Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 30 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Fortuyn gekwetst door Rosenmöller

    Fortuyn gekwetst
    Nadat de televisiecamera's uit waren en studenten vragen mochten stellen aan de lijsttrekkers, verweet GroenLinks-voorman Rosenmöller Fortuyn de inhoudelijke debatten uit de weg te gaan.",Als je aangevallen wordt op je zwakke punten, ga je er niet op in en ga je theater maken." Het leverde de GroenLinks-voorman een lang applaus op van de studenten. Fortuyn zweeg gekwetst, deed zijn microfoontje af en weigerde vervolgens de hand die Rosenmöller hem toestak


    Wat een eikel .... dit gaat hem zetels kosten. Erg laag hoe hij reageerde op het argument.

  2. #2

    Standaard

    Mjah..... het was ook wel een beetje een naaistreek van Rosenmöller. Het was echt een puur persoonlijke aanval op Fortuyn en niet een politieke. Fortuyn had toen zoiets van "Ow wacht ff jij gaat mij nu persoonlijk aanvallen. Maar daar doen we dus niet aan mee......". Heel begrijpelijk

    Let wel ik ga hier niet Pimmeke verdedigen ofzo. Ik geef alleen maar aan wat IK gezien heb en wat ik er van denk. En daarbij heb ik op geen van beide partijen gestemd en ben 't ook niet van plan

    Wel lache altijd trouwens zo'n debat.
    "Eat right, exercise, die anyway....."
    (Bumpersticker from The X-Files, Season 7, Episode "Fight Club")

    Mijn verzameling glimmende schijfjes

  3. #3

    Standaard Re: Fortuyn gekwetst door Rosenmöller

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Meijer
    Fortuyn gekwetst
    Nadat de televisiecamera's uit waren en studenten vragen mochten stellen aan de lijsttrekkers, verweet GroenLinks-voorman Rosenmöller Fortuyn de inhoudelijke debatten uit de weg te gaan.",Als je aangevallen wordt op je zwakke punten, ga je er niet op in en ga je theater maken." Het leverde de GroenLinks-voorman een lang applaus op van de studenten. Fortuyn zweeg gekwetst, deed zijn microfoontje af en weigerde vervolgens de hand die Rosenmöller hem toestak


    Wat een eikel .... dit gaat hem zetels kosten. Erg laag hoe hij reageerde op het argument.
    Laten we het hopen. Sluit je aan bij de levendige discussie in deze thread: http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...5&pagenumber=1
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tijntje
    Mjah..... het was ook wel een beetje een naaistreek van Rosenmöller. Het was echt een puur persoonlijke aanval op Fortuyn en niet een politieke. Fortuyn had toen zoiets van "Ow wacht ff jij gaat mij nu persoonlijk aanvallen. Maar daar doen we dus niet aan mee......". Heel begrijpelijk

    Let wel ik ga hier niet Pimmeke verdedigen ofzo. Ik geef alleen maar aan wat IK gezien heb en wat ik er van denk. En daarbij heb ik op geen van beide partijen gestemd en ben 't ook niet van plan

    Wel lache altijd trouwens zo'n debat.
    Iedere politicus moet z'n integriteit kunnen aantonen en verdedigen. Rosenmöller leverde terecht kritiek op de discussietaktiekenan Fortuyn (om precies te zijn op z'n ontwijkende houding bij lastige thema's).

    Maar ook jij bent van harte welkom in de Fortuyn-thread: http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...5&pagenumber=1
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tijntje
    Mjah..... het was ook wel een beetje een naaistreek van Rosenmöller. Het was echt een puur persoonlijke aanval op Fortuyn en niet een politieke. Fortuyn had toen zoiets van "Ow wacht ff jij gaat mij nu persoonlijk aanvallen. Maar daar doen we dus niet aan mee......". Heel begrijpelijk
    Ik had meer begrepen dat het een evaluatie van het debat was? Wel een mooie reactie van het Rosenmoller/publiek; Rosenmoller was wel een beetje flauw toen hij vervolgens zijn hand uitstak.

  6. #6

    Standaard Re: Fortuyn gekwetst door Rosenmöller

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Meijer
    Fortuyn gekwetst
    Nadat de televisiecamera's uit...etc
    Ha die Sander. Als je iets qoute uit een krant of van een website dan is het netjes om even de bron te vermelden. Is wel zou aardig voor de verslaggever.
    Verder wil ik je ook van harte uitnodigen in de thread die al loopt over onze grote vriend.

    Op uw servies!
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  7. #7

    Standaard

    Dit was gister op TV ... dus dat is de bron ... tekstje heb ik van omroep.nl gevonden

  8. #8

    Standaard Re: Fortuyn gekwetst door Rosenmöller

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Meijer
    Fortuyn zweeg gekwetst, deed zijn microfoontje af en weigerde vervolgens de hand die Rosenmöller hem toestak
    Die hand kwam met de opmerking 'Ga je weg?'. Pimmetje bleef echter zitten. Na het debat echter werden gewoon handen geschud en nagepraat. Melkert kreeg zelfs een arm om zijn schouders van Pim en kon gewoon met 'm lachen.
    Kijk maar op kranten.com in de verslagen van de diverse kranten. Zonder Pim te willen steunen (ik twijfel over de figuur) moet ik zeggen dat de verschillende kranten nogal goed blijken in het nieuws gedeeltelijk door te geven zodat er een bepaalde indruk wordt gewekt. Kijk je echter naar andere bronnen, krijg je een heel ander beeld. Propoganda dus. Blij dat ik geen geld verkwist aan een abo. Er is geen enkele krant die echt objectief verslag doet en dat wordt sinds het verschijnen van de figuur Fortuyn pijnlijk duidelijk.
    Blijft echter staan dat de reaxi van Pimmie niet goed was. Hij had 'm kunnen parreren met een hele simpele opmerking. Misschien moet ie de cursus zelfbeheersing verder afmaken. Dit'is geen goede eigenschap voor iemand die Premier wil worden...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  9. #9

    Standaard Goed gepakt

    Alleslijm zonder oplosmiddel.
    Laatst aangepast door Kasper P. : 24-10-2007 om 13:03

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Meijer
    Dit was gister op TV ... dus dat is de bron ... tekstje heb ik van omroep.nl gevonden
    Als je het tekstje van omroep.nl hebt, dan is dat dus de bron
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  11. #11

    Standaard Re: Goed gepakt

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino
    Pimmetje is een gewoon goed gepakt door Rosenmöller
    Hij had 'm inderdaad goed tuk. Wat ik alleen ergerlijk vindt is dat kranten en andere media hun best doen om 'm nog slechter af te schilderen en dat vindt ik gewoon heel erg fout. Hij liep dus helemaal niet boos weg dus geeft het verhaaltje een verkeerde voorstelling van zaken.
    Verder ben ik het wel met je eens dat er zaken in zijn program zitten die niet realistisch zijn. Andere zaken worden systematisch uit verband gerukt zodat het allemaal erg fout lijkt. Viel me in het debat ook al op. Focussen op een klein stukje en dan vooral niet ingaan op nuances. Terwijl die nuances het verschil tussen 'asociaal' en 'misschien wel het overwegen waard' maken.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  12. #12

    Standaard Re: Goed gepakt

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino
    Pimmetje is een gewoon goed gepakt door Rosenmöller: HET IS TOCH GEWOON DE WAARHEID Pimmetje voert een theaterstuk op om kiezers aan te trekken. En dat theaterstuk is sci-fi want de plannen van hem zijn NU op dit moment echt niet haalbaar en volgens mij zelfs een beetje gestoord.
    Lekker boeien... je mag de komende 4 jaar nog niet stemmen
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  13. #13

    Standaard Re: Re: Goed gepakt

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Lekker boeien... je mag de komende 4 jaar nog niet stemmen
    Maar "Quentin" is zich op zijn leeftijd tenminste wel bewust van politiek. Dat kun je van veel stemgerechtigden helaas niet zeggen...

  14. #14

    Standaard Ahum............

    Alleslijm zonder oplosmiddel
    Laatst aangepast door Kasper P. : 24-10-2007 om 13:02

  15. #15

    Standaard

    Ik vond het wel een goede actie van Rosenmoller, hij zei gewoon de waarheid. Pim maakt gewoon altijd een theater als er kritiek op hem is en dat doet ie alleen maar om extra stemmen te krijgen. Nou, de mijne krijgt ie niet.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  16. #16

    Standaard Re: Re: Re: Goed gepakt

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Maar "Quentin" is zich op zijn leeftijd tenminste wel bewust van politiek. Dat kun je van veel stemgerechtigden helaas niet zeggen...
    Dat is een positief effect van Pim. De politiek is in tijden niet zo interessant geweest.

  17. #17

    Standaard

    Wat een lof voor die *** van een Rosenmuller zeg. Valt me eerlijk gezegd zwaar tegen. Je zag al heel het debat aan dat spitse muiltje van hem dat ie wou scoren.
    Met trillende, een beetje overslaande stem, trap ie me daar dan een deur in die al 2 maand wagenwijd openstaat en door iedere derderangs reporter, journalist en andere nonsensverkopers al 1000 X was voorgezegd.
    Het mooie is dat nu iedereen plots begint te doen of ie zojuist de one liner van de eeuw heeft uitgekraamd.

  18. #18

    Standaard Re: Goed gepakt

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino
    Pimmetje is een gewoon goed gepakt door Rosenmöller: HET IS TOCH GEWOON DE WAARHEID Pimmetje voert een theaterstuk op om kiezers aan te trekken. En dat theaterstuk is sci-fi want de plannen van hem zijn NU op dit moment echt niet haalbaar en volgens mij zelfs een beetje gestoord.

    MVG, Kasper
    Gedeeltelijk waar, gedeeltelijk uit het verband getrokken. Dat over niet-haalbare plannen valt in veel sterkere mate te zeggen over de ronduit belachelijke ideeen van GL. Als ik dat programma lees zou ik het liefste morgen nog emigreren. Maar ook dat is uiteraard een persoonlijke mening. Overigens, een niet haalbaar plan mag niet per definitie betekenen dat je deze dan maar helemaal niet nastreeft. Verder zwak van Rosenmöller om Fortuyn persoonlijk aan te vallen in iets dat een politiek debat heet. Maar waarschijnlijk wist ook Rosenmöller dat hij inhoudelijk weinig in te brengen had, dus dan maar lekker meedoen aan de demonisering van Pim. Zwak zwak zwak.

    p.s. Goed gezien Louis !

  19. #19

    Standaard Klopt ook

    Alleslijm zonder oplosmiddel.
    Laatst aangepast door Kasper P. : 24-10-2007 om 13:03

  20. #20

    Standaard Re: Klopt ook

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino

    Opzicht vind ik het optreden van Prof pim goed om de politici eens goed wakker te schudden maar zeker niet om deze man aan de macht te laten komen.
    Dit vind ik dus een opmerkelijke uitdrukking.. Wat versta je nou eigenlijk onder "aan de macht komen" ?? Dat ie in zijn eentje het land gaat runnen ??

    Dat is namelijk een waanidee wat volgens mij meerdere mensen hebben, terwijl dat natuurlijk nergens op slaat.. Nederland is een democratie mensen.. Als in van "gekozen door het volk", dus dhr. Fortuyn krijgt alleen een kans om zijn ideeen te verwerkelijken als het volk achter hem staat..
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  21. #21

    Standaard Re: Re: Klopt ook

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Als in van "gekozen door het volk", dus dhr. Fortuyn krijgt alleen een kans om zijn ideeen te verwerkelijken als het volk achter hem staat..
    En niet te vergeten een tweede kamer. Je krijgt altijd een coalitie die het eens moet zijn en er is ook nog de oppositie die het hem moeilijk kan maken.
    En als het echt de baarlijke duivel zelf zou blijken te zijn, is er altijd nog zijn eigen partij die 'm de mond kan snoeren als ie te ver zou gaan.
    En anders nemen wij de macht zelf wel over. Ik heb het nummer van Fidèl al klaar liggen...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  22. #22

    Standaard Re: Re: Re: Klopt ook

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens

    En niet te vergeten een tweede kamer. Je krijgt altijd een coalitie die het eens moet zijn en er is ook nog de oppositie die het hem moeilijk kan maken.
    En als het echt de baarlijke duivel zelf zou blijken te zijn, is er altijd nog zijn eigen partij die 'm de mond kan snoeren als ie te ver zou gaan.
    En anders nemen wij de macht zelf wel over. Ik heb het nummer van Fidèl al klaar liggen...
    Voorkomen is beter dan genezen. Melkert moet Mugabe eens bellen.

  23. #23

    Standaard Re: Re: Goed gepakt

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ron
    Verder zwak van Rosenmöller om Fortuyn persoonlijk aan te vallen in iets dat een politiek debat heet.
    Als iemand de discussie ontwijkt op bepaalde punten, dan is het volkomen terecht dat hij/zij daarop wordt aangesproken. Laten we nou niet net doen of Fortuyn zo'n heilige is in z'n aanpak van z'n collega-politici.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  24. #24

    Standaard Wat ik bedoel!

    Alleslijm zonder oplosmiddel.
    Laatst aangepast door Kasper P. : 24-10-2007 om 13:03

  25. #25

    Standaard Re: Wat ik bedoel!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino
    Met "aan de macht komen" bedoel ik dat deze man nooit de bepalende inspraak mag hebben in de Nederlandse regeirng.
    Ik dacht dat we in een democratie leefden...?
    Je doet trouwens net of Fortuyn een soort dictator is. Je kunt onmogelijk iemand hiervan beschuldigen en dan zelf zeggen dat ie niet in een regering mag zitten. En je kunt veel van Fortuyn zeggen, maar hij heeft nog nooit een uitspraak gedaan waaruit blijkt dat ie een dictator is of de democratie niet wil. Ik meen me zelfs te herinneren dat ie een referendum voorstelde. Iets dat de huidige regering om onduidelijke redenen niet wil... Dat zegt ook iets.
    Pas op dat je niet zomaar mensen loopt na te praten. Pim is geen Adolf. Wie dat beweert laat zich manipuleren door propoganda.
    BTW: Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •