Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 133 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Als ik zijn posts zo een beetje doorneem krijg ik het gevoel dat hij dit allemaal gewoon voor de grap doet ofso. In ieder geval komt het niet serieus over, en ik hoop voor hem dat het niet serieus en als een grap (hoe slecht dit dan ook is) bedoeld is, anders is het wel een erg ***** kind. Maar goed, dat jullie hier een aparte draad aan willen opofferen, jullie tijd willen verspillen aan Jammeke.. Alleen dit laatste laat mij echt door de grond zakken. Maar goed, we kunnen dit aanhouden wil het is voorkomen dat er een één of andere idioot zich heeft aangemeld op dit geweldige forum: Een geval 'Jammeke' dus.
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter van Dis
    Als ik zijn posts zo een beetje doorneem krijg ik het gevoel dat hij dit allemaal gewoon voor de grap doet ofso.
    inderdaad
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  3. #28

    Standaard

    Op dit moment spreek ik 'em op MSN, daar praat ie ook zo. Dus dan is het wel een uitgebreide grap...

    Hij zegt ook dat 'ie doof is? Kan het zijn dat doven een taal minder snel leren?

    Edit @ hieronder:
    Ach, ik heb toch tijd te veel...en het kijken van een dvd kan ik hier (studentenhuis met k*t tv) niet echt lekker. Dvd's kijk ik meestal in het weekend bij mn ouders, daar heb ik tenminste surround en een rustige omgeving.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Op dit moment spreek ik em op MSN, daar praat ie ook zo. Dus dan is het wel een uitgebreide grap...
    Jij steekt wel erg veel tijd in hem.. Zonde van je tijd man! Ga lekker een dvd'tje kijken..
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  5. #30
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door [FI
    Pieter]Wil alleen maar DVD-tjes hebben van tekenfilms.
    En dierensex.
    Ja, dat had ik al gelezen. Die rioolrat deugt gewoon niet.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Hij zegt ook dat 'ie doof is? Kan het zijn dat doven een taal minder snel leren?
    Dat doven moeite hebben met geschreven taal klopt inderdaad. Dit komt omdat gebarentaal een heel andere zinsbouw en structuur heeft dan spreektaal/geschreven taal.

    Doven zijn bijvoorbeeld vaak ook niet zo rap in het lezen van ondertitels, tenzij ze op latere leeftijd doof zijn geworden.

  7. #32
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Dat kan misschien(?) een hoop verklaren

  8. #33
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Dat kan misschien(?) een hoop verklaren.

  9. #34

    Standaard

    Nee, denk niet dat het veel verklaart.
    Doof staat niet gelijk aan stom. Dat ie zo schrijft doordat hij doof is kan ik dan inkomen en heb ik begrip voor, maar het lijkt me toch duidelijk dat hij hier niet komt om serieus vragen te stellen of iets dergelijks.
    Al vind ik het ook geen apart topic waard overigens, een PM naar een van de mods was misschien beter geweest.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  10. #35
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido
    Nee, denk niet dat het veel verklaart.
    Doof staat niet gelijk aan stom. Dat ie zo schrijft doordat hij doof is kan ik dan inkomen en heb ik begrip voor, maar het lijkt me toch duidelijk dat hij hier niet komt om serieus vragen te stellen of iets dergelijks.
    Al vind ik het ook geen apart topic waard overigens, een PM naar een van de mods was misschien beter geweest.
    Maar sowieso, deug je niet. Als je een DVD wilt hebben over 'dierensex'... Een ban is altijd leuk :P

  11. #36

    Standaard

    Kan goed dat het een 'grappenmaker' is

  12. #37

    Standaard

    Die idioot lacht zich kapot om alle aandacht hier. Beter negeren en blokkeren...
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  13. #38

    Standaard

    Heb ook op andere forums gekeken (zoeken via google) en daar praat hij net zo. Ik denk dus niet dat het een grappenmaker is, maar dat hij gewoon doof is en daarom zo een taalgebruik heeft.
    Alhoewel ik wel hoop dat dat dierensex een grapje was

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter van Dis
    Als ik zijn posts zo een beetje doorneem krijg ik het gevoel dat hij dit allemaal gewoon voor de grap doet ofso.
    inderdaad
    Het is idd of een grap, of doven hebben problemen met het schrijven en lezen van deze teksten.
    Vreemd dat sommige mensen helemaal gaan MSN-en....dan zit het DIEP.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yu
    Heb ook op andere forums gekeken (zoeken via google) en daar praat hij net zo. Ik denk dus niet dat het een grappenmaker is, maar dat hij gewoon doof is en daarom zo een taalgebruik heeft.
    Alhoewel ik wel hoop dat dat dierensex een grapje was
    Nou, niet alle doven hebben zulk belabberd taalgebruik hoor. Dat doven moeite met zinsbouw hebben is bekend, maar de zinsbouw van die jammeke is wel erg belabberd.

    En dat wil natuurlijk niet zeggen dat doven stom zijn.

    Zie het zo, een dove kent enkel gebarentaal, als hij/zij tenminste vanaf de geboorte doof is. Dan moet je dus ineens leren schrijven in een taal waarin je totaal niet hebt leren communiceren. Vergelijk het met jij en ik die ineens als schrijftaal Zuid-Afrikaans moeten gaan hanteren, dan klopt er ook geen klap van. Maar dat wil nog niet zeggen dat we dom zijn.

  16. #41

    Standaard

    Laat zo iemand toch, gewoon niet op reageren. Inmiddels is wel duidelijk dat zijn taalgebruik overal hetzelfde is. Wellicht doordart gebarentaal zo anders is, leest hij de antwoorden ook anders?
    En die dierensex DVD, ik weet het niet hoor, misschien verkeerd gelipleest ofzo?

  17. #42
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Laat zo iemand toch, gewoon niet op reageren. Inmiddels is wel duidelijk dat zijn taalgebruik overal hetzelfde is. Wellicht doordart gebarentaal zo anders is, leest hij de antwoorden ook anders?
    En die dierensex DVD, ik weet het niet hoor, misschien verkeerd gelipleest ofzo?
    Ook al reageer je er wel of niet, hij maakt nieuwe topics/antwoorden aan. Hij blijft continue doorgaan. En over dat dierensex. Gelipleest? Lijkt me niet he. Hij zegt dat hij het zelf met zijn eigen ogen, op het internet heeft gezien.

  18. #43

    Standaard

    Is die dierensex-topic niet een grapje van iemand die hem een kool wil stoven eigenlijk? Het beheer zou dat in één oogopslag moeten kunnen zien.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [FI
    Pieter]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door [FI
    Pieter]Wil alleen maar DVD-tjes hebben van tekenfilms.
    En dierensex.
    Ja, dat had ik al gelezen. Die rioolrat deugt gewoon niet.
    o nee toch geen sex met rioolratten he
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  20. #45

    Standaard

    Sorry voor de offtopic

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Vergelijk het met jij en ik die ineens als schrijftaal Zuid-Afrikaans moeten gaan hanteren, dan klopt er ook geen klap van. Maar dat wil nog niet zeggen dat we dom zijn.
    Die taal heet NIET Zuid-Afrikaans, maar gewoon Afrikaans Het wordt niet alleen in Zuid-Afrika gesproken (hoewel het daar wel het wijdst verbreid is), maar ook in andere landen vind je het Afrikaans terug (zoals bijvoorbeeld in Zambia).
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi
    Sorry voor de offtopic

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Vergelijk het met jij en ik die ineens als schrijftaal Zuid-Afrikaans moeten gaan hanteren, dan klopt er ook geen klap van. Maar dat wil nog niet zeggen dat we dom zijn.
    Die taal heet NIET Zuid-Afrikaans, maar gewoon Afrikaans Het wordt niet alleen in Zuid-Afrika gesproken (hoewel het daar wel het wijdst verbreid is), maar ook in andere landen vind je het Afrikaans terug (zoals bijvoorbeeld in Zambia).
    Excuseer, ik bedoelde inderdaad gewoon Afrikaans.

  22. #47

    Standaard

    Heeft iemand misschien naar de datum van het dierensex topic gekeken? 1 april. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft? Voor de rest bemoei ik me er niet mee.

  23. #48

    Standaard

    Ach hij heeft het waarschijnlijk opgegeven met vragen. Zie hem hier niet meer.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yu
    Ach hij heeft het waarschijnlijk opgegeven met vragen. Zie hem hier niet meer.
    Hij heeft vandaag nog een thread geopend. :wink:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=43734

  25. #50

    Standaard

    Copy/paste van Jetson DVD specs

    Zijn eerste zinvolle Nederlands
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •