Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 36 van 36 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik lees deze thread omdat ik wil meedingen. Vooral die 6th Sense rekenmachine en aansteker (jawel, ik rook) spreken mij erg aan !



    Als naam, nou, ik heb eens op een kind mogen passen dat het jonge paar Nadien had genoemd. Dat vond ik wel een prachtige naam! Nadien. Na wat? :wink: :wink: :wink: Nou ja, Nadien klinkt leuker dan Dientengevolge

    Maar goed, wandel ik door de thread en kom ik d'aloude Edgar tegen, dezelfde waar ik geregeld mee heen en weer typ over misverstanden en Yamaha-setjes (ik luister ook Yamaha, ik rijd Suzuki (2x)).
    Ik denk nog: leuk, Edgar! Maar dan lees ik je verhaal. ###CENSORED### potver3 enzo!

    Zit ik me de laatste weken druk te maken over een verhuizing (samenwonen etc) en alle regelwerk wat daarmee te doen is, ... denk soms ook "ik zou wel eens een dagje NIET willen verhuizen", omdat je best wel eens moe ben van al het denken, beslissen, regelen, bellen (UPC rekent €0,10 per minuut voor service, ik heb uitgerekend dat ik in 2 weken daar dus al €15 aan betaald heb. Ondertussen sturen weer post waaruit blijkt dat ze het weer helemaal niet begrepen hebben.... -zucht-), inpakken, weggooien, schuren, schilderen, etc. ...

    Nou, wat zeur ik dan?!?!?!

    ###CENSORED###, Edgar, wat een ###VIESWOORD###-verhaal.
    Ik wens je alles wat je nodig hebt (rust, goede afloop, sterkte, je vrouw gezond en wel natuurlijk)!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    ...vele afgevallen kilo's van alle stress...
    eh, zie je er nu ongeveer zó uit, Edgar???


    op z'n MSN's: ({)(}) !

    Sorry als ik weer eens wat lang van stof was, maar ik kon niet anders.
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  2. #27

    Standaard

    Laat ik de gok ook eens wagen, vooral Daughters of Darkness lijkt me te gek!

    Naam van je nichtje:

    Davinda

    Want iedere oom die zulke leuke, ludieke acties bedenkt verdiend het natuurlijk om geeerd te worden door zijn naam te verwerken in de naam van het nieuwe schepsel dat onze aarde komt verblijden. Lijkt me niet meer dan logisch....

    Waarom kom ik in aanmerking; ik gooi t op pure mazzel.... 8)

    En natuurlijk gefeliciteerd!

  3. #28

    Standaard

    De elf zal de naam bepalen:

    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  4. #29

    Standaard

    Ik doe ook maar mee omdat ik graag wil verliezen.

    De naam van je nichtje weet ik echt niet, zolang je nichtje maar lief is toch...

  5. #30

    Standaard

    Een winnaar heeft een pm :wink:
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  6. #31

    Standaard

    en ik stotter er van
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  7. #32

    Standaard

    Allereerst, ik ben de eerste om toe te geven dat ik hier niet in aanmerking voor kom. Ik gun het alle anderen om hun kansje te wagen en een gooitje te doen naar dit pakketje.

    Maar die poster van V for vendetta ziet er wel prachtig uit...
    Nee, doet er niet toe, anderen verdienen het meer dan ik. Ik ben gezegend met goede vrienden, een toffe familie, heb al een mooi aantal dvds in mijn collectie en kom niets te kort, dus waarom zou ik in aanmerking komen voor dat pakketje en iemand anders niet?

    Eigenlijk zou ik die aansteker wel kunnen gebruiken, maar op bij de les te blijven, iemand anders verdient dit meer dan ik. Punt.
    Ook al lijdt ik sinds mijn 5de levensjaar aan astma, en heb ik een aangeboren hartkwaal die gelukkig niet zo erg is, toch zijn er zoveel mensen die het erger hebben dan ik.

    Enkel spijtig dat mijn rekenmachine onlangs de geest heeft gegeven, dus zou die van 6th sense eigenlijk nog nuttig zijn. MAar nee, ik durf wedden dat er anderen zijn die een rekenmachine nog harder nodig hebben dan ik.
    Die serveerster van dat cafeetje afgelopen zaterdag... Tenzij ik mij vergis moet je een klant dat een koffie van 2,30€ betaald met 5€ 2.70€ terug, en niet 1.70€, maar toch...

    Om trug te komen waar ik was, een tof gezin , met een nieuwbouw huis. Ja we wonen hier net een jaar, en ... hmm nu ik zo rondkijk zijn de muren nogal kaal en wit, een poster van lord of war of poseidon zouden eigenlijk op hun plaats staan...

    Maar nee, wie weet is er ergens een superfan van zeekoning met zijn drietand en wilt er iemand anders de o zo subtiele film over de slechte wapenhandel.

    Pfft, tis toch saai zo stil savonds rond 22.30, beetje muziek zou wonderen doen. Had ik nu maar een cdtje van de filmmuziek van lost in space.

    Als afsluiter gok ik op de naam van je nichte: Ellen, omdat je topic mss een soort da vinci code is en de naam uit de informatie gehaald moet worden die je geeft, en ellen Vogel speelt mee in 'de tweeling'

  8. #33

    Standaard

    A3aan, thanks, ik zie er nog niet zo uit, maar 10 kilo ben ik inmiddels al kwijt en al mijn riemen hebben een extra gaatje gekregen :wink:

    @ winnaar :gefeliciteerd!

  9. #34

    Standaard

    hoera!! geweldig toppie!! ik ga mij nog bedenken naar welk goed doel het geld gaat.

    Bedankt David ik laat het zsm weten!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  10. #35

    Standaard

    Na lang nagedacht te hebben ben ik tot een besluit gekomen. Ik vind dat de donatie naar IFAW moet gaan. Dit is een organisatie die strijd tegen het uitsterven van bepaalde diersoorten. Ook strijden zij tegen de zeehonden jacht.

    Dit besluit heb ik om de volgende redenen gemaakt.
    War child en Kliniklowns verdienen het net zo goed echt waar, maar Warchild wordt al gesteund door Herjan Hakkers en ik zag ook dat laatst bij praatjesmakers een kandidaat bij de quiz geld gewonnen had voor Cliniclowns.
    Ook heb ik dit besluit natuurlijk genomen omdat ik een ontzettende dierenliefhebber ben, en het me pijn doet als ik zie hoe dieren mishandeld worden en hoe idiote stropers nog altijd jacht maken op zulke prachtige dieren die met uitsterven bedreigd worden.

    Ik hoop jullie hiermee voldoende informatie te hebben gegeven en ik hoop dat jullie begrip hebben voor mijn keuze.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  11. #36

    Standaard

    En de gelukkige winnaar is Stephan Nobelen.
    Op zijn verzoek zal er een bedrag van 22 euro worden overgemaakt naar IFAW.

    Stephan, veel plezier met je prijzen! :wink:
    you came on your own,
    and that's how you will leave

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •