Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 121 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Bij een volgende receiver is dat wel iets om rekening mee te houden in ieder geval. Mijn speakers zet ik in ieder geval op small zodat de sub alles onder de crossoverfrequentie te verduren krijgt.

    Overigens vraag ik me wel af in hoeverre de center (veel) basstonen voor zijn kiezen krijgt, zeg lager dan 100Hz. Ik schat zo in dat hij qua basstonen een zeer ongeschikte rol speelt in vergelijking met de fronts en rears.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Overigens vraag ik me wel af in hoeverre de center (veel) basstonen voor zijn kiezen krijgt, zeg lager dan 100Hz. Ik schat zo in dat hij qua basstonen een zeer ongeschikte rol speelt in vergelijking met de fronts en rears.
    En waarom denk je dat? En dan bedoel ik met name in vergelijking met de fronts.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #53

    Standaard

    Vermits hij hoofdzakelijk spraak weergeeft, zal hij onder de 100Hz idd niet veel werk hebben volgens mij, doch, als dat in je Sub terechtkomt kan een zware stem ineens wel heel zwaar gaan klinken
    SVSound BeNeLux

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deejay1970
    Als je dat vergelijkt met een PB12Plus, die loopt tot 200Hz mooi recht door.
    Ik heb een tijdje de PB12 plus heel serieus overwogen als upgrade, maar er uiteindelijk toch vanaf gezien, omdat ik integratie van het subgeluid heel erg belangrijk vind. De Velodyne is wat dat aangaat de absolute koning. Daarnaast is het een mooi klein kastje.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deejay1970
    Veel plezier doch met je DD12, is idd een bloedmooie sub.
    Thanks!

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deejay1970
    Vermits hij hoofdzakelijk spraak weergeeft, zal hij onder de 100Hz idd niet veel werk hebben volgens mij, doch, als dat in je Sub terechtkomt kan een zware stem ineens wel heel zwaar gaan klinken
    Test het maar eens. :wink:

    Je gaat echt nog versteld staan wat er bij een beetje actiefilm met veel explosies in beeld allemaal voor laag naar je center gaat.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door deejay1970
    Vermits hij hoofdzakelijk spraak weergeeft, zal hij onder de 100Hz idd niet veel werk hebben volgens mij, doch, als dat in je Sub terechtkomt kan een zware stem ineens wel heel zwaar gaan klinken
    Test het maar eens. :wink:

    Je gaat echt nog versteld staan wat er bij een beetje actiefilm met veel explosies in beeld allemaal voor laag naar je center gaat.
    Ok, stel dat er net zoveel laag naar je center gaat als naar je fronts. Dan nog zal je dat dipje ervan tussen de 80 en 90Hz niet missen denk ik. Er komt immers nog steeds laag uit de overige speakers die het gat enigszins zullen opvangen. Maar goed, ik ga het absoluut testen.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx
    Een mail gehad van SVS en daarbij beweren ze dat de PC Plus niet zal werken in europa omwille van het ons 220V stroomnet...

    Vind eigenlijk raar dat ze zoiets zeggen terwijl er al toch verschillende Belgen/Nederlanders een SVS cilinder sub hebben ingevoerd en volgens mij toch geen problemen daarmee hebben...

    Sorry, but only our export subs come in 220V/50hz power versions and
    unfortunately these do not include the PC-type SVS subs at this time.

    A 110V/60hz configured SVS subwoofer built for US customers will not
    work for you.
    Mijn eigen eens quoten

    Iemand antwoord op die vraag? Ik kijk dan vooral naar de personen die een SVS hebben ingevoerd uit de USA. Liefst een cilinder versie natuurlijk...

    Want indien ik deze niet kan gebruiken zal er geen enkele andere mogelijkheid opzitten dan toch een box te kopen natuurlijk...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx
    Een mail gehad van SVS en daarbij beweren ze dat de PC Plus niet zal werken in europa omwille van het ons 220V stroomnet...

    Vind eigenlijk raar dat ze zoiets zeggen terwijl er al toch verschillende Belgen/Nederlanders een SVS cilinder sub hebben ingevoerd en volgens mij toch geen problemen daarmee hebben...

    Sorry, but only our export subs come in 220V/50hz power versions and
    unfortunately these do not include the PC-type SVS subs at this time.

    A 110V/60hz configured SVS subwoofer built for US customers will not
    work for you.
    Mijn eigen eens quoten

    Iemand antwoord op die vraag? Ik kijk dan vooral naar de personen die een SVS hebben ingevoerd uit de USA. Liefst een cilinder versie natuurlijk...

    Want indien ik deze niet kan gebruiken zal er geen enkele andere mogelijkheid opzitten dan toch een box te kopen natuurlijk...
    Kun je 220 niet transformeren tot 110Volt met een juiste transformator?

  9. #59

    Standaard

    Sphinkx,

    Als je nu eens met een box sub start, bvb de PB12PLus Text Black, de prijs is ongeveer hetzelfde dan € 1295 aan huis geleverd.
    Je onderhoudt hem goed, ruilen we hem om op het moment dat ik een cilindersub voor je heb, ergens in 2007 en dan wordt de box sub een demo model hier op de zaak.

    Vr.gr.
    Mario
    SVSound BeNeLux

  10. #60

    Standaard

    Die Deejay die weet wel wat service is hè.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  11. #61

    Standaard

    Deejay komt hier inderdaad met een prachtig voorstel waar ik normaal gezien geen seconde aan zou twijfelen... Service heeft daar echt nog wel een betekenis blijkbaar

    Maar reden waarom ik twijfel is gewoon mijn zuurverdiende centjes... Ik kan gemakkelijk een SVS Sub in de VS aankopen zonder enige taksen, verzendkosten en douanekosten te moeten betalen bij verzending naar Belgie.

    Ik zou dus redelijk dom zijn moest ik de mogelijkheid laten liggen om diezelfde subwoofer 400 euro goedkoper te krijgen. Sorry Deejay, ik hoop dat je mij ergens wel begrijpt...

    Maar met een transformer 110V - 220V zou ik dus geen problemen moeten hebben?
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  12. #62

    Standaard

    Ik begrijp je uiteraard!

    Ik hoop voor jou dat het je lukt hoor.
    Ik weet niet hoeveel zo'n transformer kost, maar ik hoop voor jou dat je je geen hoop miserie op de hals gaat halen en die transformer nu net geen € 400 gaat kosten

    Vr.gr.
    Mario
    SVSound BeNeLux

  13. #63

    Standaard

    Ik vraag me wel af in hoeverre een transformator geen beperkende factor is. Een versterker heeft immers piekstromen nodig.

    En Sphinkx, nog iets om over na te denken...garantie. Als er iets niet in orde is, gaat het je veel geld kosten. Om deze reden heb ik ervoor gekozen gewoon een Velodyne bij een Nederlandse dealer te kopen.

  14. #64

    Standaard

    Moet je dan ook niet het 50 - 60Hz verschil oplossen met zo'n transformer?
    SVSound BeNeLux

  15. #65

    Standaard

    De service die geboden wordt vind ik ERG goed en ik zou er nog maar eens goed over nadenken (en nee de rest van het forum krijgt geen percentage van deejay1970).

  16. #66

    Standaard

    het geboden voorstel is een staaltje van service zoals we dat mogen verwachten van een GOEDE audioboer. Het aanbod is dus absoluut niet verkeerd.

    Alleen meen ik ergens gelezen te hebben dat aanpassingen van 110 naar 220 nogal complex zijn en vaak een nieuwe versterkerunit nodig hebben omdat een adapter niet kan voldoen aan de stroomvraag. dat zal waarschijnlijk meer dan €400 gaan kosten ben ik bang.

  17. #67

    Standaard

    enneuuh ...niet onbelangrijk....steun onze lokale economie ook even hé

    ...... zo kan ik sneller iemand aanwerven voor de pro-audio afdeling want daarvoor ben ik dringend op zoek naar eencommereciële mederwerker, zowel voor België als Nederland trouwens (dit zijn 2 vacatures ja, maar weet niet in welke rubriek ik ze kan zetten op dit forum)
    Iemand suggesties?

    Vr.gr.
    Mario
    SVSound BeNeLux

  18. #68

    Standaard

    Begin eens met het neerzetten in je signature hehe.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deejay1970
    enneuuh ...niet onbelangrijk....steun onze lokale economie ook even hé

    ...... zo kan ik sneller iemand aanwerven voor de pro-audio afdeling want daarvoor ben ik dringend op zoek naar eencommereciële mederwerker, zowel voor België als Nederland trouwens (dit zijn 2 vacatures ja, maar weet niet in welke rubriek ik ze kan zetten op dit forum)
    Iemand suggesties?

    Vr.gr.
    Mario
    beetje off-topic maar pm'tje in de maak. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door deejay1970
    enneuuh ...niet onbelangrijk....steun onze lokale economie ook even hé

    ...... zo kan ik sneller iemand aanwerven voor de pro-audio afdeling want daarvoor ben ik dringend op zoek naar eencommereciële mederwerker, zowel voor België als Nederland trouwens (dit zijn 2 vacatures ja, maar weet niet in welke rubriek ik ze kan zetten op dit forum)
    Iemand suggesties?

    Vr.gr.
    Mario
    beetje off-topic maar pm'tje in de maak. :wink:
    Oh nee he, niet jij als commercieel medewerker!?!?!

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door deejay1970
    enneuuh ...niet onbelangrijk....steun onze lokale economie ook even hé

    ...... zo kan ik sneller iemand aanwerven voor de pro-audio afdeling want daarvoor ben ik dringend op zoek naar eencommereciële mederwerker, zowel voor België als Nederland trouwens (dit zijn 2 vacatures ja, maar weet niet in welke rubriek ik ze kan zetten op dit forum)
    Iemand suggesties?

    Vr.gr.
    Mario
    beetje off-topic maar pm'tje in de maak. :wink:
    Ga je solliciteren Duijm? 8)
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  22. #72

    Standaard

    Grapjassen!
    SVSound BeNeLux

  23. #73

    Standaard

    Rustig maar heren, ik kom jullie niet lastig vallen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  24. #74

    Standaard

    Anders die Duijm heeft er wel redelijk verstand van :wink:
    En ik kan wel in de marketing komen werken, slim plan van me hè van je signature, en ook nog de automatisering komen doen daar heb ik meer verstand van
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  25. #75

    Standaard

    Niet allemaal tegelijk hé...en Gekko....je hebt toch een SVS bij je thuis staan dan hé

    Enfin, terug naar het topic zeker nu
    SVSound BeNeLux

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •