind ik ook zeer tegenvallen in vergelijking met de vorige modellen.
    Zo kan je nu nog alleen maar zappen en niet meer door switchen tussen kanalen.
    Wat dus een ramp is als je 15 kanalen moet doorzwemmen voordat je bij het goede kanaal bent.
    Verder vind ik de guide++ perfect werken en vind ik de opname kwaliteit ook zeer goed.
    Het opstarten van de recorder duurt nog steeds vrij lang.
    Het apparaat maakt bijna geen geluid wat ik een enorm plus punt vind.
    Het afspelen van divx gaat ook super en zonder problemen
    Persoonlijk vind ik het opslaan van mp3 geen gemis, maar dat is natuurlijk puur persoonlijk.
    Sony KLV-V40A10E TFT, Sony RDR-HX900 HDD recorder, Sony RDR-HX725 HDD recorder, Yamaha RX-V1200RDS Receiver, Sony DVP-NS92V, Yamaha YST-SW90 Subwoofer, JBL S10 speakers x 6, Samsung DCB-9401R digitale ontvanger (casema)

  18. #18

    Standaard

    Ok, ik ga voor de sony!

    Het uiterlijk maakt me niet heel veel uit. Zo mooi vind ik de Panasonic trouwens ook niet.

  19. #19

    Standaard

    Ik zit zelf ook heel erg te twijfelen tussen deze 3 modellen.

    Zelf heb ik Digitale TV van KPN hier thuis met een single tuner dat houd in dat ik maar naar 1 kanaal kan kijken per keer maar dat maakt me niet zoveel uit.

    Wat ik wel erg graag wil weten is hoe het zit met het GuidePlus. Werkt dit ook met digitale TV van KPN? KPN heeft namelijk zelf ook een EPG er op zitten met gegevens. Maar met de singletuner kan je dan niet kiezen dat je dat wil opnemen maar er word dus iets van een signaal meegezonden.

    Ik wil erg graag weten hoe dit met de recorder moet gaan werken... zoals gezegt ik wil gebruik maken van GuidePlus als het mogelijk is. Verder het kanalen verzetten is ook nog een 'probleem' De single tuner heeft geen g-link dus kanalen kiezen moet op een andere manier.

    Nu heb ik inmiddels begrepen dat de Sony een IR blaster mee levert (dit plak je op de decoder en sluit je aan op het apparaat) Hoe zit dit met Panasonic en Pioneer?

    Zelf gaat mijn voorkeur sterk uit naar Panasonic of Pioneer. Panasonic heeft geen glink en er is mij ook niks bekend over een evt IR Blaster. Met Pioneer weet ik het helemaal niet.

    Iemand ervaringen met een van deze 3 machines in combinatie met KPN Digitale TV? Zoals het er nu naar uitziet zou ik voor de Sony moeten gaan.

  20. #20

    Standaard

    Pioneer heeft nog een mode, de 540HX die is voor een digitale tuner voorbereid,ook zeker het bekijken waard !
    StarTrader

  21. #21

    Standaard

    Ik ga voor of de Pioneer 540 of de HX 725, helaas bij panasonic door het gebrek aan GLink / IR Blaster moet ik hem echt laten vallen als keuze.

    Zonde als hij het had gehad was ik hem vandaag nog gaan halen. Guide Plus moet ik maar zien of het werkt. Zo niet jammer dan. iig kan glink / irblaster mijn kanaal goed zetten voor de opname.

    Even op mijn werk kijken op welk apparaat ik het meeste korting krijg.

    Sony staat nu voor 439 en pioneer 499 dus het lijkt voor als nog de Sony te worden. Maar dat bekijk ik morgen even.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheOtherside
    Even op mijn werk kijken op welk apparaat ik het meeste korting krijg.

    Sony staat nu voor 439 en pioneer 499 dus het lijkt voor als nog de Sony te worden. Maar dat bekijk ik morgen even.
    Bij vergelijk.nl:
    De Sony staat hier vanaf 383 euro
    De Pioneer vanaf 429 euro.
    Ik ga altijd met deze prijzen naar een echte winkel en dan krijg ik hem of voor deze prijs mee of voor een prijs tussen de winkelprijs en de laagste prijs in.

  23. #23

    Standaard

    Ach beide aparaten kwamen zowat op de zelfde prijs uit.

    373 voor Sony
    380 voor Pioneer.

    Toch heb ik voor de sony gekozen. Past in het zwart veel beter bij mijn Harman / kardon set. Beter zelfs dan ik verwacht had!

  24. #24

    Standaard

    Ohja voor de geinteresseerde,

    Guideplus werkt met KPN digitale televisie!

    De vraag is voor hoelang. Guideplus stop met uitzenden via TMF... maar KPN was gestopt met Guideplus door te sturen via Eurosport dacht ik?

    Een andere vraag. Hoe kan je de kanaal volgorde veranderen. 1 tm 10 staat redelijk goed. Maar daarna is het een wir war van kanalen niet echt op een logische volgorde.

    Heb de kanalen uitgeschakeld die ik niet gebruik maar wil er nu een logische volgorde in krijgen.

  25. #25

    Standaard

    Voor zover ik het begrepen heb, kan je de kanalen niet aanpassen.
    Dit komt omdat je iedere nacht nieuwe data krijgt doorgestuurt.
    Je hebt je nu te houden aan de kanaal indeling die door je provider word doorgestuurd.
    Sony KLV-V40A10E TFT, Sony RDR-HX900 HDD recorder, Sony RDR-HX725 HDD recorder, Yamaha RX-V1200RDS Receiver, Sony DVP-NS92V, Yamaha YST-SW90 Subwoofer, JBL S10 speakers x 6, Samsung DCB-9401R digitale ontvanger (casema)

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •