Pagina 1 van 13 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 320 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Alien Vs. Predator : Requiem (AVP 2)

    ik ben op dees uit gekomen op IMDB

    Directed by
    Colin Strause
    Greg Strause

    Writing credits
    Paul W.S. Anderson (characters)
    Dan O'Bannon (characters)


    http://www.imdb.com/title/tt0758730/
    Laatst aangepast door hot stuff : 12-11-2007 om 14:15

  2. #2

    Standaard

    Geweldig!! Ik hoop dat het wel zijn voorganger gaat overtreffen en het word weer geregiseerd door Paul Anderson. Hopeljk word de cast wel wat beter dan de vorige deel want wat konden die slecht acteren...

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh
    Geweldig!! Ik hoop dat het wel zijn voorganger gaat overtreffen en het word weer geregiseerd door Paul Anderson. Hopeljk word de cast wel wat beter dan de vorige deel want wat konden die slecht acteren...
    ze zijn op 1 na dood, dus t ZOU beter kunnen :P

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh
    Geweldig!! Ik hoop dat het wel zijn voorganger gaat overtreffen en het word weer geregiseerd door Paul Anderson. Hopeljk word de cast wel wat beter dan de vorige deel want wat konden die slecht acteren...
    ze zijn op 1 na dood, dus t ZOU beter kunnen :P
    Maar echt slecht was AVP niet gewoon spijtig dat [spoiler:8169e2a61f]dat er dadelijk 2 predators dood gaan [/spoiler:8169e2a61f] en dat de film zo kort was , ik hoop dat deel 2 twee uur gaat duren

  6. #6

    Standaard

    Langer, epischer en een verhaal. Een fucking oorlog. IETS! zoals de mariniers werden overrompeld in Aliens, zo wil ik jonge Predators overrompeld zien worden! Die moeten vechten voor hun leven, geen genade tonen als een mede predator te grazen wordt genomen, vecht voor jezelf! zorg dat je overleeft!

    OK, die verrassings aanval van die ene Alien in AVP dat ie die predator doorboort vond ik geweldig. Zo uit het niets, uit een donker hoekje. Zo moet er meer gebeuren. Geen volledige frames gevuld met goed belichte aliens en predators.

    LESS IS MORE!

    Zucht... Vraag ik te veel?

    AVP was een lekker tussendoortje om de lange stilte na de laatste ECHTE Alien (Alien³) en Predator 2 te doorbreken. Maar dat was het ook. Niet echt hoogstaand qua verhaal en acteren. Maar gewoon een no-brainer vs. movie.

    PS. Alien 4 staat nog altijd in de schaduw van AVP :P

  7. #7

    Standaard

    Dat hele bishop gedoe sloeg al nergens op in AvP.
    De film moet zich wel voor Alien afspelen, in deze tijd.. (aan de technologie, wapens enz te zien) En dan gaat ie dood.. terwijl in Alien3 IS IE ER WEER!
    WAAROM!?!?!?
    En vriendjes worden met de predator...
    (Alien resurrection vind ik trouwens wel een vette film, wel niet de beste maar zeker veel beter dan AvP)
    Dead suckers coming back for dinner.
    drukken!

  8. #8

    Standaard

    Misschien zat het alleen in de SE van Alien³ maar was die Bishop ook niet een droid om Ripleys voor de gek te houden met een bekend gezicht? Of herrinner ik het me nu verkeerd?

    AvP2 is sowieso een slecht idee volgens mij. Wat heb ik me lopen ergeren aan deel 1 .

  9. #9

    Standaard

    Bishop was idd in deel 3 ook een robot maar dan een geavanceerdere die kon bloeden enz. Werd gezegd in de extra's. Ook dom, had liever Bishop weggehouden uit AvP... Deel 2 zal eraan komen. Voor mij hoeft het niet. Vooral omdat ik nu weet dat James Cameron bezig was met een script voor deel 5 terwijl ze gegaan zijn voor Anderson's AvP... Gemiste kans lijkt me.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  10. #10

    Standaard

    Bishop was in AvP nog één van de weinig leuke punten van de film imo

  11. #11

    Standaard

    Vond deel 1 leuk, maar niet spectaculair. Ze zouden voor deel 2 een iets uitgebreider verhaal moeten maken, deel 1 was bijna een soort van Scream verhaal. (dood, dood en nog is dood)

  12. #12

    Standaard

    Was ik de enige die AVP niet goed vond? Het verhaal was gewoon echt niet goed genoeg, en het leek alleen maar te gaan om de special effects.. De acteurs waren ook niet op hun best, toch? Maar goed als fan zijnde van de Alien films en eigenlijk ook van de eerste predator film, moet je hem wel gezien hebben. Ik ben eigenlijk wel blij dat er een AVP2 komt, mits het verhaal en de acteurs beter zijn, want ik kan de aliens en predators nog niet loslaten..
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  13. #13

    Standaard

    De enige acteurs die in deze film moeten voorkomen zijn Aliens en Predators.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    Bishop was in AvP nog één van de weinig leuke punten van de film imo
    Als deze iets aan het verhaal ging toegevoegd hebben ja. Nu werd deze na de ontdekking van de Aliens en Predators meteen [spoiler:2a022a393c]vermoord[/spoiler:2a022a393c]. Jammer als je het mij vraagt. Enige dat deze aan het verhaal brengt is dat hij de oprichter is van het Weyland bedrijf die dan later te zien was in de volgende Alien films. Ik had het dan liever gehouden op het feit dat Bishop in Alien³ de echte was en niet een betere versie van de robot uit Aliens.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  15. #15

    Standaard

    Ik vind het concept van de film prachtig maar zoals al zo veel keer gezegd is geweest moet het verhaal een stuk verbeteren.

    Deel 1 was leuk om te zien maar daar bleef het ook bij. Naar mijn mening hebben ze met deze franchize de mogelijkheid om er een prachtig verhaal uit te stampen maar ik vrees ervoor dat het met de tweede film & met director Anderson het weer van hetzelfde gaat zijn.

    Weinig verhaal en veel flitsende gevechten. Voor mij mogen ze echt eens een andere director gebruiken. Ik hoop dat alle potentieel die deze film kan hebben niet weggesmeten wordt...

    (Off-topic) Ik ben al een hele tijd aan het hopen dat de "Unrated Director's Cut" van de eerste film ook bij ons gaat uitkomen. Maar to zover heb ik hier nog niets van vernomen. Weet iemand daar toevallig iets van of deze ook hier uitkomt?

  16. #16

    Standaard

    Wie zegt er eigenlijk dat Paul Anderson gaat regisseren?
    Volgens IMDB is nog niets bekend. Zelf de schrijvers nog niet.

    Over de Unrated Version is hier nog niets bekend. Zou deze ook wel willen aanschaffen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  17. #17

    Standaard

    True true. Dat is idd nog niet bekend en ik hoop dat ze een andere kiezen. Maar er staat al wel:

    Writing credits
    Paul W.S. Anderson (characters)

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RaffeR
    True true. Dat is idd nog niet bekend en ik hoop dat ze een andere kiezen. Maar er staat al wel:

    Writing credits
    Paul W.S. Anderson (characters)
    omdat hij deel 1 heeft geschreven he
    dat staat er altijd wanneer iemand een eerste deel heeft geschreven en iemand anders de volgende films heeft geschreven. Kijk maar eens bij die eindeloze komediereeksen zoals Home Alone, Police Academy en Beethoven, etc.

  19. #19

    Standaard

    Wel dat was mij nog niet opgevallen dat vind ik in ieder geval positief.

  20. #20

    Standaard

    Oeh, misschien kan Uwe Boll hier wel een mooi kunstwerkje van maken! :P

  21. #21

    Standaard

    hhm ik hoop echt dat ze dit keer in de opbouw niet weer dat gezever vandie mensen laten zien maar gelijk erin hakken met een oorlog of gevecht tussen de predators en de aliens, gevechten uit deel 1 waren wel cool maar kwamen er te weinig in voor, hopelijk corrigeren ze dat deze keer.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  22. #22

    Standaard

    Ik vind AvP best gaaf, zoals wat al eerder werd genoemd een lekker tussendoortje maar ik hoop dat er deze keer meer actie en spanning in voorkomt want dat maakt hem al een stukje aantrekkelijker
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  23. #23

    Standaard

    spijtig dat niets van ifo vindt over AVP2

  24. #24

    Standaard

    Alsjeblieft niet zeg... AvP was verschrikkelijk en ik wil de geweldige Aliënreeks niet nogmaals zo laten misbruiken

  25. #25

    Standaard

    de geweldige Alien-reeks is al misbruikt door A:R. De AvP-reeks staat wat mij betreft gelukkig helemaal los van de Alien-reeks

    *zet de special-cut van Alien3 maar weer op*

Pagina 1 van 13 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •