De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: AFFF 22

  1. #1

    Standaard AFFF 22

    Het is straks weer Fantastische Film-tijd! Joepie! Iemand tips voor mij? Ik ben zelf niet heel erg thuis in de premieres, maar als iemand al ergens iets gezien heeft, toevallig, hoor ik het graag. Dus aanraders en afraders, ja, lekker!

    AFFF 22 Site

    Ik ben zelf wel geinteresseerd in Masters of Horror, Incident at Loch Ness en Puzzlehead.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  2. #2

    Standaard

    Zal er zijn....geen idee welke ik ga zien; ik laat me verrassen 8)

  3. #3

    Standaard

    Zou zeker Mirrormask gaan checken!

    Seven Swords heb ik goede dingen over gehoord, Beowulf & Grendel moet een combo zijn van fantasy en avontuur dus dat spreekt mijn al gauw aan en ook hier zijn goede recensies van verschenen.

    Sympathy for Lady Vengeance is van de maker van Oldboy en is de afsluiting van zijn trilogie.

  4. #4

    Standaard

    Ik ga er sowieso ook heen, weet alleen nog niet welke film/dag.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Zou zeker Mirrormask gaan checken!
    No need to.....had de r1 DVD die ik gisteren weggedaan heb.....

  6. #6

    Standaard

    Gisteravond twee films bezocht:

    The Hills Have Eyes

    Dit was precies wat ik ervan verwacht had. Een lekkere horrorfilm zonder teveel diepgang. Familie strand in de woestijn waar een familie kanibalen leeft. Tja....en dan is het survivelen geblazen! Ik herkende veel stukjes uit Wrong Turn die natuurlijk weer heeft gejat uit de originele Hills Have Eyes die ik nog nooit heb gezien. Te gekke sfeer in de zaal, er werd gejoeld, geklapt en gejuichd. Fantastische zaal ook, heel groot en fantastische surround, het geluid kwam echt overal vandaan. Prima vermaak!!

    Sympathy for Lady Vengeance

    Deze film kwam bijna direct na Hills have Eyes. Ik verwachte best veel van deze film, vooral na Oldboy. Het was een lastige film om "in" te komen. Veel losse scenes. Het verhaal ging niet echt van A naar B. Ook vond ik spanning ontbreken. Het werd zelfs meerdere keren komisch. Niets mis mee maar het leek wel of de regisseur een beetje aan het zwalken was met het verhaal. Op een gegeven moment komen alle puzzelstukjes op zn plaats en vond er bij mij een anticlimax plaats....was dit het? Ik vond deze film dus ronduit tegenvallen. Misschien was het anders geweest als ik deze film eerder had gezien dan Hills. Of was de zit te lang? Maar ik denk toch dat de film gewoon tegenviel....

    Dit was de eerste keer dat ik twee films achter elkaar in de bios had gezien. Ik merkte dat je toch moe wordt. Anders dan meerdere films thuis kijken. Ook had ik pijn aan mn kop toen ik buiten kwam. Maar het was de moeite waard, leuk festival, leuke sfeer!! Spider forrest wordt mn volgende bezoek...

  7. #7

    Standaard

    En nog effe wat; in the Hills have Eyes zit een freak zie precies hetzelfde is als een freak die in een korte clip zat van Chris Cunnigham voor Aphex Twin....!!! Echt precies hetzelfde.... Heeft Chris Cunnigham dat gemaakt? Anders is het behoorlijk plagiaat.....

  8. #8

    Standaard

    Fantastisch,the Hills have eyes wil ik zeker in de Bios zien! Kan niet wachten..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #9

    Standaard

    Spider Forrest

    Wat een film.....ge-wel-dig!! Veruit de beste die ik van de drie heb gezien. Als je van a Tale of Two Sisters houd dan is dit zeker je ding. De film werkt hypnotiserend en is bijna als een droom. De puzzelstukjes vallen net niet op zn plaats en je kan niet wachten tot er weer een stukje wordt gegeven om het verhaal zo kloppend mogelijk te maken. Dit is een film die je voelt. Je kan de film op meerdere manieren interpreteren. Hier zal veel over worden gediscussieerd. Een film die je eigenlijk meteen weer wilt zien om het allemaal nog beter te snappen. Als ie op dvd uit is, komt ie zeker in mn collectie. Prachtige beelden, mooie muziek en een zeer knap in elkaar gevlochten verhaal. Super-aanrader!!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •