Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 36 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard (Gesloten) GRATIS! DVD's & MERCHANDISE!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Keizer Marcus Aurelius Antonius
    Al heel spoedig zult ge alles hebben vergeten en even spoedig zullen allen u vergeten hebben.
    Waarom?
    -omdat ik laatst oom ben geworden van een prachtig nichtje
    -omdat Berlusconi de uitslag uiteraard niet erkent
    -omdat de lente komt (hoop ik)
    -omdat men zegt dat de euro alles duurder maakt
    -omdat ik het me nu nog kan veroorloven om dit weg te geven
    -omdat heel misschien iemand anders er meer plezier van heeft dan ik
    -omdat de kat nu bij mij op schoot zit
    -omdat er hoogstwaarschijnlijk op dit moment weer een zelfmoordaanslag plaats vindt in Bagdad

    Daarom dus, misschien, eventueel….of misschien ook weer niet…..

    Gratis en voor niks dit pakketje dus:
    Tevens zullen de verzendkosten verdubbeld naar een goed doel naar keuze overgemaakt worden!
    (2 X 5,50 X 2 = 22 euro)
    De regio 0 dvd met UK subs van Infernal Affairs
    Een gesealde dvd van de de Tweeling
    De dvd van ero/euro-cult Daughters of Darkness
    De Filmposter van V for Vendetta
    De film poster van Wolfgang Petersen’s volgende wereldfilm of wereldflop; Poseidon
    De filmposter van Lord of War
    Een rekenmachine (die het nog doet ook nog!) en benzine-aansteker van the Sixth Sense (géén idee wat ze met de film te maken hebben en hoe ik er aan kom)
    Een cap van the Last Samurai (again: géén idee wat die met de film te maken heeft)
    De filmmuziek van Lost in Space
    Een Spiderman comic

    Je moet er echter wel wat voor doen:
    Leg op de meest creatieve/grappige/pijnlijke manier uit waarom jij er voor in aanmerking komt.
    Vertel daarbij hoe mijn lieve nichtje heet. (ook hier geldt: het hoeft niet juist te zijn, als het maar leuk/leerzaam/inzichtelijk is)
    Alles is toegestaan: photoshop, linkjes, quotes en wat je nog meer denkt nodig te hebben.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Keizer Marcus Aurelius Antonius
    Slechts om een ding bekommer ik mij: dat ik zelf niets doe wat de menselijke aanleg niet vereist, of wat hij niet op deze bepaalde manier of op dit ogenblik eist.

    Diegene die het meest creatief/grappig/pijnlijk/leuk/leerzaam/inzichtelijk is, krijgt vóór 30 april antwoord.

    Genoeg geluld! Stop hatin’; start participatin’!
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  2. #2

    Standaard

    Heel gaaf spul!

    Aangezien ik geen kei ben in photoshoppen:

    Jacintha

    Betekenis: Van Grieks huakinthos, de naam van een bloem en een edelsteen. ''cintha'' betekent ook ''liefde'' in het indonesisch. Hyacint is een verwijzing naar de naam die weer verwijst naar de lente.

    Reden waarom ik heeeeel graag (met nadruk op heel :P) het pakket zou willen winnen:

    Ik gun het een ander net zoveel als dat ik het mezelf gun.

    Beetje cheesy maar toch, filmliefhebbers zat :wink:

  3. #3

    Standaard

    Waarom ik dat pakket moet winnen:



    Cut a poor brother some slack... 8)

    Naam van je nichtje: Emy Louise. Omdat een goede vriend als eerste in mijn vriendenkring onder deze naam een dochter op de wereld heeft gezet. Ik wordt oud, maar de wereld is er vast een beetje mooier op geworden.

  4. #4

    Standaard

    Stormlooptopic dit.....

    Dus wat items toegevoegd en de verzendkosten worden door mij verdubbeld en naar een goed doel naar keuze overgemaakt!
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  5. #5

    Standaard

    Waarom ik?
    Moet ik dat nog uitleggen? Nou vooruit dan maar, laat ik ook eens een gokje wagen:

    Naam van je nichtje : Carmen. Waarom? Een bestaande naam en door mij sinds een tijdje gezien als een samentrekking van Carpe Diem, latijn voor Pluk de dag.

    En zo een heerlijk jong ding moet dat zeker doen, en iedereen die met haar te maken heeft moet van haar genieten. Ik heb zelf van zeer dichtbij meegemaakt hoeveel shit je kan meemaken terwijl je het niet verwacht.

    Een gezin met 3 koters, gewoon gelukkig en dat is afgelopen paar weken allemaal op de kop gegaan, en dat zal voorlopig nog wel even zo blijven. Ik realiseer me nu dat we blij moeten zijn met wat we hebben en kunnen en dat het absoluut noodzakelijk is om af en toe eens stil te staan bij waar je bent, in de ruimste betekenis van deze context. En dan ben je ook blij als je af en toe al het gedonder eens van je kunt schrijven op een leuk forum of zoiets. Ik ben inmiddels toe aan nieuwe garderobe wegens de vele afgevallen kilo's van alle stress.

    Puntje en paaltje, wat is er gebeurt (dit wordt pijnlijk):
    Mijn vrouw had een niersteen en was daarna erg moe en niet lekker in zijn algemeenheid. Op een ochtend sliep ze wat op de bank, werd weer wakker en kon niet meer normaal praten. Weekenddokter gebeld, deze vertelde dat zij oververmoeid was en dat ze van de week misschien toch maar even naar het ziekenhuis moest.

    Woensdag moesten we bloed laten prikken (nog ivm de niersteen) en
    donderdag worden we gebeld door de huisarts dat mijn vrouw een ernstige infectie heeft en naar het ziekenhuis moet. Daar aangekomen is de neuroloog erbij gehaald, en werd er een CT scan gemaakt. We kregen toen te horen dat ze meteen moest blijven omdat er iets in haar hoofd zat wat er niet hoorde. OP zo'n moment strort je wereld in.

    Vrijdag is er een MRI scan gemaakt, maandag was er de uitslag, Hoogstwaarschijnlijk hersenkanker, maar dat was pas bekend als het onder de microscoop zou liggen.

    Een week later mocht mijn vrouw, in afwachting van de operatie naar huis. Inmiddels had zij medicijnen gehad om het vocht wat om de tumor heen zat af te drijven en die hielpen goed, haar spraak werd beter en haar coordinatie ook.

    Woensdag, een week later, het ziekenhuis belde ons dat zij maandag om 0800 geopereerd zou wordne, vrijdag nog wat noodzakelijke dingen moest laten nakijken en zondagavond na 1830 in het ziekenhuis moest zijn.

    Vrijdag, alles was in orde en geregeld, hartfilmpje gemaakt en anasthesist gesproken, de operatie kon door gaan. De tumor bleek van formaat pingpongbal te zijn (ruim 3cm in het rond) want we kregen voor het eerst de MRI foto's te zien. Er was risisco op epilepsie, uitval/storing van spraak of arm of hand, loop problemen of andere coordinatiestoringen. Deze konden zowel permanent als tijdelijk zijn. Een keus, die was er niet, de tumor moest eruit, de risico's moesten we voor lief nemen.

    Zondag 1830, aangekomen in het ziekenhuis. Bleek dat de afdeling waar zij daarvoor had gelegen MRSA besmet was, dus zij moets in Quarataine. Ook de operatie stond op het spel. 23.30 wisten we nog steeds niet zeker of ze wel geopereerd zou worden, dat werd pas maandagmorgen bekend.

    Maandgamorgen, een anestesist had ziek gemeld, dus 1 OK kon niet gebruikt worden, nog meer onzekerheid over de operatie. 10 uur, de operatie gaat definitief door, medisch noodzakelijk volgne shet hoofd neurochirurgie. 11.30 uur mijn voruw wordt weggebracht naar de OK, ik wordt gebeld zodra ze op de IC komt.

    1600 uur, zelf naar de IC gegaan want ik was nog steeds niet gebeld. De IC was afgelsoten en ik kon er niet in. 1800 uur, weer geprobeerd naar de IC te gaan, nu kon ik er wel in. Ik vroeg naar mijn vrouw en kreeg te horen dat zij net terug was naar de OK. Een verpleegster vertelde mij: ze reageerde nergens meer op en viel weg, er is toen een spoed CT scan gemaakt en ze bleek een nabloeding te hebben. Ze is met grote spoed terug naar de OK gegaan en meer kan ik u helaas niet vertellen, dat weet de neurochirurg maar die is nu aan het opereren. Hoe vaak kan je wereld instorten? Ik zou gebeld worden zodra ze op de IC kwam.

    2000 uur nog steeds niet gebeld dus zelf maar gebeld. Ze werd net binnen gebracht en iik mocht komen. Aangekomen mocht ik mij in de familiekamer zetelen met de volgende mededeling: Uw vrouw wordt momenteel klaargelegd, de arts komt bij u zodra hij tijd heeft. Het langset half uur van mijn leven begon.

    een half uur later, toen de arts er was, bleek dat zij nog aan de beademing lag en nog wakker moest worden. In verband met de MRSA bacterie, mocht ik haar wel bezoeken, maar gekleed in schort, handschoenen, badmuts en mondkapje. Langzaam werd ze wakker en de spanning nam toe, want wat kon ze wel of juist niet. Tot mijn eigen stomme verbazing en opluchting deed haar hand het weer en sprak ze normaal.

    Dinsdag, om half tien was ik bij mijn vrouw, om 11 uur heb ik haar naar de afdeling teruggebracht. Het slagaderlijk infuus was er inmiddels uit, maar het infuus in de hand, in de nek en het catheter zaten er nog, evenals 3 enorme pleisters op haar half kaalgeshcorne hoofd. Maar ze heeft wat gegeten en ht ging goed

    woensdag, een halve dag gewerkt, toen trok ik het niet meer. Naar husi gereden en meteen naar het ziekenhuis gegaan. Op het infuus in haar nek na is alles weg, zelfs de drain uit haar hoofd. Het gaat zeer goed. Ze krijgt nog steeds antibiotica en pillen tegen epilepsie om te voorkomen dat er een epileptische aanval begint in verband met eventuele overstimulatie van de hersenen door de operatie.

    Ik heb nu, na zo ongeveer 4 weken van continue stress eindelijk 2 nachten goed geslapen.

    Eigenlijk hoef ik het pakket niet eens te winnen, ik heb eindelijk eens het hele verhaal van m af geschreven en dat helpt ook, dus buiten dat je een gratis pakket weggeeft heeft dit draadje nog een psychlogishce positieve invloed op mij gehad.

  6. #6

    Standaard

    Ik denk dat Edgar best een opstekertje kan gebruiken en stem dan ook vóór, Edgar jij moet dit pakket winnen.

    (en anders ikke, omdat ik zo edelmoedig ben :wink
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    ...Wat een verhaal... Sterkte Edgar!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit

    knip....
    En we hebben een kanshebber. 8)





    Edit: :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit

    knip....
    En we hebben een winnaar. 8)
    Nee....niet voor 30 april..... :wink:
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door David L.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit

    knip....
    En we hebben een winnaar. 8)
    Nee....niet voor 30 april..... :wink:
    Das raar....

    In je openingspost staat toch echt:

    Diegene die het meest creatief/grappig/pijnlijk/leuk/leerzaam/inzichtelijk is, krijgt vóór 30 april antwoord.
    :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door David L.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit

    knip....
    En we hebben een winnaar. 8)
    Nee....niet voor 30 april..... :wink:
    Das raar....

    In je openingspost staat toch echt:

    Diegene die het meest creatief/grappig/pijnlijk/leuk/leerzaam/inzichtelijk is, krijgt vóór 30 april antwoord.
    :wink:
    Dat klopt, maar er staat niet dat jij diegene bent die het antwoord geeft. Dus je kan meedoen en ophouden met deze off-topic zooi, of niet meedoen en ophouden met deze off-topic zooi....
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit

    knip....
    En we hebben een kanshebber. 8)





    Edit: :wink:
    wel heel tof van je Alexander, maarr................
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Eigenlijk hoef ik het pakket niet eens te winnen, ik heb eindelijk eens het hele verhaal van m af geschreven en dat helpt ook, dus buiten dat je een gratis pakket weggeeft heeft dit draadje nog een psychlogishce positieve invloed op mij gehad.

  14. #14

    Standaard

    Dus niemand heeft verder interesse in deze gratis hebbedingetjes?
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  15. #15

    Standaard

    Naam voor je nichtje: Elizabeth, roepnaam Lisa, waarom? Gewoon omdat ik het een mooie naam vind, Elizabeth staat vrij chique en Lisa als roepnaam geeft toch een minder oubollige touch aan de naam.

    En waarom het pakket voor mij? Omdat ik sinds november een nieuw huis betrek en filmposters op zijn plaats zijn aan de verder nog kale muren, de Lost in Space soundtrack een waardig plaatsje zal krijgen tussen mijn andere soundtrack, in het geval van de DVD's het hiet titels betreft van films die ik nog niet gezien heb en de Spiderman comic altijd welkom is tussen de andere comics. Voor de andere objecten kan ik geen reden bedenken......

  16. #16

    Standaard

    Toch nog even een reaktie... (ik zal 'm straks wat bijwerken, nog wat zoeken om dit op te leuken).

    Waarom?
    -omdat ik met de pasen van mijn broer en schoonzus te horen kreeg dat ik ook oom zal worden aan het eind van dit jaar..
    -omdat Berlusconi nu zelfs al het vuilnis doorwoelt
    -omdat die lente nog niet wil komen en ik dan toch voor de tv blijf zitten
    -omdat ik hoop dat meerdere mensen reageren en we weer iets ontspannends te lezen hebben
    -omdat ik het klasse vindt dat Edgar even alles van zich af heeft geschreven, ook van mijn kant: veel sterkte!
    -omdat ik toch even niets beters te doen heb.

    Naam van je nichtje: Elondra (enerzijds vrij origineel, anderzijds nog af te korten tot Elle of Ellie).

    Alvast een flesje voor haar: (eigenlijk meer geschikt voor jongens):



    en een tip voor jou:

    Send a maniac to catch a maniac...

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door David L.
    Dus niemand heeft verder interesse in deze gratis hebbedingetjes?
    Tuurlijk wel! Ik ben zelf een film en dvd-verzamelaar dus JA! interesse is zeker aanwezig... ik hoop alleen niet dat ik door een 2e post gediskwalificeerd word maar hier nog een paar leuke foto's:





  18. #18

    Standaard

    dubbel
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  19. #19

    Standaard

    Je nichtje heet Anouk.
    Waarom?? tja, ik heb de naam niet verzonnen..

    Waarom ik mee doe?? Ik wil dat spul

    Een creatief/grappig/pijnlijk berichtje?

    Tom cruise wil de placenta van zijn vrouw opeten!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  20. #20

    Standaard

    Scientology? :S


    Volgens mij is haar naam... Lise

    Grappig/pijnlijk bericht

    Who's mama's beautiful little girl...

  21. #21

    Standaard

    En waarom niet gaan voor de naam David? Fris, pittig, kan snel afgekort worden naar Dave of zelfs Dee! En bovendien is het toch wel een mooi eerbetoon!

    Ook Franz Kafka laat zijn bandenspanning controleren op ladyshavebobsled.be!

  22. #22

    Standaard

    Om mijn verhaal even te updaten:
    Mijn vrouw mag pas volgende week dinsdag of woensdag naar huis, omdat zij dan pas mag stoppen met de anti-biotica via het infuus, zij krijgt dan namelijk nog 3 weken pillen.
    Waarom? vandaag van de chirurg gesproken, en wat blijkt, uit alle medische documentatie zijn slechts 20 gevallen wereldwijd te vinden van de combinatie tumor en abces in de hersenen. Ook dit geval wil men documenteren en daar hebben we dus toestemming voor gegeven. Het levert ons niets op, maar wel de medische wereld die hopelijk er wat beter van wordt. En het belangrijkste nieuws, de tumor was definitief goedaardig, dat was nieuws wat wel even nodig was.

  23. #23

    Standaard

    @Edgar, erg indrukwekkend verhaal, ik hoop dat de hele afwikkeling een positieve afwikkeling zal hebbe, zoals ik het nu lees gaat het wel de goede kant op, heel veel sterkte in ieder geval, en hopen dat alles goed blijft gaan.

  24. #24

    Standaard

    En het belangrijkste nieuws, de tumor was definitief goedaardig, dat was nieuws wat wel even nodig was.
    Het moet niet te gek worden. Sterkte toegewenst!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #25

    Standaard

    @ edgar. Ongelooflijk! maar hoe dan ook veel sterkte en we gaan er met z'n allen vanuit dat alles weer in orde komt!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •