Pagina 15 van 25 EersteEerste ... 5111213141516171819 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 603 worden weergegeven.

Discussie: The Simpsons

  1. #351

    Standaard

    Net Seizoen 10 afgekeken en vind toch dat je in dit 10de seizoen kan zien dat het niveau van The Simpsons werkelijk achteruit begint te gaan en soms ook de tekenstijl.
    Seizoen 10 vind ik toch één van de mindere Simpsons seizoenen en kan het niveau/humor gehalte van de vroegere seizoenen niet meer terughalen want zitten toch wel een paar domme episodes tussen. The Simpsons is nu al paar jaar (Seizoen 10 - 18) niet meer van hoogstaande kwaliteit met soms erg domme humor en teveel Homer gericht maar toch vind ik Seizoen 10 (samen met Seizoen 11) de ergste seizoenen uit The Simpsons geschiedenis.

  2. #352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Net Seizoen 10 afgekeken en vind toch dat je in dit 10de seizoen kan zien dat het niveau van The Simpsons werkelijk achteruit begint te gaan en soms ook de tekenstijl.
    Seizoen 10 vind ik toch één van de mindere Simpsons seizoenen en kan het niveau/humor gehalte van de vroegere seizoenen niet meer terughalen want zitten toch wel een paar domme episodes tussen. The Simpsons is nu al paar jaar (Seizoen 10 - 18) niet meer van hoogstaande kwaliteit met soms erg domme humor en teveel Homer gericht maar toch vind ik Seizoen 10 (samen met Seizoen 11) de ergste seizoenen uit The Simpsons geschiedenis.
    Seizoen 10 kan je indd wel zien waarin het bergafwaarts gaat met de serie.
    Homer is dan wel erg dom geworden wat ik wel spijtig vind.
    Seizoen 10 word mijn laatste Simpsons DVD box die ik ga halen.
    Vind het dan wel mooi zo met dan nog de film ernaast om mijn Simpsons collectie af te sluiten.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  3. #353

    Standaard

    Inmiddels seizoen 6 & 9 in mijn bezit en helemaal gekeken, zal langzaamaan de seizoenen gaan uitbreiden. Seizoen 6 binnen 3/4 dagen helemaal gezien. Geweldig

  4. #354

    Standaard

    zolang de boxen uitgebracht blijven worden, blijf ik ze wel kopen...
    maar ik heb een vraag voor de simpsons-kenner.
    In behoorlijk wat afleveringen, is er een heeel erg klein mannetje, heel oud, ( niet jasper, abe of die andere oude, hij hoort bij niemand) en die is altijd de ***.
    als er iemand nodig is in de serie om voor *** te zetten , is hij het.
    zijn stem lijkt op die van abe, en hij is bijv. als vaak beroofd van zijn auto ( hij is net afbetaald!!), maar hij bijt nooit van zich af. Hoe heet dit oude mannetje?
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  5. #355

  6. #356

    Standaard

    ja die, dank je!
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  7. #357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    hilarisch personage...

    "Hans Moleman Productions Presents.... Man Getting Hit By Football"

    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  8. #358

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    hilarisch personage...

    "Hans Moleman Productions Presents.... Man Getting Hit By Football"

    I was saying Boo-Urns!
    Grappig als Homer hem als nieuwe zoon neemt:
    Hans: 'cawabanga dude!'
    Marge: "Homer, that's Hans Moleman"
    Homer: "Can we keep him?"
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  9. #359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    I was saying Boo-Urns!
    Grappig als Homer hem als nieuwe zoon neemt:
    Hans: 'cawabanga dude!'
    Marge: "Homer, that's Hans Moleman"
    Homer: "Can we keep him?"
    ja dat eerste was ook zo'n geweldig moment, slaagt totaal nergens op... Boo-Urns, idioot

    en als Homer hem als zoon neemt is ook hilarisch
    Homer: kiss him, it's like kissing a peanut
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  10. #360

    Standaard

    Heb net de eerste aflevering van het nieuwe seizoen (19) gekeken, vond 'm toch weer erg leuk, en de tekenstijl is weer vooruit gegaan sinds het afgelopen seizoen! Volgens mij komt het toch weer een beetje goed.

  11. #361

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RWLover Bekijk bericht
    Heb net de eerste aflevering van het nieuwe seizoen (19) gekeken, vond 'm toch weer erg leuk, en de tekenstijl is weer vooruit gegaan sinds het afgelopen seizoen! Volgens mij komt het toch weer een beetje goed.
    Klinkt goed allemaal.
    Als het ongeveer in de lijn is van de film qua humor, is het nog goed te pruimen. :smile:

    Tja, Moleman.
    Wat een held is dat ook inderdaad.
    Prachtig wanneer ze hem telkens laten "sterven".
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  12. #362

    Standaard

    ik heb me echt verschikkelijk rotgelachen toen met die bus, dat hij riep '' maar mijn auto is net afbetaald!!'', toen reed hij tegen een boom, gebeurde niks, hij zei iets van goddank, en vervolgens boem!
    en dan dan eeuwige armoeige ''argh'' van hem....
    als je dat kan bedenken, ben je briljant naar mijn mening.
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  13. #363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mick Schouten Bekijk bericht
    ik heb me echt verschikkelijk rotgelachen toen met die bus, dat hij riep '' maar mijn auto is net afbetaald!!'', toen reed hij tegen een boom, gebeurde niks, hij zei iets van goddank, en vervolgens boem!
    en dan dan eeuwige armoeige ''argh'' van hem....
    als je dat kan bedenken, ben je briljant naar mijn mening.
    of wat vind je van dat stukje als moe hem bedreigt met een mes, vervolgens pakt ie z'n wandelstok en haalt ie daar zo'n gigantisch rambo knife uit, en dan valt ie om van het gewicht, terwijl ie zegt... Down I go...

    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  14. #364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RWLover Bekijk bericht
    Heb net de eerste aflevering van het nieuwe seizoen (19) gekeken, vond 'm toch weer erg leuk, en de tekenstijl is weer vooruit gegaan sinds het afgelopen seizoen! Volgens mij komt het toch weer een beetje goed.
    Ik ga hem vanavond even kijken :smile:

  15. #365

    Standaard

    Hans Moleman is maar 31 jaar oud in de serie! :smile:

  16. #366

    Standaard

    Leuke aflevering, vooral het stuk dat Lionel Richie in het vliegtuig alle woorden moet vervangen voor 'Beer', en dat Homer het meezingt en dan naar een paar seconde zegt 'I've forgot the lyrics'

  17. #367

    Standaard

    trouwens, dat liedje baby on board, dat blijft toch in je hoofd zitten!
    en het ergste is, het is nog een leuk liedje ook (vind ik)
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  18. #368
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Limited Edition van seizoen 10 gisteren besteld bij mediadis. Ik kan niet wachten tot hij binnen is
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  19. #369

    Standaard

    Heb de 1e aflevering van seizoen 19 nog niet gezien, maar wel de geniale intro die daarbij hoort. :smile:
    Ze gaan als het ware verder in op de film, enjoy:

    http://nl.youtube.com/watch?v=BzqdZf-YDLI
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  20. #370

    Standaard

    Heb net het eerste seizoen gekeken en het viel me zeker niet tegen.
    Enige wat me opvalt is dat ik eigenlijk had verwacht dat de serie meer humor van het niveau "dijenkletsend grappig" zou hebben en bij mij zijn het toch vooral veel glimlachen en een aantal kleine lachjes.
    Mis ik gewoon iets? Of is het echt zo'n soort humor (glimlachen en regelmatig een kleine lach i.p.v. op de grond te liggen van het lachen)? Of verandert dit nog heel erg naarmate de seizoenen vorderen?

  21. #371

    Standaard

    dat veranderd nog, vanaf seizoen 4 worden het dijenkletsers (vooral van homers kant, seizoen 1 was meer op bart gericht). Ikzelf heb het achterstevoren gedaan, ik begon bij seizoen 9,8,7,6, toen 4, toen 5, toen 1,2 ,3 en nu nog seizoen 10.
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  22. #372

    Standaard

    Zoals ik al zei vond ik het zeker geen slecht seizoen, had alleen de humor anders verwacht. Maar ik blijf zeker kijken. Heb nog 2 seizoenen liggen, met dank aan het prijzencircus

  23. #373

    Standaard

    Mick heeft gelijk. Gaandeweg wordt de humor iets platter. Matt Groening heeft ook wel eens gezegd dat hij het jammer vindt dat ze Homer zo dom hebben gemaakt.

    Overigens: eerste drie afleveringen van seizoen 19 inmiddels gezien. Vooral Midnight Towboy is briljant. Lijkt erop dat het niveau weer toeneemt.

  24. #374

    Standaard

    Persoonlijk vind ik de eerste seizoenen onweerstaanbaar! Alhoewel ik daar weinig van ondervind, kan ik akkoord gaan met de stelling dat het allemaal iets minder uitgesproken op de humor is gericht dan latere seizoenen. Anderzijds krijgen we in ruil wél een deftig gedoseerd totaalpaket te zien. En die charme, die ongelooflijke charme. I love them, those first ones. De aandacht naar de personages toe werd ook beter verdeeld.

  25. #375

    Standaard

    Wat ik niet begrijp is dat ze "The Simpsons" blijven noemen, ik zou het gewoon "Homer" noemen, want enkel hij staat nog centraal, 3 eps nu al van Seizoen 19 en terug allemaal Homer gericht (piloot, operazanger en chauffeur geweest)

    Spijtig, en ook de film hoefde niet zo te heetten, gewoon Homer The Movie volstond.

Pagina 15 van 25 EersteEerste ... 5111213141516171819 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •