Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 143 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Neen ik weet het, luisteren, luisteren en nog eens luisteren. Maar mijn oog is ook zeer critisch.

    Enne omgeving meer in de buurt van Rotterdam Gouda a.u.b.

    Ik denk dat ik van de week maar eens naar Sneijders en bij Zwaard HIFI ga luisteren.
    Ik wil niet dwarsliggen ofzo hoor en natuurlijk wil het oog ook wat, maar wat is nou het belangrijkst, het geluid of het uiterlijk?

    Je moet eigenlijk geblinddoekt de winkel binnengaan en dan gaan luisteren, anders wordt je toch bevooroordeelt door je eigen hersenen :wink:. H/K zijn idd bakbeesten, maar klinken wel goed, Maar dat doet Marantz ook een zelfs Yamaha klinkt in 5.1 (of meer) zeer goed. En ieder merk heeft zo zijn eigen sound, dus wat is dan bepalend? de sound of de looks? En aangezien je al qua uiterlijk een voorkeur hebt, hoeveel kans heb je dan om onbevooroordeeld te luisteren?
    Punt staat genoteerd, ik was alleen niet van plan om de looks de doorslag te laten geven. :wink:
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Als namelijk toch alles compleet nieuw aan gaat schaffen zou ik namelijk ook zeker naar Yamaha kijken.

    Ook zeer veel bang for the buck en top in ht. :wink:
    Ik heb ook zeker mijn blik laten vallen op de Yahama's maaaar ben qua uiterlijk meer gecharmeerd van de Marantz.
    Marantz ziet er (naar mijn mening) altijd wel top uit. Je moet zeker niet alleen voor de looks gaan, maar zeker ook voor de sound. Dat is echt het belangrijkst.

  3. #53

    Standaard

    Past misschien in je plaatje:

    http://www.tqs.nl/thuisbios/contents...d=38842.529167

    Nog een Quake erbij (of die koop je wat later) en je kunt gaan genieten.

    Winkel zit in Tilburg. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Past misschien in je plaatje:

    http://www.tqs.nl/thuisbios/contents...d=38842.529167

    Nog een Quake erbij (of die koop je wat later) en je kunt gaan genieten.

    Winkel zit in Tilburg. :wink:
    Dat is best een leuke set. Quake erbij en nog bekabeling natuurlijk!

  5. #55

    Standaard

    Heb mijn set bij tqs gekocht, je kan er ook een afspraak maken om te beluisteren trouwens.
    Wat je eveneens kan doen is zelf een setje samenstellen met wat ze online aanbieden en hier dan een prijs voor aanvragen, wanneer je een volledige set ineens koopt krijg je wel een mooie korting.

  6. #56

    Standaard

    Zoals ik een auto koop om mee te rijden zo koop ik boxen om naar te luisteren.
    Mijn vriendin tevreden stellen is ook een beetje een hobby van me dus ik kan me je probleem wel voorstellen...

    Een andere invalshoek:
    Koop de boxen die je wilt en verf ze. Pimp ze:
    - Verf ze bijvoorbeeld in een zachte grijs (bij schilderzaken kun je kiezen uit tientallen tinten grijze verf)
    - verf ze met zilververf (heet zilververf, kleur lijkt meer op aluminium).
    - Een stap verder is plakplastic. Ik zag vorige week bij de Praxis (ik ben met een verhuizing bezig, dus koop nog wel eens een bus verf ofzo) speciaal plakplastic om b.v. keukenkastjes een metalen uiterlijk te geven
    - Nóg weer een stap verder qua pimpen van je boxen was vergelijkbaar plakplastic, maar dan met het uiterlijk van echt traanplaat (mét het benodigde reliëf).

    en tsja, wat ze met PC's doen kan ook met je installatie natuurlijk (zoek eens op mod casing) [edit]herstel: case modding[/edit]
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  7. #57

    Standaard

    Case modding hehe inderdaad.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  8. #58

    Standaard

    case moddign ja, het lijkt ngo wel eens gaaf om een receiver een DVD speler en CD speler in een V8 motorblok (of iets gelijkends) te bouwen. Heb je ook meteen de mogelijkheid alles te stabiliseren etc. Alleen, wie wil er nou een V8 blok hebben waar je HT hart in zit?

  9. #59

    Standaard

    Nah ik ben toch meer van een mooi afgewerkte receiver.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  10. #60
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    Zoals ik een auto koop om mee te rijden zo koop ik boxen om naar te luisteren.
    Mijn vriendin tevreden stellen is ook een beetje een hobby van me dus ik kan me je probleem wel voorstellen...

    Een andere invalshoek:
    Koop de boxen die je wilt en verf ze. Pimp ze:
    - Verf ze bijvoorbeeld in een zachte grijs (bij schilderzaken kun je kiezen uit tientallen tinten grijze verf)
    - verf ze met zilververf (heet zilververf, kleur lijkt meer op aluminium).
    - Een stap verder is plakplastic. Ik zag vorige week bij de Praxis (ik ben met een verhuizing bezig, dus koop nog wel eens een bus verf ofzo) speciaal plakplastic om b.v. keukenkastjes een metalen uiterlijk te geven
    - Nóg weer een stap verder qua pimpen van je boxen was vergelijkbaar plakplastic, maar dan met het uiterlijk van echt traanplaat (mét het benodigde reliëf).

    en tsja, wat ze met PC's doen kan ook met je installatie natuurlijk (zoek eens op mod casing) [edit]herstel: case modding[/edit]
    Of hou het simpel en laat ze spuiten voor het mooiste resultaat. :wink:

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    Zoals ik een auto koop om mee te rijden zo koop ik boxen om naar te luisteren.
    Mijn vriendin tevreden stellen is ook een beetje een hobby van me dus ik kan me je probleem wel voorstellen...

    Een andere invalshoek:
    Koop de boxen die je wilt en verf ze. Pimp ze:
    - Verf ze bijvoorbeeld in een zachte grijs (bij schilderzaken kun je kiezen uit tientallen tinten grijze verf)
    - verf ze met zilververf (heet zilververf, kleur lijkt meer op aluminium).
    - Een stap verder is plakplastic. Ik zag vorige week bij de Praxis (ik ben met een verhuizing bezig, dus koop nog wel eens een bus verf ofzo) speciaal plakplastic om b.v. keukenkastjes een metalen uiterlijk te geven
    - Nóg weer een stap verder qua pimpen van je boxen was vergelijkbaar plakplastic, maar dan met het uiterlijk van echt traanplaat (mét het benodigde reliëf).

    en tsja, wat ze met PC's doen kan ook met je installatie natuurlijk (zoek eens op mod casing) [edit]herstel: case modding[/edit]
    Of hou het simpel en laat ze spuiten voor het mooiste resultaat. :wink:
    Hmm als je niet iemand kent die dat goed voor elkaar kan krijgen, dan denk ik dat er wel een flink prijskaartje aanhangt.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  12. #62
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Hmm als je niet iemand kent die dat goed voor elkaar kan krijgen, dan denk ik dat er wel een flink prijskaartje aanhangt.
    Jawel (afhankelijk van je eigen wensen) maar dan is het wel goed in tegenstelling tot schilderen.
    Met plakfolie zou ook kunnen maar er zijn weinig mensen die dat ook goed kunnen.
    Vandaar dus mijn optie om te spuiten indien nodig.

  13. #63

    Standaard

    Spuiten geeft inderdaad, mits goed gedaan, het mooiste resultaat! :wink:

    Tegenwoordig wordt het lak(transparant, blanke meubels) op meubels e.d. ook erop gespoten.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Hmm als je niet iemand kent die dat goed voor elkaar kan krijgen, dan denk ik dat er wel een flink prijskaartje aanhangt.
    Jawel (afhankelijk van je eigen wensen) maar dan is het wel goed in tegenstelling tot schilderen.
    Met plakfolie zou ook kunnen maar er zijn weinig mensen die dat ook goed kunnen.
    Vandaar dus mijn optie om te spuiten indien nodig.

  14. #64

    Standaard

    Mwa ik denk dat er wel genoeg valt te kiezen.

    Mooi licht, zoals beuken met zilveren front vind ik ook wel heel stijlvol.

    Moet maar eens donderdag en of vrijdag vrijnemen om eens te gaan luisteren.
    Daar ik niet echt een vast repertoire heb en zeer zeker niet qua (muziek)cd's, die heb ik echt al jaren niet gekocht is het dan het verstandigst om een film mee te nemen?
    Een LOTR SEE ofzo? Of misschien wel een film die ik op mijn duimpje ken, zoals Pulp Fiction, die moet ik na 18 keer kijken toch wel een beetje als referentie kunnen nemen, en U571 om de subs te testen?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  15. #65

    Standaard

    'k heb de hele zooi, decoder,videorecorder, dvd recorder, receiver, playstation etc weggewerkt in een kassie deurtje dicht klaar...
    Ik hoef al die lichtjes en digitale tijden niet te zien... echt ongelooflijk
    lelijk vind ik dat.

    Geluid dat telt !!! (bij mij dan)

    Boxen, speakers, subwoofers...tja dat moet er natuurlijk wel een beetje
    leuk uitzien....

    (Zomaarrrrrrrrr een mening :wink: )
    "Je bent een held voor 5 minuten en een kl@*tzak voor de rest van je leven..."

  16. #66

    Standaard

    Ik zal niks uit het zicht plaatsen, dus alles moet wel een mooi aanzicht hebben, maar natuurlijk als het niet naar mijn smaak klinkt, komt het niet de deur in.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  17. #67
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Ik zal niks uit het zicht plaatsen, dus alles moet wel een mooi aanzicht hebben, maar natuurlijk als het niet naar mijn smaak klinkt, komt het niet de deur in.
    Hier kan ik me zeker ook in vinden, de looks moeten ook goed zijn.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Ik zal niks uit het zicht plaatsen, dus alles moet wel een mooi aanzicht hebben, maar natuurlijk als het niet naar mijn smaak klinkt, komt het niet de deur in.
    Hier kan ik me zeker ook in vinden, de looks moeten ook goed zijn.
    Jij hebt niks te klagen met je gespoten Q-serie :wink:
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Mwa ik denk dat er wel genoeg valt te kiezen.

    Mooi licht, zoals beuken met zilveren front vind ik ook wel heel stijlvol.

    Moet maar eens donderdag en of vrijdag vrijnemen om eens te gaan luisteren.
    Daar ik niet echt een vast repertoire heb en zeer zeker niet qua (muziek)cd's, die heb ik echt al jaren niet gekocht is het dan het verstandigst om een film mee te nemen?
    Een LOTR SEE ofzo? Of misschien wel een film die ik op mijn duimpje ken, zoals Pulp Fiction, die moet ik na 18 keer kijken toch wel een beetje als referentie kunnen nemen, en U571 om de subs te testen?
    Een film meenemen is niet het slimste. Door surround effecten wordt je nogal op het verkeerde been gezet. Kies gewoon een goeie stereo cd of muziek cd (liefst met PCM track). Dan kun je goed de muzikaliteit en de kwaliteit van je set bepalen. Klinkt muziek goed, dan klink een film ook goed. Een film kun jer latijd even meenemen om dit uiteindelijk (vooral als je de keuze al min of meer gemaakt heb) te beluisteren.

  20. #70

    Standaard

    Ik kan ze even niet vinden maar er zijn twee draadjes in dit subforum die over testcd en dvd's gaan. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  21. #71
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Jij hebt niks te klagen met je gespoten Q-serie :wink:
    Toch wel hoor, ondanks dat de kwaliteit van de Q3 niet slecht is en ik dus best tevreden ben wil ik wel een grote stap vooruit.
    Kwa looks ben ik inderdaad heel tevreden.

  22. #72

    Standaard

    Dus ik heb lekker vrijdag vrij.
    Ik wilde naar Zwaard Hifi, Sneijders en Correct gaan.

    Is dat een beetje do-able of moet ik echt uren lang uittrekken per winkel?

    Ik ben van plan om een Coldplay cd'tje mee te nemen en deze te testen om de speakers te kunnen te vergelijken. Zal ik ook nog een dvd meenemen om de subs te vergelijken of moet ik gewoon 1 x de Rel Quake II luisteren en als ik die goed genoeg vind geen andere (betaalbare) subs meer beluisteren? Misschien nog even de Rel met een Klipsch vergelijken?

    Moet ik de 2 speciaalzaken bellen om een afspraak te maken of kan ik gewoon binnenlopen voor advies?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  23. #73

    Standaard

    Ik zou de ochtend voor de een en de middag voor de ander doen en niet meteen op alles focussen. Morgen dus niet ook nog naar subs luisteren.

    Verder zou ik meerdere cd's meenemen en niet naar Correct gaan behalve om te kijken wat ze in de aanbieding hebben.

    En een afspraak maken. :wink:

    Succes
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  24. #74

    Standaard

    Oké ik ga alleen bij correct kijken als ik tijd over heb.

    Ik zal bij de één om 10:00 en om 14:00 bij de ander een afspraak maken, puur om naar receivers/boxen te luisteren.
    Ik zal ook nog eens kijken welke andere cd's ik mee kan nemen.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  25. #75

    Standaard

    Vooral cd's meenemen die je goed kent. Daarmee kun je makkelijker de verschillen horen. Je weet immers wat je gewend bent te horen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •