Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 29 van 29 worden weergegeven.

Discussie: ECHT DooDergeren!!!

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey
    niet iedereen heeft dezelfde bronnen of kijkt op dezelfde website's.. dus ik vind het niet terecht dat je dat zegt...
    Zit wat in, maar het gaat mij vooral om die mensen die zomaar wat kopen en die niet eens nadenken of de moeite doen om uit te zoeken of er nog nieuwe versies op stapel staan.
    Ik heb me ook weleens vergist hierin (met de DVD van Se7en onder andere), ik had kunnen weten dat er een nieuwe versie uitkwam toen ik die oude kocht, gewoon hebberigheid van mijn kant dus en ik denk dat veel meer mensen dat hebben.
    Tegenwoordig probeer ik mijn hebberigheid wat te onderdrukken en ik wil mensen vooral op het hart drukken dat ze (vooral in de DVD-handel) niet te snel tot een aankoop moeten overgaan...

  2. #27

    Standaard

    jij heb ook gelijk hoor, maar ik vond het een beetje raar overkomen.. want ik check namelijk wel veel website's en wil ook graag op de hoogte blijven van wat er uitkomt vandaar dat ik dat dus zeg...

  3. #28

    Standaard

    Spidey. Nathan heeft wel gelijk mbt Pearl Harbor. Toegeven niet iedereen heeft veel bronnen (lees: veel DVD websites). Maar dat is al gauw opgelosd. Dmv forums zoals deze. Om maar een voorbeeld te geven:

    In deze thread zei ik op 18-11-2001

    Die 3 disc set (director's cut) komt wel uit in de U.K, maar hier? 2 verschillende versies is al verwarrend voor de NL consument, laat staan voor de winkels die Pearl Harbor verkopen.
    Ik moet hierbij wel een kanttekening plaatsen. Ben niet zo dol op Buena Vista Nederland. Ik wil al te graag vervelende opmerkingen mbt Buena Vista Nederland. Vandaar ik geen vertrouwen in had dat de (toemalige) 3 DVD set van PH in NL zou gaan uitkomen. En zie hier de tijd vliegt voorbij. Pearl Harbor director's cut werd later in de US veranderd naar van 3 naar 4 disc versie. En dat had ook gevolgen voor de R2 versie.

    Bovenstaande is dus een voorbeeld wat Nathan bedoeld. Maw de bronnen zijn wel aanwezig (alleen je moet er wel naar zoeken).

    p.s. lees net dat jullie al een onderonsje hadden
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  4. #29

    Standaard

    hehe marco net zoals ik ook al eerder zei... je moet die juiste bronnen wel kunnen vinden.. nou ben ik heus geen leek op internet, maar iedereen heeft wel weer sites waar die het een en ander vandaan haalt..

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •