Pagina 2 van 25 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 603 worden weergegeven.

Discussie: The Simpsons

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hot stuff
    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrestomancy
    hoe zit dat nu eigenlijk met vt4, want door de week zenden ze gewoon afleveringen willekeurig uit denk ik, of zijn ze wel op volgorde?

    en wanneer zenden ze nieuwe afleveringen uit?
    Reeks 16 hebben ze in productie-code volgorde uitgezonden (zo was The Father, The Son And The Holy Guest Star eigenlijk de slotaflevering, maar die werd reeds eerder uitgezonden).

    Nu zaterdag zijn ze met reeks 17 begonnen, en nu is men weer de originele uitzendvolgorde aan het respecteren.
    Wel jammer dat ik het niet wist dat ze de nieuwe speelde op VT4, anders had ik ze wel opgenomen want duurt nog eindje tegen de DVD Box, tegen dat reeks 17 uitkomt is het al gedaan met de dvd Maar ja, ze zullen het wel nog genoeg herhalen.
    da gaat nog wel meevallen ze , ik denk dat ze ongeveer 2 boxsen per jaar uitbrengen
    Dat betekent dus dat seizoen 17 in 2011 van de persen rolt.
    Maar dan zijn er weer 5 seizoenen bijgemaakt.
    Dus duurt het weer tot de tweede helft van 2013 totdat deze verschijnen.
    Intussen zijn we weer 2 seizoenen verder.
    Dus zitten we weer in 2014
    etc.etc.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Dat betekent dus dat seizoen 17 in 2011 van de persen rolt.
    Maar dan zijn er weer 5 seizoenen bijgemaakt.
    Dus duurt het weer tot de tweede helft van 2013 totdat deze verschijnen.
    Intussen zijn we weer 2 seizoenen verder.
    Dus zitten we weer in 2014
    etc.etc.
    Zo een vaart zal het niet lopen, ze zullen er ooit wel eens mee stoppen...
    Naar mijn mening waren ze er al lang moeten mee stoppen. Helaas is stoppen op een hoogtepunt o zo moeilijk voor sommige programmamakers.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ednolb
    Zo een vaart zal het niet lopen, ze zullen er ooit wel eens mee stoppen...
    Naar mijn mening waren ze er al lang moeten mee stoppen. Helaas is stoppen op een hoogtepunt o zo moeilijk voor sommige programmamakers.
    Ja, maar voor ons ook :P
    Ik hoop dat ze voorlopig in iedergeval niet stoppen, maar de Simpsons heeft bij Fox op zondagavond nog steeds de hoogst aantal kijkcijfers van alle programma's die Fox die avond uitzendt.
    Operator! Give me the number for 911! - Homer Simpson

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aeneas
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ednolb
    Zo een vaart zal het niet lopen, ze zullen er ooit wel eens mee stoppen...
    Naar mijn mening waren ze er al lang moeten mee stoppen. Helaas is stoppen op een hoogtepunt o zo moeilijk voor sommige programmamakers.
    Ja, maar voor ons ook :P
    Ik hoop dat ze voorlopig in iedergeval niet stoppen, maar de Simpsons heeft bij Fox op zondagavond nog steeds de hoogst aantal kijkcijfers van alle programma's die Fox die avond uitzendt.
    Hoop dat ze bij het 20e seizoen er klaar mee zijn. Is toch wel een mooi aantal om mee af te sluiten maar denk dan ook dat ze dan uit hun zelf moeten stoppen en niet eindeloos blijven doorgaan voor de kijkcijfers of commercie.
    Geef ze het einde die ze verdienen!
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  5. #30

    Standaard

    En dan? Over naar de orde van de dag op Fox?
    Who wants to marry a million bears?
    Nee, laat The Simpsons nog maar wat lopen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #31

    Standaard

    Fox Home Entertainment has announced the eighth season of The Simpsons which includes twenty-five episodes of the hit animated series. Each of the episodes will be presented in 1.33:1 full frame, along with English Dolby Digital 5.1 tracks. Extras will include multiple commentaries with Matt Groening and crew, deleted scenes, a Simpsons House Featurette with James L. Brooks, three Animation Showcases (Treehouse of Horror VII - Act III, In Marge We Trust - Act III and The Secret War of Lisa Simpson - Act I), illustrated commentaries (Treehouse of Horror - Act III, Lisa's Date With Density and Homer vs. The Eighteenth Amendment), and a deleted scenes gallery with optional commentary by Al Jean, Mike Reiss, Josh Weinstein & Steven Dean Moore. Completing the set will be promotional spots featuring Matt Groening, a sketch gallery, and a Special Language Feature: 4 Extra Languages on Homer's Enemy.



    Bron: DVDactive.com

  7. #32

    Standaard

    Jammer genoeg zijn de extra's hoe langer hoe minder verrassend te noemen.
    Waar zijn The Simpsons Have Landed?
    The Simpsons Live And Uncut?
    De 48 Tracey Ulllman Shorts?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Jammer genoeg zijn de extra's hoe langer hoe minder verrassend te noemen.
    Waar zijn The Simpsons Have Landed?
    The Simpsons Live And Uncut?
    De 48 Tracey Ulllman Shorts?
    Idd, moesten ze nu op iedere dvd release een paar Tracay Ullman Shorts zetten zou toch tof zijn
    BD (1243) What i Watch

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Jammer genoeg zijn de extra's hoe langer hoe minder verrassend te noemen.
    Waar zijn The Simpsons Have Landed?
    The Simpsons Live And Uncut?
    De 48 Tracey Ulllman Shorts?
    Idd, moesten ze nu op iedere dvd release een paar Tracay Ullman Shorts zetten zou toch tof zijn
    Nee man, The Ulllman Shortsgewoon op een losse versie uitbrengen. Een 2-discer of zo.

  10. #35

    Standaard

    Binnenkort al de release van het 8ste seizoen? Ze zetten er plots blijkbaar vaart achter! Leuk, dat wel.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Fox Home Entertainment has announced the eighth season of The Simpsons which includes twenty-five episodes of the hit animated series. Each of the episodes will be presented in 1.33:1 full frame, along with English Dolby Digital 5.1 tracks. Extras will include multiple commentaries with Matt Groening and crew, deleted scenes, a Simpsons House Featurette with James L. Brooks, three Animation Showcases (Treehouse of Horror VII - Act III, In Marge We Trust - Act III and The Secret War of Lisa Simpson - Act I), illustrated commentaries (Treehouse of Horror - Act III, Lisa's Date With Density and Homer vs. The Eighteenth Amendment), and a deleted scenes gallery with optional commentary by Al Jean, Mike Reiss, Josh Weinstein & Steven Dean Moore. Completing the set will be promotional spots featuring Matt Groening, a sketch gallery, and a Special Language Feature: 4 Extra Languages on Homer's Enemy.



    Bron: DVDactive.com
    nice!

    datum: 15th August 2006
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Fox Home Entertainment has announced the eighth season of The Simpsons which includes twenty-five episodes of the hit animated series. Each of the episodes will be presented in 1.33:1 full frame, along with English Dolby Digital 5.1 tracks. Extras will include multiple commentaries with Matt Groening and crew, deleted scenes, a Simpsons House Featurette with James L. Brooks, three Animation Showcases (Treehouse of Horror VII - Act III, In Marge We Trust - Act III and The Secret War of Lisa Simpson - Act I), illustrated commentaries (Treehouse of Horror - Act III, Lisa's Date With Density and Homer vs. The Eighteenth Amendment), and a deleted scenes gallery with optional commentary by Al Jean, Mike Reiss, Josh Weinstein & Steven Dean Moore. Completing the set will be promotional spots featuring Matt Groening, a sketch gallery, and a Special Language Feature: 4 Extra Languages on Homer's Enemy.



    Bron: DVDactive.com
    nice!

    datum: 15th August 2006
    Ok dan, houden lekker tempo erin. Het zevende seizoen is hier pas uitgebracht en over paar maanden kan je al seizoen 8 voor je kiezen krijgen. Sweet!

    Iemand misschien al enig idee hoe de alternatieve box van het 8e seizoen eruit zal gaan zien?
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    een paar Tracay Ullman Shorts zetten zou toch tof zijn
    Nee man, The Ulllman Shortsgewoon op een losse versie uitbrengen. Een 2-discer of zo.
    2-disc? Is wat overdreven. Ik heb ze op video en samen duren ze zo'n minuut of 90...

    Wat niet wil zeggen dat ik het idee niet genegen ben!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #39

    Standaard

    Deze zaterdag op VT4:
    The Girl Who Slept Too Little

    Naast De Simpsons wordt er een postzegelmuseum gebouwd. Homer gaat in het verzet om het lawaaierige museum zo ver mogelijk van zijn huis te krijgen. En het lukt nog ook; alleen krijgen de Simpsons in de plaats daarvan het niet zo lawaaierige... kerkhof naast de deur. Lisa is de enige die er last van heeft, want haar kamer kijkt uit op het kerkhof. En 's nachts ziet ze er allemaal griezelige dingen, waardoor ze telkens weer in de slaapkamer van haar ouders belandt... Ze besluit dat de enige manier om haar angst definitief te overwinnen is om een nacht op het kerkhof door te brengen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #40

    Standaard

    Ik zie heel af en toe eens een aflevering van deze serie en vind het wel grappig, maar is de kwaliteit over het algemeen al die seizoenen goed?
    Wil het misschien wel op dvd aanschaffen, maar het zijn een hoop seizoen en dus ook een hoop geld

  16. #41
    killik
    Guest

    Standaard

    Je kunt met een gerust hart een seizoen kopen, aan 3 t/m 6 kun je je geen buil vallen, zeker als je bedenkt dat je seizoen 1 t/m 5 voor zo'n 30 euro kunt kopen. Zo ben ik zelf ook begonnen; ik kocht seizoen 3 gewoon voor de leuk, maar ik vind het briljant. Nu staan ze allemaal in de kast.

    Het fijne van the simpsons is ook dat je de seizoenen (of zelfs afleveringen) los van elkaar kunt zien, dus gewoon bij elk seizoen kunt beginnen. (al zijn sommige dingen iets leuker als je bepaalde personages al iets beter kent.)

  17. #42

    Standaard

    die 15th August 2006 is voor de regio 1 release neem ik aan ?

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BassFace
    die 15th August 2006 is voor de regio 1 release neem ik aan ?
    Ja.

  19. #44
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Was het overigens niet logischer geweest om eerst een box van Bart uit te brengen? Voelt om de een of andere reden wat natuurlijker aan
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Deze zaterdag op VT4:
    The Girl Who Slept Too Little

    Naast De Simpsons wordt er een postzegelmuseum gebouwd. Homer gaat in het verzet om het lawaaierige museum zo ver mogelijk van zijn huis te krijgen. En het lukt nog ook; alleen krijgen de Simpsons in de plaats daarvan het niet zo lawaaierige... kerkhof naast de deur. Lisa is de enige die er last van heeft, want haar kamer kijkt uit op het kerkhof. En 's nachts ziet ze er allemaal griezelige dingen, waardoor ze telkens weer in de slaapkamer van haar ouders belandt... Ze besluit dat de enige manier om haar angst definitief te overwinnen is om een nacht op het kerkhof door te brengen.
    Da's een leuke aflevering (heb ze al gezien). De moeite waard om te zien.

    En ja, de Tracy Ullman Shorts moeten inderdaad op DVD komen. Bij de audiocommentaar van "The Simpsons 138th Episode Spectacular" (seizoen 7) hadden ze het erover of er al een DVD uit was, dus ze zijn er wel van op de hoogte. Ze mogen het in alle geval uitbrengen.

  21. #46

    Standaard

    D'oh!
    Was vergeten te posten welke afleveringen er vandaag te zien waren; :P

    Veronica
    18:50 uur

    1. There Is Something About Marrying (Seizoen 16-10)
    De aflevering waarin bleek dat Patty lesbisch is!
    Homer speelt als priester.
    Opvallend is dat Skinner (toch een ex van Patty - Zie Principal Charming; Seizoen 2) bij de bruiloft aanwezig was.

    2. On A Clear Day I Can’t See My Sister (Seizoen 16-11)
    In deze aflevering krijgt Bart een straatverbod opgelegt om uit Lisa's buurt te blijven.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bravestarr
    Was het overigens niet logischer geweest om eerst een box van Bart uit te brengen? Voelt om de een of andere reden wat natuurlijker aan
    Volgens mij spelen ze de populariteit wat uit. Ongetwijfeld is het bij de massa 'Homer' en 'Bart' die bovenaan het lijstje staan. Vandaar de ze ermee starten én afsluiten? 't Is maar een vermoeden.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87
    D'oh!
    Was vergeten te posten welke afleveringen er vandaag te zien waren; :P

    Veronica
    18:50 uur

    1. There Is Something About Marrying (Seizoen 16-10)
    De aflevering waarin bleek dat Patty lesbisch is!
    Homer speelt als priester.
    Opvallend is dat Skinner (toch een ex van Patty - Zie Principal Charming; Seizoen 2) bij de bruiloft aanwezig was.

    2. On A Clear Day I Can’t See My Sister (Seizoen 16-11)
    In deze aflevering krijgt Bart een straatverbod opgelegt om uit Lisa's buurt te blijven.
    Weer twee geweldige afleveringen!
    Operator! Give me the number for 911! - Homer Simpson

  24. #49

    Standaard

    The Girl Who Slept Too Little:

    "Damn, 40 minutes! Why couldn;'t they have built the stamp museum closer to our door???"
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #50

    Standaard

    Natuurlijk weer vanavond te zien;

    Veronica
    18:55 uur

    1. Goo Goo Gai Pan (Seizoen 16-12)
    Patty reist met de familie Simpson naar China om een kind te adopteren.

    2. Mobile Homer (Seizoen 16-13)
    Na onenigheid met Marge gaat Homer in een camper wonen.

    Enjoy!
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

Pagina 2 van 25 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •