De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Philips FR-965 uit sync?!

    Na lange tijd weer eens hier op het forum..
    Wij hebben hier een setje staan met daarin:
    Philips DVP-9000s DVD speler, Philips FR 965 receiver met daaraan een Bose Acoustimass 15 set en een Philips Ambilight 2 94 cm LCD tv. (Serienummer weet ik even niet meer..

    De DVP gaat via HDMI naar de tv toe, en via de optische uitgang naar de receiver. Nu loopt het geluid helaas voor op het beeld, zodat het lijkt alsof je naar een playback-show aan het kijken bent! Zwaar irritant... Ik heb het gevoel dat dit met andere apparaten (HD recorder, Chello digitale TV box, beiden aangesloten via COAX) ook zo is, alleen dan niet zo duidelijk als het de DVD speler... We hebben hem ook al via Coax aan proberen te sluiten, maar hetzelfde probleem blijft... De beeldkwaliteit is overigens waanzinnig, maar dat terzijde...

    Nu heb ik al dingen gelezen over eventuele delay-opties in receivers, maar deze kan ik niet vinden.. Zowel in het apparaat niet als in de manual niet. Is er misschien een andere oplossing voor dit probleem? Naast dan het aanschaffen van een andere receiver... We hebben juist voor deze DVD speler gekozen vanwege de HDMI aansluiting, maar op deze manier schiet het natuurlijk niet echt op!

    Bestaan er misschien externe delay-kastjes of iets dergelijks? Het is frustrerend dat je redelijk dure apparatuur koopt en dat je dan zoiets voor je kiezen krijgt.. Philips stuurt ons al een software update voor de dvd speler op, maar ik twijfel eraan of dat iets op gaat lossen..

    Iemand een idee??

  2. #2

    Standaard

    Ondertussen een beetje op het forum aan het zoeken geweest (dat had ik eigenlijk ook vantevoren kunnen doen :P) en ik zal zo eerst eens gaan spelen met de speaker-afstanden, misschien dat dat wat oplost.. Las ook dingen over externe delay-kastjes, maar dat die krengen dus ook 295 euro kostten.. Pffff...

    Als iemand nog ideeen heeft: Heel graag!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •