Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 121 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Welke subwoofer past best bij mijn setup?

    Ik heb al ongeveer anderhalf jaar mijn setup van 4 boxen en ga eindelijk eens denken om een subwoofer te kopen. Een center komt er ook nog maar dit is voor nog iets later. Dit zal waarschijnlijk de LCR 600 S3 worden....

    Mijn setup is:

    2*603 S3 van B&W
    2*602 S3 van B&W

    Als versterker heb ik een Marantz SR7400

    Als subwoofer heb ik bijna uitsluitend gekeken naar B&W en SVS.

    Bij B&W gaat mijn voorkeur uit naar de De PV1. Die ziet er heel strak uit en is kwalitatief ook goed volgens mij. Verder is er ook nog de ASW 650 of ASW 675. Maar de PV1 draagt dus mij voorkeur...

    Bij SVS ging mijn voorkeur uit naar een cilinder ipv de klassieke box. Ik dacht dan ook aan een PC Plus 16 - 46 of een PC Plus 20 - 39. Is het verschil groot tussen deze 2? Wat is het beste voor DVD?

    Wat is jullie gedacht ervan? Voor welke subwoofer ga ik best? Of ga ik beter voor een ander merk? Rel bv.

    Ik weet dat je de SVS cilinder subs niet kan kopen in Europa maar dit zou voor mij geen probleem zijn vermits ik iemand ken die enkele keren per jaar naar de VS gaat... Hij voert dan telkens een hoop gerief in en dit zal dus gemakkelijk in de container bijkunnen...

    Ohja, ik gebruik mijn setup bijna uitsluitend om DVD's of TV mee te bekijken...

    Al reeds bedankt voor elke (nuttige) reply!
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  2. #2

    Standaard

    Die PV-1 is een mooie sub maar ook een dure.

    Als de maat geen probleem is zou ik zeker naar een SVS gaan luisteren. De importeur zit ook in België dus dat is handig.

    www.svsound.be
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #3
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Hier zijn vele mogelijkheden maar zoals jezelf al dacht is svs een goede optie.

  4. #4

    Standaard

    Ik denk dat een b&w 825 of 750 svs overbodig maakt en lekker paart met je fronts.... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  5. #5

    Standaard

    Als ik jou was zou ik gaan voor de SVS of anders een Velodyne, dat zijn toch wel de twee toppers op sub gebied.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Ik denk dat een b&w 825 of 750 svs overbodig maakt en lekker paart met je fronts.... :wink:
    Is een 825 (en misschien een 750 ook wel niet een beetje overdreven met deze speakers? Die 602/3 samen zijn nog goedkoper dan een 750 sub.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #7
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Goede subwoofers zijn erg duur en inderdaad vaak duurder dan de speakers zelf.

    Met de B&W subs kom je overigens ook niets tekort inderdaad maar persoonlijk zal ik toch voor eenb svs gaan.
    Deze zijn vrijwel onverslaanbaar in die prijsklasse.

  8. #8

    Standaard

    Zoals ik ergens wel verwacht had gaan de meeste voor SVS...

    Wat is het grote verschil tussen de 2? Dus tussen de PC Plus 16 - 46 of een PC Plus 20 - 39?
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  9. #9
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    o.a het bereik in freq.

  10. #10

    Standaard

    A. Duijmelinck, heb jij je cilindersub nog?
    Ik dacht dat je die van jou verkocht. Misschien een kans voor deze persoon? Tenzij ie al verkocht is.

    Vr.gr.
    Mario
    SVSound BeNeLux

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deejay1970
    A. Duijmelinck, heb jij je cilindersub nog?
    Ik dacht dat je die van jou verkocht. Misschien een kans voor deze persoon? Tenzij ie al verkocht is.

    Vr.gr.
    Mario
    Misschien verwar je me met Moondust? Die had een cylindersvs. Ik doe het maar met een Strata 5. :wink:

    Naar tevredenheid voor mijn huiskamer overigens. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #12

    Standaard

    idd, het was Moondust :lol
    SVSound BeNeLux

  13. #13

    Standaard

    Idd, moondust heeft zo 1. Maar hij heeft de PCI. Ik zou eerder voor de PC plus gaan...

    Ik heb de zijne dan nog willen kopen maar kon toentijds niet omdat ik andere kosten had...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx
    Zoals ik ergens wel verwacht had gaan de meeste voor SVS...

    Wat is het grote verschil tussen de 2? Dus tussen de PC Plus 16 - 46 of een PC Plus 20 - 39?
    Je hebt het iedere keer over deze cylindersubs die in Europa niet verkocht worden.

    Waarom ga je niet voor een PB-12/plus? Die is goedkoper of net zo duur (afhankelijk van de afwerking van de kast) als een PV-1, wordt officieel verkocht in Europa en dus te beluisteren bij jou in België.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  15. #15

    Standaard

    Ik heb een kameraad die 3 - 4x per jaar naar de VS gaat om vanalles in te voeren naar Belgie. Dus ik kan wel degelijk aan die cylindersubs aangeraken. Zal zelfs een stuk goedkoper zijn dan de boxversie of de PV1 die ook op mijn verlanglijstje staan...

    Ik zou voor de cilinder gaan omdat die beter passen in mijn omgeving. De box is echt gigantisch groot en ik amper boven krijgen vrees ik. Waar een wil is een weg natuurlijk...

    Daarom ook dat mijn voorkeur naar die PV1 of PC Plus gaat, die zijn iets gemakkelijker handelbaar...

    Maar ik ben op zoek dus en heb nog geen beslissing genomen...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Ik denk dat een b&w 825 of 750 svs overbodig maakt en lekker paart met je fronts.... :wink:
    Is een 825 (en misschien een 750 ook wel niet een beetje overdreven met deze speakers? Die 602/3 samen zijn nog goedkoper dan een 750 sub.
    Absoluut niet hoor. Goede bas kost een paar centen. Ik weet zeker dat die 825 beter is dan veel svs subs :wink: (oei, ff een druppel olie op het vuur gna gna!!)
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #17
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Ik weet zeker dat die 825 beter is dan veel svs subs :wink: (oei, ff een druppel olie op het vuur gna gna!!)
    Ik heb die 825 nooit ervaren dus kan helaas niet met je in discussie gaan. :wink:

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Ik denk dat een b&w 825 of 750 svs overbodig maakt en lekker paart met je fronts.... :wink:
    Is een 825 (en misschien een 750 ook wel niet een beetje overdreven met deze speakers? Die 602/3 samen zijn nog goedkoper dan een 750 sub.
    Absoluut niet hoor. Goede bas kost een paar centen. Ik weet zeker dat die 825 beter is dan veel svs subs :wink: (oei, ff een druppel olie op het vuur gna gna!!)
    Ik heb hem ook niet gehoord maar mijn logische reactie zou zijn:

    Gezien de prijs van € 2.500,- mag hij ook wel wat beter zijn dan veel SVS'en want de meest verkochte modellen zijn allemaal een stuk goedkoper. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  19. #19

    Standaard

    ja, nee, op voorraad, de prijs
    SVSound BeNeLux

  20. #20

    Standaard

    Hmm, die kameraad van mij zal die boxen zelf kunnen meenemen zonder dat ik iets van transportkosten, BTW of douanerechten zal moeten betalen...

    Denk dat de keuze snel gemaakt zal zijn

    Bedankt voor jullie hulp!
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  21. #21
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Als je dat allemaal niet hoef te betalen heb je de sub vrijwel voor niets.
    Daar hoef je dan inderdaad niet over na te denken.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx
    Hmm, die kameraad van mij zal die boxen zelf kunnen meenemen zonder dat ik iets van transportkosten, BTW of douanerechten zal moeten betalen...

    Denk dat de keuze snel gemaakt zal zijn

    Bedankt voor jullie hulp!
    Euh, ik zie hier mogelijkheden voor een powerbuy????? :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx
    Hmm, die kameraad van mij zal die boxen zelf kunnen meenemen zonder dat ik iets van transportkosten, BTW of douanerechten zal moeten betalen...

    Denk dat de keuze snel gemaakt zal zijn

    Bedankt voor jullie hulp!
    Euh, ik zie hier mogelijkheden voor een powerbuy????? :wink:
    lool

    weet ook niet hoeveel hij er kan meebrengen hoor :s

    Die persoon voert Amerikaanse wagens in via containers. In die containers steekt hij telkens nog ander gerief bij en daardoor kan dit meestal door de mazen van het net glippen :P

    Vervoer gebeurd dus via zee, dus zal wel tijdje onderweg zijn
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  24. #24

    Standaard

    Logisch, maar als wij een SVS voor de originele US verkopprijs kunnen inkopen zonder verdere extra kosten op wat vervoer belgie-nederland na denk ik dat er een hoop mensen zijn die het het wachten wel waard zullen vinden. Als ik me niet vergis duurt het over zee 10 tot 20 dagen afhankelijk vanwaar uit de US het schip vertrekt.

    Dus stel, nu bestellen en over een maand binnen (mits de afvaart gunstig valt) dat is voor velen geen probleem denk ik. Maar ja, wil die kameraad van jou dat doen? en wanneer gaat er betaald worden? meest logisch lijkt me bij aflevering, mocht iemand niet nakomen raak je die SVS toch wel weer kwijt :wink: .
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx
    Hmm, die kameraad van mij zal die boxen zelf kunnen meenemen zonder dat ik iets van transportkosten, BTW of douanerechten zal moeten betalen...

    Denk dat de keuze snel gemaakt zal zijn

    Bedankt voor jullie hulp!
    Euh, ik zie hier mogelijkheden voor een powerbuy????? :wink:
    lool

    weet ook niet hoeveel hij er kan meebrengen hoor :s

    Die persoon voert Amerikaanse wagens in via containers. In die containers steekt hij telkens nog ander gerief bij en daardoor kan dit meestal door de mazen van het net glippen :P

    Vervoer gebeurd dus via zee, dus zal wel tijdje onderweg zijn

  25. #25

    Standaard

    Ik heb jammer genoeg niet het geld om x aantal SVS subs voor te schieten hoor...

    Vragen wil ik altijd doen natuurlijk.
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •