Pagina 2 van 14 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 330 worden weergegeven.
  1. #26
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #27

    Standaard

    Heb ik net de Deluxe Editioin gekocht..
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Heb ik net de Deluxe Editioin gekocht..
    was al lang bekend hoor, dat deze versie zou uit komen. al voor dat die "Deluxe" edition uitkwam
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #29

    Standaard

    Op The Digital Bits staat al een review van deze extended editie. Ziet er inderdaad ontzettend cool uit. Ik heb deze week de gewoone versie nog weer eens bekeken, en inderdaad zoveel plotholes. Zo ontzettend, niet Ridley, wou ik zeggen. Maar het schijnt dat de ext. dat niet meer heeft. Kijk er echt naar uit. Ook al heeft de versie die nu uit is wel ontzettend gaaf geluid.

  5. #30

    Standaard

    weet iemand of er op de R2(UK) ook een dts-track komt (net als op de R1)?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  6. #31

    Standaard

    Fox kennende vast wel. Die geven volgens mij zelden andere geluidstracks op dvd's

  7. #32

    Standaard

    Heb de film nog steeds niet gezien, maar zo'n extended box lijkt me toch geen verkeerde blinde aankoop.... :wink:
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scheur
    Heb de film nog steeds niet gezien, maar zo'n extended box lijkt me toch geen verkeerde blinde aankoop.... :wink:
    Ik denk het ook niet. Ik heb eigenlijk alleen maar negatieve dingen gehoord over de bioscoopversie, en heb hem dus mooi laten liggen. Deze wordt volgens mij een mooi alternatief.

    Ridley Scott zal hier wel wat positiever en opgewekter tegenover staan dan tegenover die extended versie van Gladiator. :P
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  9. #34

    Standaard

    Heb `m gisteren ontvangen! erg mooie uitgave!! niet zo dik als de EE van Gladiator, maar wel ook een digipack. Zal er morgen, als ik vrij heb, foto`s van plaatsen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #35

    Standaard

    Gisteren de box ook binnen gekregen en die avond gelijk maar even gekeken. Ik moet zeggen dat ik het met de reviews eens ben dat dit een veel betere film is dan de bioscoopversie. Er zit gewoon zoveel meer verhaal en karakterontwikkeling in.

    De extra's heb ik uiteraard nog niet gezien, maar de box zelf is prachtig. Zoals TheGodfather al aangaf is het niet een dikke box zoals de extended edities van LotR, maar desalniettemin wel een hele mooie uitgave.


  11. #36

    Standaard

    ziet er goed uit, die van mij is vandaag op de post gegaan, ik hoop hem volgende week binnen te hebben!
    Turn around and feel the vibe.....

  12. #37

    Standaard

    Heb de deluxe versie in mijn bezit, twijfel een beetje om op deze over te stappen ook al omdat ik de film nu ook weer niet zo schitterend vond. Is deze versie - de extra's buiten beschouwing gelaten- dan echt zoveel beter?

  13. #38

    Standaard

    Hebben jullie hem ook bij dvdpacific besteld? Zoja, met welke soort verzenden dan?
    Ik heb de goedkoopste genomen, ik heb een keer de duurdere genomen en het duurde toen gewoon 4 weken. Bij de goedkoopste kan het verschillend zijn, soms is het er snel, een andere keer wat langzamer! Dus ik hoop begin volgende week!
    Turn around and feel the vibe.....

  14. #39

    Standaard

    Dvdpacific per International Priority Air Mail. 5 dagen duurde het. Praktisch nog nooit problemen gehad dat het lang duurde.

    Anyway, persoonlijk vond ik dat die extra 45 minuten de film wel degelijk een stuk beter maakte. Voornamelijk omdat er veel meer karakterontwikkeling inzit en er zijn een aantal subplots aan toegevoegd waardoor je veel beter de beweegredenen van de personages begrijpt.

    Daarnaast is de film bloederiger geworden. Niet dat ik daarom een film zou kopen, maar het past wel een stuk beter bij zo'n historische film en maakt de boel een stuk realistischer.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ashram
    Dvdpacific per International Priority Air Mail. 5 dagen duurde het. Praktisch nog nooit problemen gehad dat het lang duurde.

    Anyway, persoonlijk vond ik dat die extra 45 minuten de film wel degelijk een stuk beter maakte. Voornamelijk omdat er veel meer karakterontwikkeling inzit en er zijn een aantal subplots aan toegevoegd waardoor je veel beter de beweegredenen van de personages begrijpt.

    Daarnaast is de film bloederiger geworden. Niet dat ik daarom een film zou kopen, maar het past wel een stuk beter bij zo'n historische film en maakt de boel een stuk realistischer.
    Staat er voorin het boekje ook niet zo'n scene beschrijving, net zoals bij LOTR, met welke scenes langer of niet zijn? En zijn er sommige gevechten verlengd dan? Oftewel, kun je wat specifieker op wat scenes ingaan voor de nieuwsgerige dvd.nl-er? Bij voorbaat dank!
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ashram
    Dvdpacific per International Priority Air Mail. 5 dagen duurde het. Praktisch nog nooit problemen gehad dat het lang duurde.
    jup ik ook
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #42

    Standaard

    kwijl kwijl dat wordt hem nou toch echt wel zeker!

    eerste aanschaf nadat ik van mijn verjaardag een regiovrije dvdspeler heb gekregen 8)
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  18. #43

    Standaard

    En is er nu ook al definitief nieuws van wanneer hij in Nederland uitkomt?
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter van Dis
    Staat er voorin het boekje ook niet zo'n scene beschrijving, net zoals bij LOTR, met welke scenes langer of niet zijn? En zijn er sommige gevechten verlengd dan? Oftewel, kun je wat specifieker op wat scenes ingaan voor de nieuwsgerige dvd.nl-er? Bij voorbaat dank!
    Nee, er staat niet in het boekje welke scenes langer duren of nieuw zijn. Maar de start van de film is wel erg veranderd. Het duurt veel langer voordat Balian richting z'n vader gaat.

    Daarnaast zit er een groot gedeelte extra film tussen de dood van koning Baldwin en de kroning van Guy de Lusignon. Dit heeft voornamelijk te maken met de verhaallijn van de zoon van Sibylla.

    Ook zit er aan het einde van de film nog een stukje afsluiting tussen Guy en Balian.

    Wat ik vooral goed vond is dat het grootste gedeelte van de extra/verlengde scenes in de dialogen zitten ipv regelrechte aktie. Aktie is natuurlijk leuk en in deze film zitten er wat langere shots en wat meer gore, maar het zijn vooral de dialogen die het 'm doen. Daardoor wordt de film IMHO naar een hoger plan getilt dan de bios-versie.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter van Dis
    En is er nu ook al definitief nieuws van wanneer hij in Nederland uitkomt?
    Nee, helaas nog niet.

  21. #46

    Standaard

    ik snap het ff niet...

    hij staat nog overal in de pre-order voor 23 mei, hoe kan je hem al laten bezorgen dan?

    en is hij bij dvdpacific niet een beetje duur? Bij amazon.com is hij USD 17,46 (excl). Is dat een beetje aan te raden?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    ik snap het ff niet...

    hij staat nog overal in de pre-order voor 23 mei, hoe kan je hem al laten bezorgen dan?
    Omdat er al winkels zijn die de DVD op voorraad hebben. Winkels worden vaak al dagen, soms zelfs weken voor de releasedatum bevoorraad met DVD's zodat deze op tijd overal verkocht kunnen worden.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    ik snap het ff niet...

    hij staat nog overal in de pre-order voor 23 mei, hoe kan je hem al laten bezorgen dan?

    en is hij bij dvdpacific niet een beetje duur? Bij amazon.com is hij USD 17,46 (excl). Is dat een beetje aan te raden?
    bij dvdpacific versturen ze vrijwel altijd al voor de release datum. Zo ook in dit geval, al was t nu wel erg ver van tevoren :P
    En ja, die prijs bij amazon is idd. wat goedkoper. Maar bij pacific heb ik `m binnen een week (5 dagen in dit geval) en bij Amazon duurt t bij mij altijd minimaal 2 weken. Daarbij komen m`n bestellingen van pacific altijd onbeschadigd aan, van Amazon zitten er altijd op z`n minst wel een paar hoekjes, deuken en afgeschaafde hoekjes aan.
    Dus: ik betaal wel een klein beetje meer maar ik krijg `m dan iig. onbeschadigd en ook nog eens veel eerder
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    ik snap het ff niet...

    hij staat nog overal in de pre-order voor 23 mei, hoe kan je hem al laten bezorgen dan?

    en is hij bij dvdpacific niet een beetje duur? Bij amazon.com is hij USD 17,46 (excl). Is dat een beetje aan te raden?
    bij dvdpacific versturen ze vrijwel altijd al voor de release datum. Zo ook in dit geval, al was t nu wel erg ver van tevoren :P
    En ja, die prijs bij amazon is idd. wat goedkoper. Maar bij pacific heb ik `m binnen een week (5 dagen in dit geval) en bij Amazon duurt t bij mij altijd minimaal 2 weken. Daarbij komen m`n bestellingen van pacific altijd onbeschadigd aan, van Amazon zitten er altijd op z`n minst wel een paar hoekjes, deuken en afgeschaafde hoekjes aan.
    Dus: ik betaal wel een klein beetje meer maar ik krijg `m dan iig. onbeschadigd en ook nog eens veel eerder
    thanks, je hebt me overtuigd Hoop hem eind volgende week te ontvangen!
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    ik snap het ff niet...

    hij staat nog overal in de pre-order voor 23 mei, hoe kan je hem al laten bezorgen dan?

    en is hij bij dvdpacific niet een beetje duur? Bij amazon.com is hij USD 17,46 (excl). Is dat een beetje aan te raden?
    bij dvdpacific versturen ze vrijwel altijd al voor de release datum. Zo ook in dit geval, al was t nu wel erg ver van tevoren :P
    En ja, die prijs bij amazon is idd. wat goedkoper. Maar bij pacific heb ik `m binnen een week (5 dagen in dit geval) en bij Amazon duurt t bij mij altijd minimaal 2 weken. Daarbij komen m`n bestellingen van pacific altijd onbeschadigd aan, van Amazon zitten er altijd op z`n minst wel een paar hoekjes, deuken en afgeschaafde hoekjes aan.
    Dus: ik betaal wel een klein beetje meer maar ik krijg `m dan iig. onbeschadigd en ook nog eens veel eerder
    Mmmm, nu ga ik toch ook twijfelen. Ik stond op het punt om hem te bestellen bij Amazon.com. Een tijd geleden heb ik de giftset van LOTR FOTR besteld en deze was perfect verpakt. Een grote doos met van die luchtzakken erin. Prima dus en levertijd viel best mee. De set werd vanuit Duitsland verstuurd. Voor de prijs kan je hem bijna niet laten liggen. Maar een beschadigde doos heb ik echt geen zin in.

    Zijn er meer mensen die hem hebben besteld bij Amazon (en al hebben ontvangen?
    Bad Numbers : 4,8,15,16,23,42
    Mijn DVD's

Pagina 2 van 14 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •