Pagina 16 van 25 EersteEerste ... 6121314151617181920 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 603 worden weergegeven.

Discussie: The Simpsons

  1. #376

    Standaard

    Je kunt het ook overdrijven hoor. The Simpsons is voornamelijk bekend geworden door Bart. Mensen liepen toendertijd rond in t-shirts met opdruk van Bart en niet Homer. Homer is zeker een geweldig personage maar zonder zijn familie is het natuurlijk niks. En ja, so what. De ene keer draait het wat meer Bart, dan om Homer. Boeiend. Ze zijn nu al bij seizoen 19 en ja dan lijkt het mij ook wel dat het wat moeilijker wordt om origineel te blijven. Bij South Park hetzelfde probleem. Een echte fan klaagt daar niet over.
    There's a man... He's bald and wears a short-sleeved shirt, and somehow he's very important to me. I think his name is Homer

    DVD collectie

    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/Noi-Procs

  2. #377

    Standaard

    Zowel Homer en Bart liepen beiden in de schijnwerpers vroeger. Dat Bart voor Homer getrokken werd heeft niets met de serie te maken. Vroeger legden ze een perfecte balans tussen de personages. Nu is het enkel Homer die dingen doet en ze zijn dan nog niet eens grappig, dus zo overdreven vind ik het niet. De film vond ik dan beter omdat niet alleen Homer, maar ook effectief de hele familie betrokken werd bij het verhaal. Bij South Park is het wel heel anders. Meestal rond Cartman, maar daar betrekken ze tenminste telkens andere personages. En een echte fan klaagt daar niet over? Wat voor zever is dat nu? Ik ben een echte fan, maar enkel van S1 tot S10. Daarna is het enorm bergaf gegaan en ben ik als ECHTE FAN gaan klagen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  3. #378

    Standaard

    Zeg, laat nu Homer net mijn favoriete personage zijn.
    Call Me Homer .. mmmmmmmmmmm Homer
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  4. #379

    Standaard

    I am so smart! I am so smart! S.M.A.T....no, wait, S.M.R.T no,wait, S.M.A.R.T! I am so smart!

    goede oude homer-tijden...
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  5. #380

    Standaard

    iemand laatst die aflevering gezien dat ie bij een wegsleep bedrijf werkte? geweldig

  6. #381

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Daarna is het enorm bergaf gegaan en ben ik als ECHTE FAN gaan klagen.
    Klagen, klagen... "they give you hundreds of hours of entertainment for free..." zelfs de matigste Simpsonsaflevering is toch nog veel leuker dan wat er gemiddeld anders op TV komt... zelfs in de latere seizoenen. Blijf maar eens serieus als Homer zegt "but I don't believe in Jebus..." en vlak daarna "save me, Jebus"
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #382

    Standaard

    Raar want ik zie dat veel mensen hier Prison Break, Lost, Smallville, 24,... ook graag zien. Er komt blijkbaar veel leuks op tv. De laatste seizoenen zijn gewoon barslecht en niet meer leuk. Ik kijk dan ook niet meer. Elk jaar geef ik het een kans, maar na 2-4 eps haak ik al terug af. Dit is het eerste jaar dat ik zelf geen moeite doe om de nieuwe te zien.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  8. #383

    Standaard

    Eigenlijk zou je die jaarlijkse kans moeten geven aan ongeveer aflevering 7-10, want de eerste paar afleveringen is het overschot van het vorige seizoen, waar ze vaak te lang op hebben zitten werken en veranderen, waardoor een aflevering makkelijker om zeep wordt geholpen

    Niet dat de huidige afleveringen vaak boven middelmatig niveau uitkomen, hoor

  9. #384

    Standaard

    Nog eentje uit de oude doos:
    [Op de Batman tune:] Nanananana...Fishing/Leader! :smile:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Wiselaar Bekijk bericht
    iemand laatst die aflevering gezien dat ie bij een wegsleep bedrijf werkte? geweldig
    Was wel ok die aflevering. Matt Dillon had een gastrol in die aflevering.

    Vind het trouwens geen excuus om het kwaliteitsniveau van The Simpsons te rechtvaardigen omdat andere tv-programma's nog bedroeviger zijn.
    Voor mij is het ook pijnlijk om te constanteren dat het ergens na seizoen 10-12 flink bergafwaarts is gegaan (een enkele aflevering kan ik nog wel waarderen).
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  10. #385

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Vind het trouwens geen excuus om het kwaliteitsniveau van The Simpsons te rechtvaardigen omdat andere tv-programma's nog bedroeviger zijn.
    Ik zal het anders stellen: in de hoogdagen was er consternatie omdat er eens een clip show tussen zat (in seizoen 6 bijvoorbeeld), toen was gewoon elke aflevering goed.
    Nu zitten er al eens mindere bij, na. Maar ook bijzonder goeie. De mensen kennen ze misschien niet zo omdat ze de oudjes al 10-15 keer hebben gezien. Vooral in seizoen 12 zitten echt wel een paar lagere afleveringen, (New Kids On The Block??? Komaan!), maar anderzijds toch ook: Homer op missies, Lisa als presidente, de parodie op Lola Rennt, De Simpsons' take on Mark Twain,Milhouse en Bart die de stripwinkel overnemen... en vooral naar seizoen 13 toe de internetcartoon Angry Dad niet vergeten. In de Bongo Comics stripreeks hebben ze daar zelfs een spinoff van...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Ik zal het anders stellen: in de hoogdagen was er consternatie omdat er eens een clip show tussen zat (in seizoen 6 bijvoorbeeld), toen was gewoon elke aflevering goed.
    Nu zitten er al eens mindere bij, na. Maar ook bijzonder goeie. De mensen kennen ze misschien niet zo omdat ze de oudjes al 10-15 keer hebben gezien. Vooral in seizoen 12 zitten echt wel een paar lagere afleveringen, (New Kids On The Block??? Komaan!), maar anderzijds toch ook: Homer op missies, Lisa als presidente, de parodie op Lola Rennt, De Simpsons' take on Mark Twain,Milhouse en Bart die de stripwinkel overnemen... en vooral naar seizoen 13 toe de internetcartoon Angry Dad niet vergeten. In de Bongo Comics stripreeks hebben ze daar zelfs een spinoff van...
    Tja, het gros van die seizoenen (zeker vanaf de seizoenen 12+) vind ik niet zo sterk, op misschien 2 á 3 afleveringen in een seizoen na.
    Hierdoor "vergeet" je wellicht sneller die afleveringen die nog wel aardig zijn, wat voor mij kwalteitsafbreuk van de serie betekent...

    Ach ja, de film heeft voor mij een hoop goed gemaakt voor de besproken zwakkere seizoenen. :smile:
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  12. #387

    Standaard

    1 leuke ep per nieuw seizoen maakt de show niet goed. Die angry dad ep vond ik ook tof, maar dat maakt niet goed dat er dan bv. na 1 goede 10 slechte eps komen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  13. #388

    Standaard

    Veronica zend elke werkdag weer dubbele afleveringen uit vanaf 18:00 uur.
    Zag dat ze gisteren vanaf seizoen 11 zijn begonnen met de Mel Gibson aflevering.

    Jammer dat ze niet gewoon vanaf de allereerste aflevering zijn begonnen (zoals de BBC jaren geleden), zou dat wel leuk hebben gevonden.

    Kijk ook wel een beetje uit naar de nieuwste aflevering: Eternal Moonshine of the Simpson Mind, wat natuurlijk slaat op...
    Benieuwd naar wat ze hiervan gemaakt hebben.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  14. #389
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Al iets bekend over de release van seizoen 11???
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  15. #390

    Standaard

    Voor de mensen uit Belgie, vanaf Zaterdag 12 januari zenden ze op VT4 verder uit met de nieuwe afleveringen van The Simpsons. Om 19:10 is het eerst een oude aflevering, gevolgd door een nieuwe om 19:45. De nieuwe aflevering is episode 12 - Little Big Girl uit Seizoen 18.
    BD (1243) What i Watch

  16. #391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Voor de mensen uit Belgie, vanaf Zaterdag 12 januari zenden ze op VT4 verder uit met de nieuwe afleveringen van The Simpsons. Om 19:10 is het eerst een oude aflevering, gevolgd door een nieuwe om 19:45. De nieuwe aflevering is episode 12 - Little Big Girl uit Seizoen 18.
    Een WOO-HOO is hier op zijn plaats...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #392
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Deze episode wil ik zien (seizoen 18 ):

    Episode 387: Kill Gil - Vols 1 & 2
    At Christmas time, Marge opens up her home to the jobless Gil. But problems arise when Gil overstays his welcome and Marge can't bring herself to kick Gil out of the house.
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  18. #393
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Wat een meesterlijke titels hebben de episodes in seizoen 18 zeg:

    You Kent Always Say What You Want
    Stop! Or My Dog Will Shoot
    Revenge Is A Dish Best Served Three Times
    The Wife Aquatic
    Kill Gil - Vols 1 & 2

    Alle titels slaande op film en muziek en bijpassend bij de episode... Hoe verzinnen ze het
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  19. #394

    Standaard

    Vind zelf deze ook wel aardig bedacht:

    - Homer Alone,
    - The Springfield Connection,
    - Missionary: Impossible,
    - Weekend at Burnsie's,
    en uiteraard;
    - Worst Episode Ever.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  20. #395
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Vind zelf deze ook wel aardig bedacht:

    - Homer Alone,
    - The Springfield Connection,
    - Missionary: Impossible,
    - Weekend at Burnsie's,
    en uiteraard;
    - Worst Episode Ever.
    Hehe ook uit het laatste seizoen of niet?
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  21. #396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfamousGeorge Bekijk bericht
    Hehe ook uit het laatste seizoen of niet?
    Nope, deze zijn uit verschillende seizoenen.
    Zoek en gij zult vinden;

    http://en.wikipedia.org/wiki/Simpsons_episodes



    Promo plaatje voor de a.s. aflevering “That 90’s Show”.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  22. #397
    Junior Member
    Registratie datum
    Jan 2008
    Woonplaats
    Sint-Niklaas België

    Standaard

    Is er al releasedatum seizoen 11?

    Ik vind dar The Simpsons wel slechter zijn rond seizoen 16 en somige afleveringen daarvoor maar nogaltijd beter als vele andere shows.
    Ik vind seizoen 1 eiglijk minder dan 16 en later
    nie alleen qua grappen maar de stemmen waren toen ook nog minder wa wel logisch is ma toch

  23. #398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oli_Bastard Bekijk bericht
    Is er al releasedatum seizoen 11?

    Ik vind dar The Simpsons wel slechter zijn rond seizoen 16 en somige afleveringen daarvoor maar nogaltijd beter als vele andere shows.
    Ik vind seizoen 1 eiglijk minder dan 16 en later
    nie alleen qua grappen maar de stemmen waren toen ook nog minder wa wel logisch is ma toch
    Een serie mag vanuit Seizoen 1 beteren en groeien, omgekeerd niet. Dus dat Seizoen 16 beter is dan Seizoen 1 qua tekenstijl en stemmen is zeer normaal, heeft tijd nodig maar een serie die naar paar seizoenen naar beneden gaat mag niet.

    Seizoen 11 wordt maar niet gereleased op DVD, ik hou m'n hart vast dat hij nog komt...
    BD (1243) What i Watch

  24. #399

    Standaard

    De stemmen en de animatie zijn ook niet vaak meer wat ze geweest zijn, hoor

    En zolang de schrijvers staken, hoeven we voorlopig geen seizoen 11 op dvd te verwachten

  25. #400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FuturamaFan Bekijk bericht
    De stemmen en de animatie zijn ook niet vaak meer wat ze geweest zijn, hoor

    En zolang de schrijvers staken, hoeven we voorlopig geen seizoen 11 op dvd te verwachten
    Seizoen 11 is toch allang al op tv geweest, dus heeft toch verder niet veel met de stakingen te maken dan?

Pagina 16 van 25 EersteEerste ... 6121314151617181920 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •