Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 29 worden weergegeven.

Discussie: ECHT DooDergeren!!!

  1. #1

    Standaard ECHT DooDergeren!!!

    Ik zeg niet veel op dit forum maar ik kan me zo lanzamerhand hieraan echt doodergeren!!:

    Op 3 juli 2002 zal Buena Vista Pearl Harbor, de 4 disc versie in DTS uitbrengen. (bron dvdhome.nl)

    Nou zijn er net 2 versies al van Pearl Harbor op de markt geweest, en nu moet er ineens in juli nog eentje komen met DTS erop.. Iedereen wil die ook hebben omdat meestal een DTS release gewoon staat voor beter geluid. Ik baal hier gewoon een beetje van dat het niet bij de 1e release er gewoon goed opkan..

    Ik vind het zo langzamerhand allemaal geldklopperij worden.. graag hierover jullie meningen!!

    greetzz

    p.s.

    ik denk dat ik me toch maar is wat meer met het forum ga bemoeien

  2. #2

    Standaard Re: ECHT DooDergeren!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey
    Ik vind het zo langzamerhand allemaal geldklopperij worden.. graag hierover jullie meningen!!
    Al komt er een 10 disc versie inclusief een gratis rondvlucht met een kamikazepiloot boven Pearl Habor, dan wil ik hem nog niet in mijn collectie!

    Maar je frustratie begrijp ik wel. Het is eerder besproken, het gaat om geld. Enigste oplossing is om geduld te bewaren en niet direct naar de winkel te rennen bij een nieuwe release. Is ***, maar is helaas niet anders.
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  3. #3

    Standaard

    heb je wel gelijk in.. maar dan moeten ze niet eerst is de normale editie uitbrengen, daarna de special edition... en nu komt de Triple edition al uit..... ik wou gewoon ff me hart luchten

  4. #4

    Standaard Re: Re: ECHT DooDergeren!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Al komt er een 10 disc versie inclusief een gratis rondvlucht met een kamikazepiloot boven Pearl Habor, dan wil ik hem nog niet in mijn collectie!
    Waarschijnlijk verkoopt de DVD zo slecht dat men naar andere lokkertjes op zoek is.
    En omdat de groep DTS-fanaten die een DVD alleen vanwege de audio track kopen ( ) nog steeds groeiende is, zullen de maatschappijen deze melkkoeien graag misbruiken...
    Wedden dat er daarna nog een Superbit versie van PH gaat komen? ...en daarna de door Martin genoemde rondvlucht...

  5. #5

    Standaard

    maar klopt het dan alex dat een DTS soundtrack altijd beter is als een DD 5.1 soundtrack??? ik weet zowiezo dat van DTS het geluid ongecomprimeerd is....

  6. #6

    Standaard

    Aan eenieder de keuze of hij/zij zich gek wilt laten maken door de commercie.
    Al willen ze een 1/2 dvd versie uit brengen dan hoef ik die film nog niet.
    Iets van 54 nieuwe scenes of zo? Hebben ze de thrashcan geleegd?
    En dat DTS-verhaal..kom op zeg...alleen die aanvalscene zou er mogelijk van kunnen profiteren. Of wou je dat romantische gekwijl soms ook in hoge resolutie beluisteren?
    DTS is trouwens ook gecomprimeerd, maar de bitrate kan hoger liggen, iets meer dan 1500kbps, dd 5.1 max 448 kbps?

  7. #7

    Standaard

    thx voor de verhelderende info guyzzZZ me frustraties zijn weer wat minder aan het worden...

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Of wou je dat romantische gekwijl soms ook in hoge resolutie beluisteren?

    [B]DTS is trouwens ook gecomprimeerd, maar de bitrate kan hoger liggen, iets meer dan 1500kbps, dd 5.1 max 448 kbps?
    1500 is het hoogste op dit moment, echter word daar maar weinig gebruik van gemaakt en zit het meestal op de helft daarvan.
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    1500 is het hoogste op dit moment, echter word daar maar weinig gebruik van gemaakt en zit het meestal op de helft daarvan.
    Klopt, ja....de enige paar DVD's die ik ken met een bitrate hoger dan 1500 zijn the Eagles - Hell freezes over, U-571 en de huurversies van Memento en Requiem for a dream.
    "Time for power draw near."

  10. #10

    Standaard Re: Re: ECHT DooDergeren!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Al komt er een 10 disc versie inclusief een gratis rondvlucht met een kamikazepiloot boven Pearl Habor, dan wil ik hem nog niet in mijn collectie!
    Waar haal je die humor toch vandaan. echt schitterend. BTW: ik wil een rondvlucht maken maar niet iemand die zelfmoordneigingen heeft.

    Maar op het verhaal terug te komen. Ik lig er niet meer wakker van. Het is heel normaal geworden en het hoort erbij. Wees toch blij dat het 'minder' is in R2, want in het R1 gebied is het nog veel erger.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  11. #11

    Standaard

    als je heel eerlijk bent moet het natuurlijk helemaal niet zo zijn een versie, en thats it.. dat is me mening (als je wat doet, doe het dan in 1x goed)

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey
    als je heel eerlijk bent moet het natuurlijk helemaal niet zo zijn een versie, en thats it.. dat is me mening (als je wat doet, doe het dan in 1x goed)
    Tuurlijk heb je gelijk met de motto "als je wat doet, doe het dan in 1x goed", maar helaas dat gaat niet op in een wereld waar alles draait om het geld.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  13. #13

    Standaard Re: Re: ECHT DooDergeren!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Al komt er een 10 disc versie inclusief een gratis rondvlucht met een kamikazepiloot boven Pearl Habor, dan wil ik hem nog niet in mijn collectie!
    Gratis rondvlucht met een kamikazepiloot lijkt me niet verstandig, maar een gratis gewone vlucht?

    Buena Vista probeert gewoon geld te kloppen. Kijk naar the Fifth element en Atlantis. Zullen ze daar later ook een goede versie van uitbrengen?

  14. #14

    Standaard

    zucht ik weet het allemaal niet meer.....

  15. #15

    Standaard

    Het is inderdaad een klote streek, maar ik laat me niet meer zo makkelijk verleiden .

    Enne ik heb net die UK versie van Atlantis in me handen gehad een pracht exemplaar, de NL versie is natuurlijk helemaal niks.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  16. #16

    Standaard

    Meteen één goede versie zou inderdaad standaard moeten zijn (superbit met leuke extra's). Maar zo lang de prijzen zo dramatisch hoog blijven, zie ik wel wat in twee versies: één 'budgetvriendelijke' kale versie (niet bedoeld als toespeling op Pim Fortuyn) en één uitgebreide versie voor de liefhebbers.

    Probleem is dat de kale versie vaak duur is en de uitgebreide versie nog duurder.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  17. #17

    Standaard

    dat viel met HP toch wel mee of niet dan? Daar gingen ze in deze omstreken echt heel erg mee stunten...

  18. #18

    Standaard

    ja inderdaad wat een gays als ze nou gelijk de 4-disc editie uitbrengen net als dat ze nu eerst jurassic park 3 uitbrengen en dan komt over een jaar ofzo eindelijk die 3box

  19. #19

    Standaard Re: Re: Re: ECHT DooDergeren!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Waar haal je die humor toch vandaan. echt schitterend. BTW: ik wil een rondvlucht maken maar niet iemand die zelfmoordneigingen heeft.
    Weet ik veel, dat floept er zo maar uit. Ik ben allang blij dat er iemand is die er de humor van in ziet!

    Zelfmoordneigingen, ach, een beetje liefhebber draait daar zijn hand niet voor om dacht ik zo Die gaat misschien wel inzien dat PH echt een k-film is. Zal ze leren!
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  20. #20

    Standaard Re: Re: Re: ECHT DooDergeren!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Gratis rondvlucht met een kamikazepiloot lijkt me niet verstandig
    Je mag wat mij betreft best betalen hoor...
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  21. #21

    Standaard

    Ach voor de mensen die zich een beetje in DVD verdiepen en die dus niet meteen alles kopen wat los en vast zit (wie de schoen past...) was het allang bekend dat er meer versies van Pearl Harbor gepland waren. Dat was al bekend voor de eerste versie in de winkels lag.
    Dus ga nu niet zeggen dat je genept bent, als je had doorgezocht wist je allang dat er meer versies van gepland stonden.
    Sorry hoor, maar ik vind dit een beetje een "wir haben es nicht gewüst" mentaliteit...

  22. #22

    Standaard Re: Re: Re: Re: ECHT DooDergeren!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Je mag wat mij betreft best betalen hoor...
    He, niet mijn halve zin quoten! zo is tie helemaal uit zijn verband!

  23. #23

    Standaard

    NU we het toch over rerelease hebben. The Rock is ook weer aan de beurt. Zie onderstaande artikel.

    The Rock SE Heads Up BV's June Slate Posted by Lee J Stoneman
    Thursday, March 21 2002 @ 23:25:07 GMT [ Press Releases: Buena Vista ]
    The June lineup from Buena Vista contains a number of bare bones releases and a very special edition re-release of Sean Connery's The Rock.

    The two disc collector's edition set features an anamorphic widescreen version of the film complete with a full 5.1 Dolby Digital audio track. At present we're unable to confirm the presense of the DTS track from the US version of the same set but it does comes with a stack of additional features:
    Michael Bay/Jerry Bruckheimer Audio Commentary
    Dive Sequence Analysis
    Special Effects Featurette
    Outtakes
    Production Stills
    Storyboards
    Production Design Drawings
    Hollywood Gun Play Feature
    Bruckheiner Interview
    The Rock World Premiere Featurette
    The press release makes no mention of the trailers or excerpts from the Alcatraz documentary, but that doesn't necessarily mean they're not included. The set hits stores on June 24th and will retail for a very reasonable £19.99.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  24. #24

    Standaard Re: Re: Re: Re: Re: ECHT DooDergeren!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    He, niet mijn halve zin quoten! zo is tie helemaal uit zijn verband!
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  25. #25

    Standaard

    Nathan -ZeroDown- Strik

    ik heb daar juist al naar gekeken maar ik ben nix tegengekomen, en nu kun jij dat wel zeggen, maar dat vind ik nou nergens op slaan.. niet iedereen heeft dezelfde bronnen of kijkt op dezelfde website's.. dus ik vind het niet terecht dat je dat zegt...

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •