Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 98 worden weergegeven.

Discussie: That 70's Show

  1. #1

    Standaard That 70's Show

    Weet niet of veel mensen deze serie kennen, maar ik ben in ieder geval helemaal gek op deze serie. Is een tijdje in Nederland uitgezonden en als het goed is is op dit moment de laatste aflevering van seizoen 8 (laatste seizoen) uitgezonden in de vs.



    That 70's Show revolves the lives of several 17-year-olds living in Point Place, Wisconsin, 1976. The head of the group is Eric Forman (Topher Grace) who lives under the authority of parents Red and Kitty (Kurtwood Smith & Debra Jo Rupp). Living next door is girlfriend Donna Pinciotti (Laura Prepon) and her parents Bob & Midge (Don Stark & Tanya Roberts). The rest of the gang includes Fez (Wilmer Valderrama), a foreign-exchange student who's soaking up American culture like a sponge, Jackie Burkhart (Mila Kunis), her on-again, off-again boyfriend Michael Kelso (Ashton ***cher), and Steven Hyde (Danny Masterson), a conspiracy theorist who believes Xerox will take over the world. The gang usually spends their time in Eric's basement, thinking of their lives, parents, and futures, but they manage to get into funny adventures and mishaps along the way through their teenage lives.
    Heb pas de season 1 dvd gekocht en ben er zeer tevreden mee. De andere afleveringen heb ik, tot mijn spijt gedownload en gekeken. Maar de boxsets van die seizoenen komen er ook zeker aan.

    Nog meer liefhebbers van deze serie?

    Play.com
    Season 1 R2
    Season 2 R2
    Season 3 R2
    Season 4 R2
    Season 5 R2

    Officiële website:
    That70sShow.com

    Op tv:
    That 70's show is tegenwoordig te zien op Comedy Central.

    Maandag: 20:00, 23:50, 01:40
    Dinsdag: 20:00, 23:20, 01:40
    Woensdag: 20:00, 23:20, 01:40
    Donderdag: 20:00, 23:20, 01:40
    Vrijdag: 20:00, 01:40
    Zaterdag: 23:50
    Laatst aangepast door Axel de Mol : 03-06-2007 om 19:13 Reden: Meerdere boxen uitgebracht, That 70's show op comedy central
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  2. #2

    Standaard

    Fantastische serie, heb de eerste 3 seizoenen op DVD (UK import) en ik dit is echt wel één van mijn lievelingsseries! (samen met Family Guy, LOST en 24)

    Ieder personage heeft zo z'n ding waar je dood van het lachen van gaat. Het is een geweldige combinatie van verschillende persoonlijkheden en het heeft zo z'n unieke dingen (zoals bv. de scenes waarin ze de fantasie laten zien van de personages). Echt briljant.
    Ik zoek een aantal Blu-rays van de Masters of Cinema reeks, bekijk mijn TKG topic hier.

  3. #3

    Standaard

    Karakters zijn zeker geweldig in de serie:

    - Eric Forman: Beetje een sukkeltje. Houdt enorm van star wars en als hij zich in de problemen werkt doet hij het goed.
    - Steven Hyde: Stoere rocker, houdt ervan in de problemen te komen en zeer veel sarcastische grappen.
    - Micheal Kelso: Gedraagt zich gewoon dom, als iemand zonder hersenen en haalt ook constant domme grappen uit waarbij hij zichzelf altijd nog het meeste pijn doet.
    - Fez: Foreign Exchange Ztudent. Oversext buitenlandertje. In het eerste seizoen komt hij nog veel te weten over het land en doet hij veel fout. Heeft verdacht veel homotrekjes.
    - Donna Pinciotti: Jongensachtige meid. Groot maar toch sexy :P Veel droge opmerkingen en maakt goede grappen.
    - Jackie Burkhart: Rijk, snobbig cheerleadermeisje. Probeert over iedereen de baas te spelen en wil zelf altijd het middelpunt van de belangstelling zijn.

    Leuke aan deze serie vind ik de details, al die dingen, kleren, muziek en gedrag uit de jaren 70. Geweldig om te zien.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  4. #4

    Standaard

    Klopt het dat Eric en later ook Kelso uit de serie zijn verdwenen? Jammer, want Eric beschouw ik zowat als de ruggegraat van de show.

  5. #5

    Standaard

    Helaas nog niet in nederland weet iemand of die in het algemeen komt ?

  6. #6

    Standaard

    wie kent that 70's show nu niet?


    heel mooie show maar seizoen acht zuigt...


    ze laten Kelso en Eric formann uit de show (die wilden niet meer meedoen) en dat haalt het niveau naar beneden....


    seizoen acht is onherkenbaar slecht...


    de andere seizoenen zijn prachtig


    grtz

  7. #7

    Standaard

    Aanpassing gemaakt in de openingspost, zijn er nog meer mensen die de serie op het moment volgen?? Kijk het niet vaak op Comedy Central moet ik eerlijk zeggen, maar dat komt omdat ik de serie al op DVD heb.

    Seizoen 6 komt overigens 6 Augustus uit op DVD. Dit is de Regio 2UK versie.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  8. #8

    Standaard

    Deze serie moeten ze echt gaan uitgeven hier! Dit koop ik echt wel als ze dit hier uitgeven, doe alle 8 seizoenen maar tegelijk!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Axel de Mol Bekijk bericht
    Aanpassing gemaakt in de openingspost, zijn er nog meer mensen die de serie op het moment volgen?? Kijk het niet vaak op Comedy Central moet ik eerlijk zeggen, maar dat komt omdat ik de serie al op DVD heb.

    Seizoen 6 komt overigens 6 Augustus uit op DVD. Dit is de Regio 2UK versie.
    Heb het al een paar keer gezien op Comedy Central jah, en ze staan allemaal al op m'n wishlist!
    Had er nooit wat van gezien, maar daar heb ik nu spijt van, een hele leuke serie.

  10. #10

    Standaard

    Heb zelf nu serie 1 t/m 5 op dvd. Als serie 6 komt zal ik deze ook snel kopen. Series 1 t/m 4 zijn nu bij play.com voor een zeer mooie prijs te koop. Zeker een aanrader. Ben blij dat het op comedy central komt, wordt het toch wat bekender bij het grote publiek. Hoewel ze het vroeger ook op Yorin of RTL5 ofzo uitgezonden werden.

    Weet eigenlijk niet of ze ooit DVD's met nederlandse subs uit gaan brengen... ben tevreden met de engelse versie eigenlijk.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  11. #11

    Standaard

    Grappig hoe makkelijk is om 'n goede serie te missen en ook aan de man te brengen (zie comedy central), deze serie heb ik dan ook vanaf het begin tot einde gekeken! leuk om te zien dat deze serie nu ook eindelijk aanslaat in NL.

    Naast Friends de beste sitcom van de afgelopen 10 jaar, nu het weer op TV is begint het wel enigzins te kriebelen om toch maar de dvd's te gaan verzamelen

    ps. did you know; er was ook 'n That 80s Show ... helaas geflopt.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Axel de Mol Bekijk bericht
    Heb zelf nu serie 1 t/m 5 op dvd. Als serie 6 komt zal ik deze ook snel kopen. Series 1 t/m 4 zijn nu bij play.com voor een zeer mooie prijs te koop. Zeker een aanrader. Ben blij dat het op comedy central komt, wordt het toch wat bekender bij het grote publiek. Hoewel ze het vroeger ook op Yorin of RTL5 ofzo uitgezonden werden.

    Weet eigenlijk niet of ze ooit DVD's met nederlandse subs uit gaan brengen... ben tevreden met de engelse versie eigenlijk.
    Heb Seizoen 1 en 2 al op Ebay gekocht/besteld.
    Waren $15,- per stuk. Vind de artwork van de R2UK niet echt mooi, en die willen nog wel eens in een M-Lock zitten. De R1 uitgaven zien er sjiek uit met die slimlines (zo heten die toch?)

  13. #13

    Standaard

    Geinige serie met leuke (maar ook wel cliché) personages.
    Keek vroeger af en toe op RTL 5 of 7 (weet niet meer welk van de twee) en nu dus via Comedy Central en dit maal vanaf het begin.

    Vorige week was er een aflevering rondom Star Wars. Erg leuke aflevering.
    Daar spelen ze goed op in.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Geinige serie met leuke (maar ook wel cliché) personages.
    Keek vroeger af en toe op RTL 5 of 7 (weet niet meer welk van de twee) en nu dus via Comedy Central en dit maal vanaf het begin.

    Vorige week was er een aflevering rondom Star Wars. Erg leuke aflevering.
    Daar spelen ze goed op in.
    Personages zijn idd erg 'Cliche', maar dat siert de serie wel enorm!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fontane Bekijk bericht
    Personages zijn idd erg 'Cliche', maar dat siert de serie wel enorm!
    Kurtwood Smith
    Debra Jo Rupp
    Topher Grace

    op hun best
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  16. #16

    Standaard

    Moet je eens voorstellen dat Red Forman eigenlijk eerst door Chuck Norris gespeeld zou worden, maar die kon niet door Walker Texas Ranger :P
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  17. #17

    Standaard

    Ik ben al heel erg lang op zoek naar de seizoenen van That 70s Show op dvd! Zijn of komen die uit in Nederland..?

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Axel de Mol Bekijk bericht
    Moet je eens voorstellen dat Red Forman eigenlijk eerst door Chuck Norris gespeeld zou worden, maar die kon niet door Walker Texas Ranger :P
    Chuck is ook Vietnamveteraan, maar gelukkig was hij MIA tijdens de uiteindelijke rolverdeling. :wink:

    Die Kurtwood Smith kom ik ( nu ik er op let - of hem beter ken ) steeds vaker tegen. Zo zag ik hem van de week in The A-team opduiken.
    Laatst aangepast door Tim k : 22-07-2007 om 20:13 Reden: typfout

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Clover Bekijk bericht
    Ik ben al heel erg lang op zoek naar de seizoenen van That 70s Show op dvd! Zijn of komen die uit in Nederland..?
    Voorlopig zijn er alleen de R1 of de R2UK DVD-boxen. Of er plannen zijn, daar weet ik niets van.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim k Bekijk bericht
    Chuck is ook Vietnamveteraan, maar gelukkig was hij MIA tijdens de uiteindelijke rolverdeling. :wink:
    .
    !?


  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens Bekijk bericht
    !?
    Je hebt de verkeerde gebruikt, je bedoelde deze:
    ( het was namelijk een grapje )

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim k Bekijk bericht
    Je hebt de verkeerde gebruikt, je bedoelde deze:
    ( het was namelijk een grapje )
    Hmm, oke vond het een beetje vergezocht dan


  23. #23

    Standaard Waar kan je alle Seizoenen kopen?

    Hey Iedereen

    Ik vind het ook een tegeke serie. Maar ik kan nergens alle seizoenen vinden. MET NEDERLANDSE ONDERTITELING. Weet iemand waar ik die wel kan vinden. Dus Seizoen 1 tot en met 6. Ik kan bij Bol.com alleen seizoen 6, 5, 3 en 2 vinden

    Alvast bedankt!!

  24. #24

    Standaard

    De DVD's die op bol.com staan zijn gewoon de regio 2 importdvd's. Zijn dus dezelfde die op play.com te verkrijgen zijn. En bij play.com zijn ze ook nog eens goedkoper...

    Zover ik weet zijn er geen nederlandse releases van de show. En verder ook geen DVD's met nederlandse ondertiteling.

    Helaas dus..
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  25. #25

    Standaard

    Cursus engels?

    oh ja.. en er zijn in totaal 8 seizoenen
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •