De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: hiteker

  1. #1

    Standaard hiteker

    heeft er iemand ervaring met hiteker dvd spelers?
    rock bands will come,rock bands
    are gone, but rock'n roll is gonna
    live forever (the kinks)

  2. #2

    Standaard

    Gebruik de zoek functie van dit forum eens, je zult versteld staan.

  3. #3

    Standaard

    je zal versteld staan in negatieve zin volgens mij

  4. #4

    Standaard

    Ik bedoelde meer qua hoeveelheid posts. Hiteker is een Budgetspeler en qua kwaliteit vergelijkbaar met de budget speler van Philips en Samsung. Als je de threads zult lezen zul je zien dat er weinig klachten in staan over Hiteker spelers specifiek maar meer klachten over andere budgetspelers zoals Lenco en Provision. De Hiteker heeft ook tevreden gebruikers zoals ik en nog vele anderen. Bij de Hiteker zit wel verschil tussen de verschillende types de 1400 I bijvoorbeeld hun aller goedkoopste speler is absoluut bagger maar de Bi-600-e biedt weer waar voor zijn weinige geld.

  5. #5

    Standaard

    Ik heb een paar maanden geleden een Hiteker gekocht van slechts 300 gulden (dus geen euro) bij de Kijkshop.

    Velen in mijn omgeving staan versteld van de prestaties van dit ding. Beeldweergave is uitstekend, prima weergave MP3's en een geruisloos loopwerk.

    Alhoewel ik over enkele maanden een andere DVD-speler zal kopen en deze naar de slaapkamer zal verhuizen kan ik de kwaliteit van deze speler bepaald niet omschrijven als bagger.

  6. #6

    Standaard

    Gezien de prijs zul je het hebben over de 1400 I speler. De kwaliteit van elke DVD-speler is vele malen beter dan een videoband. Ik heb de beide Hitekers dus de 1400 en de 600 naast elkaar zien werken. De beeldkwaliteit van de 1400 kon niet tippen aan die van de 600. Desondanks blijft het een leuke speler voor weinig geld. Daarnaast is het toestel klein en apart vormgegeven.

  7. #7

    Standaard Hiteker Bi-600 E

    Ik heb een jaar geleden de Hiteker Bi-600-E gekocht en ben er zeer over te srpeken echt waar voor het geld. Hij kan ontzettend veel, zuiver beeld, mp3, regio vrij, speelt goed cdr en cdrw. Dus je kunt gerust ene Hiteker kopen.

  8. #8

    Standaard

    In oktober 2001 heb ik de Hiteker BI-810-E gekocht
    voor ƒ 700,00. Ik heb er nog nooit problemen mee
    gehad en alles zit erop, zelfs kan je er mee
    karaoke wat met de meeste dvd spelers niet kan.

    Ik heb de speler via www.dvdtrade.nl gekocht en dit
    gaf geen problemen, betaling ging via een acceptgiro.

  9. #9

    Standaard

    Ik ben zelf nu bijna een jaar de gelukkige eigenaar van een
    Hiteker BI-600-E en heb er nog nooit problemen mee gehad.

    Het apparaat speelt echt werkelijk alles en de beeld kwaliteit is
    in mijn ogen perfect.

    C U

  10. #10

    Standaard Re: Hiteker Bi-600 E

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freedomfighter
    Ik heb een jaar geleden de Hiteker Bi-600-E gekocht en ben er zeer over te srpeken echt waar voor het geld. Hij kan ontzettend veel, zuiver beeld, mp3, regio vrij, speelt goed cdr en cdrw. Dus je kunt gerust ene Hiteker kopen.
    Mee eens! Fijn ding die Hiteker, ik heb hem ook.

    Voordelen:
    • Hapt cd-rw
    • speelt prima mp3
    • regiovrij
    • stabiel
    • 2 microfoon ingangen met verstelbare echo
    • goedkoop(!)


    Nadelen:
    • groot
    • maakt geluid
    • geen hoofdtelefoon ingang

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •