De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Originele Star Wars toch nog op DVD

    Voor iedereen die gruwde van de Star Wars Special Editions die George Lucas in 1997 uitbracht is er nu hoop: na veel klachten en lang zeuren komen de originele, onaangepaste Episodes IV, V en VI alsnog op schijf. Alhier het bericht van IMDb:

    Responding to legions of fans, Lucasfilm and 20th Century Fox Home Entertainment have agreed to release the original versions of the first three Star Wars movies, unmodified by digital enhancements, on Sept. 12. Each of the films, Star Wars (1977), The Empire Strikes Back (1980), and Return of the Jedi (1983) will be released separately and will be accompanied by a second disc offering the digitally reedited version produced in 2004. They will be withdrawn from circulation on Dec. 31. A promo for the new releases states: "See the title crawl to Star Wars before it was known as Episode IV; see the pioneering, if dated, motion-control model work on the attack on the Death Star; groove to Lapti Nek or the Ewok Celebration song like you did when you were a kid; and, yes, see Hans Solo shoot first."
    Persoonlijk heb ik niet zoveel met de originele versies en kan ik me wel vinden in de aanpassingen die Lucas gemaakt heeft (iedereen maakt tegenwoordig Director's Cuts of Extended Editions, dus waarom mag hij dat niet?), maar er zijn genoeg Star Wars fans die de onaangepaste versies uit nostalgische redenen prefereren. Dus hopen dat de originele versies ook in nederland verkocht zullen worden, dan is straks iedereen blij.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  2. #2

    Standaard

    ligt het aan mij of kunnen sommige mensen niet lezen?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch
    ligt het aan mij of kunnen sommige mensen niet lezen?
    Die mensen blijven tenminste wel beleefd. Niet iedereen heeft zin om het hele forum door te spitten.

    Maar goed, ik zie net dat er idd al enkele threads zij. Als het om Star Wars gaat, dan staat alle info wel drie keer ergens te lezen. Gooi deze maar dicht dan.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •