De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: Vivanco Scart Kabel

  1. #1

    Standaard Vivanco Scart Kabel

    Ik heb een vraag. Graag wil ik van jullie willen weten of Vivanco goede kabels maakt ( en dan heb ik het over de Prowire serie)
    Ik heb een Onkyo 701E Receiver en een Onkyo DV-SP501E dvd speler. Ik wil het beeld optimaliseren met mijn breedbeeld 100hz van JVC die ik heb. Is vivanco dan een goede keuze, of kan ik beter voor een ander merk gaan. Of misschien niet via scart aansluiten dat er nog een betere oplossing is.

    Alvast bedankt voor de antwoorden.

  2. #2

    Standaard

    Ik ken Vivanco niet van SCART kabels, maar wel van luidspreker kabels. Vivanco maakt leuke budget producten, maar wil je echte verbetering van de beeldkwaliteit kun je beter een Qed of Monster Cable scart kopen.

  3. #3

    Standaard

    Zoals hierboven al vermeld word kan je evt beter voor Qed of Monster Cable gaan, die maken kwalitatief betere kabels.
    En als je net wat beter wilt dan Scart kan je evt voor Componenten gaan (als die aansluiting tenminste op je tv en dvd speler zit)
    Heb zelf voorheen een Scart kabel van Vivanco gehad en was op zich niet slecht, ben toen overgegaan op een Monster Cable componenten aansluiting en zag weldegelijk verschil.

  4. #4
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Vivanco is de opel onder de autos. en Monstercable is een mercedes.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Vivanco is de opel onder de autos. en Monstercable is een mercedes.
    Hey! Niks tegen Opel... haha :wink:
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #6

    Standaard

    Ik heb zelf een Vivanco scartkabel gehad. Het is geen slechte kabel en beter dan de standaard zwarte scartkabels. Al is het alleen al dat ze steviger in elkaar zitten en niet uit elkaar vallen

    Als je echt beter beeld wilt dan zou ik voor een Oehlbach gaan en als je echt een goede kabel wilt hebben en je hebt er wat geld voor over dan inderdaad de QED of de Monster. Het is wel zo dat een goede scart kabel heel wat jaren mee gaat dus hij best wat mag kosten.
    Yamaha RX-V1800, Yamaha BD-S1900
    Denon PMA 1500 AE, Denon DCD 1500AE
    Fronts Klipsch RF 35 zuil
    Rears Klipsch RS 35 surrounds
    Center Klipsch RC-35
    Sub Klipsch RW-12

  7. #7

    Standaard kabels

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Vivanco is de opel onder de autos. en Monstercable is een mercedes.
    ik kan het toch niet laten maar beide genoemde merken zijn vreselijk saai en emotieloos en als je dit als metafoor voor kabel kwaliteit neerzet dan lijkt me dat de beeldkwaliteit voor de merken kabels dan ook niet als zodanig is
    ik heb gezegd 8)

  8. #8

    Standaard Re: kabels

    Citaat Oorspronkelijk gepost door max v lent
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Vivanco is de opel onder de autos. en Monstercable is een mercedes.
    ik kan het toch niet laten maar beide genoemde merken zijn vreselijk saai en emotieloos en als je dit als metafoor voor kabel kwaliteit neerzet dan lijkt me dat de beeldkwaliteit voor de merken kabels dan ook niet als zodanig is
    ik heb gezegd 8)
    Ik vind "saai en emotieloos" voor een auto of kabel goede eigenschappen.
    En opel en mercedes staan voor mij wel voor (verschillende maten) van kwaltiteit.

    maar misschien hoor jij liever dat Vivanco de Smart is onder de kabels en Monstercable de Crysler.
    Wat meer emotie wellicht, maar (wat mij betreft) minder informatie
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  9. #9

    Standaard

    Opel = niets mis mee maar door gunstige prijs veel verkocht
    Mercedes = hogere kwaliteit maar ook duurder

    Dat is wat er bedoeld wordt.
    QED= Jaguar, nog duurder maar wel veel value for money

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •