Bekijk uitslag poll: welke CSI is het beste

Stemmers
104. Je mag niet stemmen in deze poll
  • CSI : Las vegas

    57 54,81%
  • CSI: Miami

    30 28,85%
  • CSI: NY

    17 16,35%
Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 111 worden weergegeven.

Discussie: CSI algemeen topic

  1. #1

    Standaard CSI algemeen topic

    Ik heb tot nu toe alleboxsen CSI maar seizoen 3 van csi miami is echt wel bom , veruit de het beste seizoen 8)
    nu wil ik weten welke csi en welke seizoen het jullie beste vinden 8)

  2. #2

    Standaard

    Ik vindt csi miami de beste gevolgd door csi en dan Csi NY 8)
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  3. #3

    Standaard

    Eerste plek Miami, maar eigenlijk omdat ik CSI Las Vegas niet vaak zie. NY vind ik wel leuk door Gary sinise. Cross-over was ook wel ok.
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  4. #4

    Standaard

    Ik heb alleen nog maar CSI gezien, maar gaat zeker NY nog kijken En als ik alles heb gezien, ook nog wel Miami :P

  5. #5

    Standaard

    Ik vind NY niks die andere zijn wel leuk om te kijken. Maar het wordt meestal uitgezonden wanneer het mij niet echt gelegen is.

  6. #6

    Standaard

    CSI Miami Rules, vind Las Vegas ook goed maar heb ergens gelezen dat Grissom er langzaam genoeg van heeft en terug wil naar theater, zou jammer zijn hij 'draagt' de serie vind ik.
    Life would be boring without movies!!!

  7. #7

    Standaard

    By Carolina
    March 15, 2006 - 8:19 PM
    Lately, William Petersen (Gil Grissom)has talked a lot about leaving CSI. In an interview with the Italian magazine TV Sorrisi e Canzoni he further explained why he wants to leave Grissom in the past.

    "After six years and 130 episodes I'm really tired," the actor explained. "When I decided to be an actor, I was drawn by the idea to play many different characters. Now I have time only for Grissom. I like him, mind you. He taught me a lot, but I need to change, to be someone else."

    Petersen revealed in other interviews he would like to move back to Chicago and pursue theatre. He added now he would also like to do movies. "In these years I've been offered with several roles for the cinema and I refused all of them to give myself completely to CSI," he said. "I don't know how long I can go on this way. And, well, I want to be back to theater. It's quite a long time I'm thinking about it and in a short time I will manage it."

    Despite wanting to pursue other endeavors, Petersen explained his decision was influenced by his personal life as well. "Grissom is part of me. In the last 6 years I've been more Gil Grissom than Billy Petersen. I have kept him alive inside of me, mornings, afternoons and evenings for nine months a year. Lately I'm trying to be more myself, and the only way to do that is working less. When CSI began I wasn't married, now I am. I want to be a good husband."

    Fans who are wondering when exactly Petersen will leave the show can rest assured, however, that it won't be this season and his exit won't be abrupt. "It's probable that in the next season Grissom won't be in every episode. It's time for him to rest. Both we need a long vacation. But this is not sure, it's only something we are working on."

    Petersen admitted it'll be hard to leave a character that's become such a part of him. The actor admitted he and Grissom have a lot of things in common. "Both we have eccentric behaviors. I, too, suffer of phobias and I need to be alone from time to time during the day. Grissom has my same sense of humour and he gives me his interest for science that I have always neglected."


    Bron : http://www.csifiles.com
    Life would be boring without movies!!!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alette1
    CSI Miami Rules, vind Las Vegas ook goed maar heb ergens gelezen dat Grissom er langzaam genoeg van heeft en terug wil naar theater, zou jammer zijn hij 'draagt' de serie vind ik.
    bwa ze mogen wel gaan stoppen want ik hoop dat niet van de 3 series elk 10 seizoen gaan draaien zou een beetje te veel zijn van het goede

  9. #9

    Standaard

    wat vonden jullie van [spoiler:72932c3a09]maimi afl.1 van seizoen 3, met Speedle?[/spoiler:72932c3a09]

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hot stuff
    wat vonden jullie van [spoiler:dea5749a84]maimi afl.1 van seizoen 3, met Speedle?[/spoiler:dea5749a84]
    super aflevering!
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  11. #11
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Volg alle 3 de series trouw, maar vind New York veruit het minst. Heb bij de ontknoping van New York altijd zoiets van; was dat het nou?
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  12. #12

    Standaard

    Grissom rulez _O_ LV vind ik zeker de beste en daarna miami.
    Met LV gaan ze ook wat dieper in de personages wat ze bij Miami ook eindelijk mee beginnen
    ****************************************
    Vermogen zegt niks over de kwaliteit.
    ****************************************

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    NY is nog wat zoekende maar heeft zeker veel potentie
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  15. #15

    Standaard

    Hopenlijk komt er nog een crossover van NY naar vegas ofzo zou wel leuk zijn... Ik denk dat na 7 seizoenen vegas wel een mooi einde verdient
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  16. #16

    Standaard

    het einde van seizoen 7 dan ,
    Grissom wordt doof en iemand van CSI lab heeft hem vermoord 8) maar wie :wink:

  17. #17

    Standaard

    CSI Las Vegas blijft toch by far de beste qua setting en sfeer.
    Bier.

  18. #18

    Standaard

    Voor mij liggen Las Vegas en Miami dicht bij elkaar. NY huppelde wat achterop, maar ik moet zeggen na het zien van de complete seizoen 1 is hij toch een beetje gestegen in mijn beoordeling.

    Wat mij opvalt, is dat de NY versie iets harder is dan de andere twee. De onderzoekers pakken hun verdachten geregeld harder aan dan dat je in de andere 2 series ziet.

  19. #19

    Standaard

    Ik heb enkel de NY dvd's, de rest kijk ik niet echt, af en toe als ik het toevallig op tv zie maar ga er niet voor zitten ofzo, heb er wel over nagedacht om andere dvd's van CSI ook te halen maar ben toch bang dat dat de dvd's van NY minder 'speciaal' maakt en dat het op den duur begint te vervelen..

  20. #20

  21. #21
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Ik ben zwaar in de minderheid, ik vind NY het beste, vooral omdat ik de humor erin net wat 'donkerder' vind en omdat ik Sinise de beste van de 3 lead acteurs vind.

    Ik hoop wel dat wanneer uit elke serie de leads wegvallen ze er dan mee kappen en niet overal 10 seizoenen zo nodig moeten maken....

  22. #22

    Standaard

    CSI las vegas is de beste gevolgd door miami en dan NY

    NY is niet echt een goeie

  23. #23

    Standaard

    ik vind ze alledrie wel vet. ik kan moeilijk uit eentje keizen...dan toch maar CSI miami.

  24. #24

    Standaard

    Miami, hmm, de leider is zo theatraal, dan toch liever de andere twee.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  25. #25

    Standaard

    Ik heb lang niet alles gezien maar ik heb wel het idee dat Horatie alles alleen op lost en dat het bij LV & NY meer een teamprestatie is. Dat bevalt mij wel beter.

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •