Pagina 17 van 25 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 603 worden weergegeven.

Discussie: The Simpsons

  1. #401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Seizoen 11 is toch allang al op tv geweest, dus heeft toch verder niet veel met de stakingen te maken dan?
    Ze moeten de commentaartracks nog opnemen. Dat gaan de schrijvers niet doen, want het gaat juist om een deel van de dvd-opbrengst. Ze gaan die dvd's niet uitgeven zonder commentaartracks, wat dat betreft zijn ze redelijk trouw (vooral Matt Groening).

    Veel fans zullen sowieso behoorlijk pissed zijn als ze een dvdset krijgen zonder commentaartracks, zeker als het gaat om seizoen 11: het dieptepunt van de hele serie. Veel mensen zijn nu juist alleen maar geïnteresseert in de commentaartracks en niet in de afleveringen, om te horen hoe ze bepaalde keuzes hebben kunnen maken.

  2. #402

    Standaard

    Ik denk toch dat mensen liever de dvd's hebben zonder tracks dan dat ze er nog maanden op moeten wachten.

  3. #403

    Standaard

    Ik zou dan tot de mensjes behoren die de DVD's mét commentaartracks wil hebben.
    Het audiocommentaar heb ik altijd leuk gevonden om een keertje aan te horen en zit vol met diverse weetjes of (inside) gags waar door ik de serie nog meer waardeer.
    En feit is ook dat ze tot nu toe elke aflevering van commentaar hebben voorzien.
    Chapeau, dat kunnen lang niet de meeste series zeggen.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  4. #404

    Standaard

    Complete boxset?
    13-02-2008 Simpsons Boxset Seizoen 1-Seizoen 10TV film/serieFOX Home Entertainment

  5. #405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dvdfre@k Bekijk bericht
    Complete boxset?
    13-02-2008 Simpsons Boxset Seizoen 1-Seizoen 10TV film/serieFOX Home Entertainment
    Heb 'm nog nergens kunnen spotten i.i.g...

    A.s. vrijdag weer op de NL’se buis (Veronica, 19:30 uur).
    Met daarin de 400ste aflevering uit het 18e seizoen wel te verstaan.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  6. #406

    Standaard

    Omdat ie pas de 13e in de winkel ligt toevallig
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  7. #407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Omdat ie pas de 13e in de winkel ligt toevallig
    Hehe…d’oh.


    Bedoel dat ik ‘m nog niet ben tegengekomen op internet.

    Meestal zijn ze dan nu al te pre-orderen.
    Ben ook wel benieuwd hoeveel het mag kosten.

    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  8. #408

    Standaard

    Dial 'N' For Nerder last night drew a total of 7.28 million viewers. It is the fourth episode in a row to attract under 8 million viewers, but now has the distinct honor of being the least watched episode of the season so far (replacing That 90's Show which had 7.58 million). Fox was fourth overall for the night and second among adults 18 - 49. At 8:00, The Simpsons was third, behind Home Edition on ABC and Most Outrageous Moments on NBC. A repeat Family Guy at 9:00 was able to attract 7.51 million viewers.
    Bron: Simpsons Channel

    Tja, als je dit zo leest word je er niet bepaald vrolijk van.
    Zélfs een herhaling van Family Guy scoorde beter.
    Zwaar weer voor The Simpsons.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  9. #409

    Standaard

    12-06-2008 Simpsons - Seizoen 11 (+ S1-10)TV film/serieFOX Home Entertainment

  10. #410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dvdfre@k Bekijk bericht
    12-06-2008 Simpsons - Seizoen 11 (+ S1-10)TV film/serieFOX Home Entertainment
    Ik hoop natuurlijk dat dit waar is, maar betwijfel het sterk dat deze inderdaad op die dag zal gereleased worden, want nog nergens in de wereld komt Simpsons S11 uit, zelfs nog geen nieuws van de R1, en wij zouden die al krijgen? lijkt me niet echt logisch.
    BD (1243) What i Watch

  11. #411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Ik hoop natuurlijk dat dit waar is, maar betwijfel het sterk dat deze inderdaad op die dag zal gereleased worden, want nog nergens in de wereld komt Simpsons S11 uit, zelfs nog geen nieuws van de R1, en wij zouden die al krijgen? lijkt me niet echt logisch.
    In deze thread bespreken we al enkele R2 datums die in juni vallen:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=39768&page=17

  12. #412

    Standaard

    Vanaf 6 mei zijn The Simpsons elke werkdag te zien bij Comedy Central
    Met meer dan 400 episodes kan wel gezegd worden dat The Simpsons een van de langstlopende succes series is! En geen show heft zoveel lof gehad: 23 Emmy Awards, door Time magazine uitgeroepen tot beste televisieserie van de 20e eeuw en een ster op de Hollywood Walk of Fame is de oogst tot 2008.

    De serie speelt in het Amerikaanse plaatsje Springfield. The Simpsons zijn een gezin met vader Homer, moeder Marge en hun drie kinderen Bart, Lisa en Maggie. Bart is 10 jaar oud en de herrieschopper van het stadje. Lisa is het overbezorgde zusje van Bart en een activiste in de dop. Het kleinste zusje Maggie praat zelden en communiceert vooral met haar speen. Een doorsnee Amerikaans gezin, en dito serie zou je zeggen. Maar The Simpson heeft zoveel lagen en achterliggende gedachtes dat zelfs wetenschappers het erover hebben. Getuige ook het boek The Simpson and Philosophy.

    Homer staat vooral bekend om zijn domme opmerkingen, luie gedrag en gebrek aan hobbies (naast donuts, bier en tv kijken). Met gevleugelde uitspraken als ‘trying is the first step towards failure’ en ‘To alcohol! The cause of - and solution to - all of life’s problems!’ probeert Homer zijn wijsheden over te brengen aan wie het maar wil horen. De afgelopen maanden waren The Simpson weer in het nieuws met de bioscoopfilm Simpson: The Movie.

    The Simpsons, vanaf 6 mei elke werkdag om 20.25 uur.
    Bron: Comedy Central

    Hoorde in hun promo’tje op TV dat ze vanaf seizoen 1 zullen uitzenden.
    Dus voor wie wilt inhaken of misschien een vertekend beeld hebben van The Simpsons omdat ze enkel de laatste seizoenen kennen, vooral even kijken dus!
    De Simpsons op hun best!
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  13. #413

    Standaard

    Ik heb net de aflevering Papa Don't Leech maar ik vind het slecht dat ze Homer in zijn droom z'n vader laten vermoorden . Dat is namelijk niet iets voor The Simpsons. Voor de rest was de aflevering wel goed gelukt.

  14. #414

    Standaard

    Deze week eens wat afleveringen kijken en kijken of ik het echt wat vind. Zo ja, dan ga ik eens de eerste paar seizoenen halen. Alleen de prijs is best hoog..25 euro per seizoen. Nouja Southpark is nog erger met 25 euro per seizoen voor de helft van de afleveringen.

  15. #415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Desperadoz Bekijk bericht
    Deze week eens wat afleveringen kijken en kijken of ik het echt wat vind. Zo ja, dan ga ik eens de eerste paar seizoenen halen. Alleen de prijs is best hoog..25 euro per seizoen. Nouja Southpark is nog erger met 25 euro per seizoen voor de helft van de afleveringen.
    € 25 voor meer dan 20 afleveringen (behalve seizoen 1) vind je dit veel? Je kan toch niet verlangen dat ze deze prachtige boxen verkopen voor € 5 het stuk
    BD (1243) What i Watch

  16. #416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Desperadoz Bekijk bericht
    Deze week eens wat afleveringen kijken en kijken of ik het echt wat vind. Zo ja, dan ga ik eens de eerste paar seizoenen halen. Alleen de prijs is best hoog..25 euro per seizoen. Nouja Southpark is nog erger met 25 euro per seizoen voor de helft van de afleveringen.
    De eerste 7-8 seizoenen hadden een oorspronkelijke verkoopprijs van boven de 50 euro. Het feit dat ze nu rond de 22 tot 25 euro in de winkels liggen is toch wel een koopje. Die uitgaves zijn prachtig.Als je natuurlijk een jong kereltje bent met een klein beetje zakgeld, dan is alles boven de 20 euro natuurlijk wel duur, maar dat is dan weer stof voor een andere discussie.

  17. #417

    Standaard

    Je krijgt bovendien toch wel waar voor je geld. Per seizoen ben je toch een uur of 10 zoet met kijken, en dan heb ik het nog niet over het bonusmateriaal gehad.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #418

    Standaard

    Ik heb net seizoen 1 gekocht Ik heb wel genoeg geld te besteden maar ik vergeleek het met de verkeerde dingen. Bijvoorbeeld met Friends die maar 10 euro per seizoen kosten :P Maar ik ga straks maar eens beginnen met kijken! En vanavond om half 9 ook op Comedy Central dus..

  19. #419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Desperadoz Bekijk bericht
    Ik heb net seizoen 1 gekocht Ik heb wel genoeg geld te besteden maar ik vergeleek het met de verkeerde dingen. Bijvoorbeeld met Friends die maar 10 euro per seizoen kosten :P Maar ik ga straks maar eens beginnen met kijken! En vanavond om half 9 ook op Comedy Central dus..
    Friends was vroeger ook veel duurder, maar nu hebben ze de drie discs in een goedkoop keepcasje geflikkerd en kost het echt geen drol meer.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  20. #420

    Standaard

    Simpsons-cast tekent voor meer geld
    De cast van The Simpsons heeft een vierjarig contract getekend, waardoor een 20ste seizoen van de animatieserie veilig gesteld is.

    De productie van de serie lag een paar maanden stil terwijl er over het loon onderhandeld werd. Volgens Hollywood- vakblad Variety gaan de sterren, zoals Dan Castellaneta (Homer) en Nancy Cartwright (Bart) nu tot 400.000 dollar per aflevering verdienen.

    The Simpsons is de langstlopende prime- time serie in de VS. De cast klaagde in het verleden ook al over hun relatief lage salaris voor de populaire show. Ze kregen eerst 125.000 dollar per show.

  21. #421
    Member
    Registratie datum
    Mar 2008
    Woonplaats
    Oost-Vlaanderen (België)

    Standaard

    "Ach ik verdien maar $125.000 per week"

    What the.. ? xD

  22. #422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Infected Bekijk bericht
    "Ach ik verdien maar $125.000 per week"

    What the.. ? xD
    Per week is niet hetzelfde als per show want er worden per jaar maar 20-22 afleveringen gemaakt. Desondanks een mooi bedragje. Woo-hoo!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #423
    Member
    Registratie datum
    Mar 2008
    Woonplaats
    Oost-Vlaanderen (België)

    Standaard

    Ja ok. Maar $2.5 miljoen blijft dan toch nog een mooi jaarloon. :')

  24. #424

    Standaard

    Das echt veel geld... [mond valt open]...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  25. #425

    Standaard

    Ze hebben wel voor 4 jaar bijgetekend, maar het kan toch zijn dat het dit jaar (tv seizoen 2008-2009) het laatste seizoen is, want hun contract is geeindigd, en als Fox geen zin heeft om die te verlengen (die kans zit erin, want seizoen 19 had zwakke ratings) dan is het afgelopig met the simpsons.
    BD (1243) What i Watch

Pagina 17 van 25 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •