Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 143 van 143 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Sorry, natuurlijk dit spreekt voor zich, ik bedoel eigenlijk wanneer jullie de TV laten spelen via de receiver.
    Dvd's is een duidelijke zaak, maar 2.0 uitzendingen zoals CSi op de tv??

    Nu ik het zo lees was mijn vraag niet zo heel duidelijk, maar het gaat dus puur om 2.0 om te zetten naar meerkanaals en met welke processor.

    Ik blijf nog wel even luisteren en testen.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Sorry, natuurlijk dit spreekt voor zich, ik bedoel eigenlijk wanneer jullie de TV laten spelen via de receiver.
    Dvd's is een duidelijke zaak, maar 2.0 uitzendingen zoals CSi op de tv??
    Er afhankelijk van je setup en persoonlijke smaak en het TV programma. Ieder merk heeft zijn eige instellingen, maar voor CSI zou ik gaan voor iets van movie theater oid. Zelf doe ik da niet zo heel vaak, alleen af en toe bij films en da doet mijn yammie dat eigenlijk het meest realistisch. De rest is net wat minder of onnatuurlijk naar mijn zin. Vooramelijk dus een kwestie van proberen.

  3. #128

    Standaard

    Hmm movie theater klinkt als een DSP?

    DTS Cinema klinkt wel erg lekker zo ook DPL IIx Movie.

    Blijven vergelijken dus maar.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Sorry, natuurlijk dit spreekt voor zich, ik bedoel eigenlijk wanneer jullie de TV laten spelen via de receiver.
    Dvd's is een duidelijke zaak, maar 2.0 uitzendingen zoals CSi op de tv??
    Ik zet m'n Denon dan meestal op NEO:6 Cinema. Bij DVD's ga ik uit van de originele codering (DD5.1, DTS 5.1) waarbij ik bij DD2.0 nog wel eens m'n PL-II decoder gebruik.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  5. #130

    Standaard

    Voor 'gewone tv' zet ik mijn receiver op 'Surround Enhanged' (Yamaha).

    En als je naar the Matrix kijkt is Neo misschien wel van toepassing :wink:
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  6. #131

    Standaard

    Ben ik dan de enige die het tv geluid over de speakers te slecht vind?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Ben ik dan de enige die het tv geluid over de speakers te slecht vind?
    Ik doe het ook niet, vind het geen verbetering, maar ook niet heel slecht ofzo.

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Ben ik dan de enige die het tv geluid over de speakers te slecht vind?
    Ik doe het ook niet, vind het geen verbetering, maar ook niet heel slecht ofzo.
    Ik heb nu UPC digital en dan klinkt het wel wat beter maar analoog vind ik echt om te huilen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Ben ik dan de enige die het tv geluid over de speakers te slecht vind?
    Slecht, slecht?? Mogelijk, maar ik vind het (veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel) beter klinken dan over de ingebouwde speakertjes.

    Bij puur spraak (journaal) maakt dat niet eens zoveel uit, maar in andere gevallen wel.

    Bijvoorbeeld de diepe 'plop' van het neerkomen van een dartpijltje (zeker in Slow Motion !!) (opmerking: dit weet ik van de beelden van januari, of dat ook bij de huidige serie geldt weet ik niet, mijn HT zit in dozen)

    Reclames en leaders hebben het geluid vaak gecodeerd (dolby surround, d.w.z. 3.0) en dat geeft ook wel een leuke toevoeging.
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  10. #135

    Standaard

    Ik vind i.c.m. met Pro Locic IIx het wel veeel leuker klinken dan alleen over de stereo speakers van de T.V.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Ben ik dan de enige die het tv geluid over de speakers te slecht vind?
    Slecht, slecht?? Mogelijk, maar ik vind het (veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel) beter klinken dan over de ingebouwde speakertjes.

    Bij puur spraak (journaal) maakt dat niet eens zoveel uit, maar in andere gevallen wel.

    Bijvoorbeeld de diepe 'plop' van het neerkomen van een dartpijltje (zeker in Slow Motion !!) (opmerking: dit weet ik van de beelden van januari, of dat ook bij de huidige serie geldt weet ik niet, mijn HT zit in dozen)

    Reclames en leaders hebben het geluid vaak gecodeerd (dolby surround, d.w.z. 3.0) en dat geeft ook wel een leuke toevoeging.
    Ben ik het ook wel mee eens, het standaard geluid van een tv tov een goede Ht set is toch niet te vergelijken al is dit dan niet gecodeerd.
    Gebruik zelf overigens bijna altijd Logic 7 op men H/K, vind ik persoonlijk iets beter klinken dan prologic + of Neo dts.

  12. #137

    Standaard

    Trouwens pics zijn hier te vinden:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=923826#923826
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    Reclames en leaders hebben het geluid vaak gecodeerd (dolby surround, d.w.z. 3.0) en dat geeft ook wel een leuke toevoeging.
    Heerlijk, dat akelige Omo-liedje in 3.0 :P. Gelukkig is mijn tv nog mono en kan ik hem alleen op mijn versterker aansluiten via de hoofdtelefoonaansluiting (2x woordwaarde). Maar goed, alles beter dan de ingebouwde speaker...

  14. #139

    Standaard

    Knallen in DTS Neo !
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JozefusGladiolus
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    Reclames en leaders hebben het geluid vaak gecodeerd (dolby surround, d.w.z. 3.0) en dat geeft ook wel een leuke toevoeging.
    Heerlijk, dat akelige Omo-liedje in 3.0 :P.
    Ja, nou nee maar ....

    Ik weet nog dat ik mijn eerste stereo-pickup kreeg. Ja, dan wil je ook stereo horen. Dus een nummer als 'Now I'm here' (op de elpee 'Sheer Heart Attack' van Queen) draaide ik dan ook vaak (en ook toen al: hard).

    Zo kan ik me voorstellen dat er luitjes zijn die het leuk vinden dat zelfs bij het TV- kijken er 3.0-effecten zijn, zij het alleen in reclames en in leaders e.d. If so: geniet ervan.
    En anders: bij reclame (als ik eens geen dvd maar tv kijk) gebruik ik de MUTE-knop. ook een pracht uitvinding!
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  16. #141

    Standaard

    A3aan, wellicht een vreemde vraag, maar hoe heb jij je TV op je receiver aangesloten als je HT niet in dozen zit ?

    Ik heb nu gewoon een stereointerlinkje hangen voor als TMF weer eens opgezet wordt en er een leuk liedje komt (leuk volgens de kinderen :wink maar volgens mij kun je sowieso geen 3.0 signalen ontvangen als je een stereo interlink gebruikt, of ben ik nu echt te simpel?

  17. #142

    Standaard

    Voor diegenen die geluid van de tv via de ht niks vinden! upgraden!! , want dat kan ook errrugh mooi zijn hoor!!! :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  18. #143

    Standaard

    Zeker weten, ik heb een aardige stereo interlink op mijn sony tv naar mijn Marantz SR5600 en het klinkt toch echt stukken beter dan de stereo speakers van de tv.

    Vooral de Neo:6 Cinema klinkt lekker, maar de Pro Logic IIx Movie is ook best aardig.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •