Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 171 van 171 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Gisteren eens VAN SPEIJK (of zoiets) opgenomen, voor de verandering. Dat is wel èrg slecht, FLIKKEN MAASTRICHT is er een meesterwerk bij. Je weet niet wat slechter is, het scenario, het acteerwerk of de regie.

    Verder alle bovennatuurlijke rommel, van X-files tot Stargate en Buffy.

    X-files Rommel? Ga uw mond eens even snel spoelen


  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Gisteren eens VAN SPEIJK (of zoiets) opgenomen, voor de verandering. Dat is wel èrg slecht, FLIKKEN MAASTRICHT is er een meesterwerk bij. Je weet niet wat slechter is, het scenario, het acteerwerk of de regie.

    Verder alle bovennatuurlijke rommel, van X-files tot Stargate en Buffy.
    Nee nog erger X-files EN Stargate EN Buffy .. rommel? De meest spannende, vernieuwende .. okee gewoon goede series!

    Zelf kan ik dus echt niet kijken naar de Gouden Kooi, de meest idiote &^@!& serie ooit! Nee dat mag er van mij echt wel af!

  3. #153

    Standaard

    Dat zijn er best een hoop.

    CSI vind ik echt niets.
    Wat bovenaan deze pagina staat ben ik het ook mee eens allemaal die ziekenhuis onzin vind ik ook niets.

    X-files, stargate en meer van die troep is niks voor mij.
    Net als Buffy en Angel en meer van die series.
    Heroes vind ik ook niks.

    En laat ik over de Nederlandstalige series maar niet beginnen enige die ik wel enigzins leuk vind zijn Matroesjka's en Flodder.

  4. #154

    Standaard

    Simpel, veruit de ergste serie ooit gemaakt: Get-a-Life!

    Met Chris Elliot, over die gast van achter in de dertig die nog bij zijn ouders woont en een krantenwijk heeft.

    Als ik alleen die tune van REM al hoor lopen de rillingen over m'n rug.

    'Stand in the place where you live...'

    Rrrrrrrrrrrrrrrr

  5. #155

    Standaard

    series waarvan ik echt niets moet hebben:
    al die ziekenhuis series (E.R., Grey's Anatomy,...) alhoewel ik héél soms een aflevering van House MD meepik op tv...
    Buffy, Angel, Charmed... (gewoon die series over heksen en demonen en wat-weet-ik-nog-allemaal)...
    en dan ook nog: Lost, Prison Break, Star Trek, The OC, Gilmore Girls, Smallville...
    Vlaamse series en soaps als Windkracht 10, Flikken, Thuis, Familie, Sara, Wittekerke,...Etc.


    series die ik niet slecht vind en gewoon meestal wat meepik(te) op tv:
    CSI, Stargate, Sex & The City, Futurama, South Park, 3rd Rock From The Sun, Seinfeld, Lois & Clark, The Shield, Vegas, Sledge Hammer, Allo Allo,...


    favo series die ik op dvd heb of nog moet kopen:
    - Twin Peaks, X-Files, Sopranos, Carnivale, 24, Fawlty Towers, Married With Children, Friends, Monty Python's Flying Circus, The Powers That Be, Murder She Wrote, The Simpsons, Veronica Mars, Heroes,...
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  6. #156

    Standaard

    Series zoals CSI en Bones, zijn echt niet mijn ding, net zoals kidnapped, die serie was een tijdje terug op kanaal2(B), met Jeremy Sisto, Billy in het fantastische Six Feet Under, maar kidnapped was duidelijk van een minder niveau.

    Series zoals Deadwood, soprano,SiXFeetUnder, curb your enth, Rome(HBO ), 24, I'M Alan Partridge(hilarisch),...zijn F*cking goe
    The temperature inside this apple pie is over 1000 degrees. If I squeeze it, a jet of molten bramley apple will squirt out. Could go your way; could go mine. Either way, one of us is going down!!!!

  7. #157

  8. #158

    Standaard

    mhh, ik zie dat ik heel veel van de 'gehate' series kijk. Ik kijk/volg sowieso best wel veel series.
    My soul is painted like the wings of butterflies. Fairy tales of yesterday will grow,but never die..

  9. #159

    Standaard

    Heroes is een van de slechtste en saaiste series waar ik ooit een aflevering van heb gezien.
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  10. #160

    Standaard

    the sopranos sucks big time. Eindelijk iemand die durft toe te geven dat hij de serie helemaal niks vind. Ik vind er niet alleen totaal niets aan, maar kan ook het merendeel van de acteurs niet uitstaan. Toen ik hem net afgekeken had vond ik het oke, maar ik heb er nu toch wel een afweer voor opgebouwd. Krijg er gewoon slechte zin van als ik er aan denk.

    Toen ik The Sopranos op dvd keek, wist ik dat ik de pilot al een keer gezien had, maar het bleek dat ik de 1e 5 al eens gezien had, maar al weer vergeten was, zo interresant vond ik het.

    Married with children: kan de acteurs/karakters niet uitstaan.
    Andere series die ik vreselijk vind: South Park, The Office UK/US. Charmed. Kinderen geen bezwaar. Will & Grace. Prison Break (dit komt door Seizoen 3). Jensen (Goddamn, kijk eens een Conan aflevering voor inspiratie). According to jim (WTF? begonnen aan z'n 7e seizoen?). King of Queens.

    dit zijn echt series die ik haat, er zijn ook series waar ik niets aan vind (Veronica Mars bijvoorbeeld, maar die haat ik niet).
    Laatst aangepast door frank_black : 15-12-2007 om 21:45

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 24rocks! Bekijk bericht
    Heroes is een van de slechtste en saaiste series waar ik ooit een aflevering van heb gezien.
    Helemaal mee eens .. zo geweldig vind ik Heroes ook niet. Eindelijk iemand die het met me eens is! De eerste 3 afleveringen gekeken en het kon me gewoon niet boeien .. terwijl ik toch echt wel van dit genre hou.

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim Bekijk bericht
    Helemaal mee eens .. zo geweldig vind ik Heroes ook niet. Eindelijk iemand die het met me eens is! De eerste 3 afleveringen gekeken en het kon me gewoon niet boeien .. terwijl ik toch echt wel van dit genre hou.
    Ik vind het ook maar niets. Maar dat komt waarschijnlijk vooral door al die superhelden-films van de afgelopen jaren.

  13. #163

    Standaard

    Ik snap niet dat veel mensen Charmed zo vreselijk vinden. Ik snap best dat het genre je niet aanspreekt, maar die serie zelf..hij is juist steengoed..vooral seizoen 4-7. De acteurs/actrises spelen juist heel goed, vind ik dan persoonlijk he ; ik snap het gewoon niet maar iedereen heeft zijn mening. Mensen moeten Charmed toch goed hebben gevonden nu er 8 seizoenen al van gemaakt zijn. Maar ik haat weer series als Lost, Prison Break, House enzo..zo overhyped..terwijl veel mensen vinden dat de serie heel vet is. De acteurs spelen wel erg sterk in die series ; dat ontken ik ook niet maar dat genre trekt me niet aan, en de serie is gewoon zwaar overhyped. Mensen zeggen dat ze charmed niks vinden door de acteurs, maar het gaat de meeste mensen om het genre denk ik toch.

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black Bekijk bericht
    According to jim (WTF? begonnen aan z'n 7e seizoen?).
    Op naar het 8ste
    The temperature inside this apple pie is over 1000 degrees. If I squeeze it, a jet of molten bramley apple will squirt out. Could go your way; could go mine. Either way, one of us is going down!!!!

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee Bekijk bericht
    Hier heb ik exact hetzelfde gevoel bij. Op tv wat momenten meepikken, oke, maar geen hele reeks op DVD. Je moet "ervan houden", ziekenhuizen. ER, House MD, Greys Anatomy, etc. etc.

    Materiaal wat ik nog feller mijd en echt haat, zijn soaps. Nederlands, Engels, maakt niet uit. Opzichtig nep drama met het slechtste acteerwerk ooit. Ook de reality-serie-overload van tegenwoordig kan me finaal gestolen worden. Het begon jaren geleden origineel met Big Brother 1, maar alles wat daarna kwam was slecht, slecht, slecht.
    Kan ik mij helemaal in vinden. Al die soaps waar een personage door meerdere verschillende "acteurs/actrices" wordt vertolkt of erger nog regelmatig het een of ander karakter doodgaat maar dan toch niet ècht dood was . Ook die reality-rotzooi hoef ik niet, het heet reality, maar er is niks echt aan. 95% gedraagt zich, bewust of onbewust, "anders" voor de camera. Dus is er niets natuurlijks aan. Hier gaat het mij dus vooral om het concept dat mij niet niet aanstaat.

    Ziekenhuisseries zijn ook niet direkt mijn ding, maar dat heeft dan weer meer met smaak te maken.

  16. #166

    Standaard

    dan moet het toch Roseanne zijn dan wat een *** serie.Gewoon een White Trash serie.Helemaal niet grappig met een lelijk dik koe in de hoofdrol.Hoofdrolspelerskunnen hellemaal niet acteren dam jemoet wel erg triest zijn als je deze serie leuk vindt
    Laatst aangepast door dvdt11 : 09-12-2007 om 14:51

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dvdt11 Bekijk bericht
    dan moet het toch Roseanne zijn dan wat een *** serie.Gewoon een White Trash serie.Helemaal niet grappig met een lelijk dik koe in de hoofdrol.Hoofdrolspelerskunnen hellemaal niet acteren dam jemoet wel erg triest zijn als je deze serie leuk vindt
    Vergeet je Smallville en The OC niet te melden, dvdt11?

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black Bekijk bericht
    Vergeet je Smallville en The OC niet te melden, dvdt11?
    'Lelijke, dikke koeien' zie ik daar niet rondlopen
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dvdt11 Bekijk bericht
    dan moet het toch Roseanne zijn dan wat een *** serie.Gewoon een White Trash serie.Helemaal niet grappig met een lelijk dik koe in de hoofdrol.Hoofdrolspelerskunnen hellemaal niet acteren dam jemoet wel erg triest zijn als je deze serie leuk vindt
    Ik had nog helemaal niet aan comedy series gedacht.
    Roseanne die serie is echt heel slecht ja, niet om aan te zien. Als ik er s'morgens eens per ongeluk langs zap dan is mijn eetlust al meteen weg :neutral:

    According to jim heb ik 1 of 2 afleveringen gezien, maar die vond ik ook totaal niet grappig.
    Suddenly Susan is ook heel slecht, zo'n beetje al die personage zijn zwaar irritant.

    En dan zijn er zoveel wel leuke comedy series en dan zenden ze juist deze bagger allemaal uit.

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black Bekijk bericht
    The last time i've checked, was Roseanne echt zwaar hoor, dus ze speelt er niet eentje, ze is in het echt ook zwaarlijvig.
    Toen de serie op zijn einde liep, was ze al lang niet meer zo dik als in het begin, en zag ze er vele malen beter uit, hoor
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  21. #171
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Het slechtse blijft gewoon Family Guy... Geen verhaal, gewoon veel grappen achter elkaar
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •