Pagina 21 van 25 EersteEerste ... 11171819202122232425 LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 603 worden weergegeven.

Discussie: The Simpsons

  1. #501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    En NL mag de release weer delen met Frankrijk en Duitsland. Laatste twee krijgen een DD 5.1 en voor de originele track weer een DD 2.0. Joy!

    http://www.areadvd.de/news/2009/08/0...n-dvd-details/

    Ik ga maar weer importeren uit de UK.
    Begin dit echt grondig beu te worden !!!!
    BD (1243) What i Watch

  2. #502

    Standaard

    De verpakking is hetzelfde als seizoen 11. Bij seizoen 11 is er bij mij na een half jaar al een disc zo beschadigd geraakt dat enkele afleveringen niet meer afspelen, dus ik ben er niet zo blij mee... Ik zie wel of ik het koop en dit keer in normale hoesjes steek, al vind ik niet dat ik dat zelf moet doen.

  3. #503

    Standaard

    Fox krijgt geen eurocent van mij. S11 was een miskoop. Geen 5.1 en zo'n waardeloze verpakking... Gelukkig maar €19, maar dat waren er nog zeker 10 teveel.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  4. #504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Begin dit echt grondig beu te worden !!!!
    En..? Heb je seizoen 11 uiteindelijk besteld in de UK?
    Is die box net zo goed als s1-10 in de Nederlandse editie? Ik wil ook graag de 5.1 track hebben maar twijvel om hem bij bijv. Play te bestellen omdat ik niet zeker weet wat voor een box het is. de NL versie vind ik al heel fragiel aanvoelen, dus die doe ik zeker niet.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  5. #505

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    En..? Heb je seizoen 11 uiteindelijk besteld in de UK?
    Is die box net zo goed als s1-10 in de Nederlandse editie? Ik wil ook graag de 5.1 track hebben maar twijvel om hem bij bijv. Play te bestellen omdat ik niet zeker weet wat voor een box het is. de NL versie vind ik al heel fragiel aanvoelen, dus die doe ik zeker niet.
    De box is overal even slecht, behalve in Brazilië waar ze een kleine verbetering hebben aangebracht zodat de discs makkelijker er uit die kartonnen hoesjes te halen zijn (deze verbetering schijnt trouwens voor seizoen 12 overal te zijn gebruikt).

  6. #506

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FuturamaFan Bekijk bericht
    De box is overal even slecht, behalve in Brazilië waar ze een kleine verbetering hebben aangebracht zodat de discs makkelijker er uit die kartonnen hoesjes te halen zijn (deze verbetering schijnt trouwens voor seizoen 12 overal te zijn gebruikt).
    Zo, dus overal dezelfde verpakking?. Ik zal dus alleen vanwege de 5.1track moeten uitwijken. Zet me zo ook weer aan het twijvelen. Maar is wel weer beter dan de 2.0

    Waarom kunnen ze nou niet gewoon doorgaan als waarmee ze 10 seizoenen zo goed gedaan hebben. Mooie boxen en goede sound. Nu lijkt het nergens naar.
    Laatst aangepast door raymonddeniet : 31-08-2009 om 20:05
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  7. #507

    Standaard

    En zo te zien krijgen we nu terug 2 per jaar, een oude reeks en een recente reeks want Seizoen 20 is aangekondigd op DVD/Blu-Ray.

    BD (1243) What i Watch

  8. #508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    En zo te zien krijgen we nu terug 2 per jaar, een oude reeks en een recente reeks want Seizoen 20 is aangekondigd op DVD/Blu-Ray.
    Waar?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #509
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  10. #510

    Standaard

    Trouwens, ik heb gisteren het 12de Seizoen van The Simpsons op dvd aangeschaft en kan bevestigen dat het weer zo'n irritante cover is waar je je schijfkes moet in kartonnen flappen schuiven. Ook is er terug een coverfout aanwezig wat we ook hadden bij Seizoen 11, er staat terug Engels 5.1 maar in werkelijkheid krijgen we weer Engels 2.0 voorgeschoteld. De Franse track is wel weer 5.1.

    Foto's



    BD (1243) What i Watch

  11. #511

    Standaard

    Even een tweetal vragen omdat ik nu eindelijk wel eens een seizoen van deze serie wil kopen.
    Allereerst welke seizoenen over het algemeen/door jullie als het leukst worden gezien (tot wanneer is het eigenlijk leuk?) en omdat ik veel geklaag lees over de verpakkingen, is de R1 verpakking beter of precies dezelfde?
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  12. #512

    Standaard

    Ik heb alleen seizoen 1 en seizoen 8, en vind seizoen 8 best wel erg leuk. Maar van deze serie hoef ik niet alle seizoenen aangezien je toch merkt dat veel grappen en dergelijke zeer vaak herhaald worden en wat saai worden. Maar seizoen 8 is dus een aanrader. Seizoen 1 is minder.

  13. #513

    Standaard

    Ik ben verslaafd aan deze serie... ik heb seizoen 1 t/m 5 en seizoen 7. Ik moet seizoen 6 nog en vanaf seizoen 8 t/m 12. Ik vind The Simpsons altijd wel goed eigenlijk!
    --

  14. #514

    Standaard

    Ik heb seizoen 1 t/m 12 op DVD (alles wat in Europa beschikbaar is dus), allemaal in R2UK. De verpakkingen van seizoen 11 en 12 zijn inderdaad klote, maar ik heb gewoon een aparte DVD-map waar ik de DVD's van die seizoenen in bewaar, in plaats van ze elke keer terug te steken tussen die twee lagen karton en er krassen op te maken.

    Seizoen 11 vind ik het minst goede van de eerste twaalf seizoenen, maar de eerste tien seizoenen heb ik al een tijdje niet meer gezien, dus ik kan je moeilijk zeggen welk ik het beste vind. Seizoen 12 is in ieder geval (gelukkig) weer beter dan seizoen 11, als je 't mij vraagt.
    Laatst aangepast door Leijo : 10-05-2010 om 23:10
    "Bond. James Bond."

  15. #515

    Standaard

    Ik vind het persoonlijk niets om mijn dvd's in mappen te bewaren... vind het er niet uit zien en laat ze gewoon lekker in de kast, in de originele verpakking staan
    --

  16. #516

    Standaard

    Ook ik laat ze in de dvd doos. Daarnaast red ik het er prima in en uit zonder de doos te beschadigen. Ik doe extra voorzichtig, want seizoen 11 heb ik van mijn zoontje gehad voor mijn verjaardag. Dus die moet goed blijven.

    Maar het lukt ook prima.
    Op naar het nieuwe seizoen in augustus...
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  17. #517

  18. #518

    Standaard

    Is er eigenlijk ook nog iets gezegd geweest van een eventuele verzamelbox met hierin alle (tot nu toe) verschenen delen in?

  19. #519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik had even hoop, maar helaas:

    Acteurs The Simpsons leveren loon in om door te gaan

    Het creatieve team van The Simpsons heeft zich verzoend met tv-producer Fox. De werknemers leveren loon in, waardoor een eerste stap naar voortzetting van de serie is gezet.

    Dit meldt het filmvakblad Variety.

    Studio 20th Century Fox gaf gisteren aan geen kans te zien in een 24ste seizoen van The Simpsons, tenzij 45 procent van het loon zou worden ingeleverd.

    Een voorstel van de stemacteurs om hun salaris te minderen met 30 procent werd vervolgens afgewezen. Om de populaire Amerikaanse animatieserie te laten bestaan zijn enkele acteurs toch akkoord gegaan met het voorstel van Fox.

    De zes hoofdacteurs verdienen momenteel zo'n 8 miljoen dollar per seizoen. Het is nog onbekend of alle acteurs met het voorstel hebben ingestemd.

    Of nieuwe seizoenen van The Simpsons daadwerkelijk op tv te zien zullen zijn is nog niet bevestigd door 20th TV.
    Zie http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2694/...-te-gaan.dhtml

    Erg jammer. Maar ik denk dat het over 2 jaar evengoed afgelopen is, want zo lang duurt deze deal.

  20. #520

    Standaard

    Waarom hoop hebben dat het stopt? Kijk dan gewoon niet meer en erger je er toch niet aan.
    BD (1243) What i Watch

  21. #521

    Standaard

    Blij dat het toch nog even doorgaat! Klopt, de laatste seizoenen zijn minder dan de eerste 10 van de serie, maar het blijft een erg leuke serie om te zien.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  22. #522

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Waarom hoop hebben dat het stopt? Kijk dan gewoon niet meer en erger je er toch niet aan.
    Dat snap ik ook niet helemaal....er zijn nog genoeg mensen die er van genieten. Leven en laten leven.

  23. #523

    Standaard

    Ik zou het erg jammer vinden. Ik en mijn kinderen (6 en 3) kijken er erg graag naar. Ik kijk altijd eerst het seizoen en noteer wat wel en niet kan beeldmatig voor hun. Dan kijken wen de geselecteerde aflevering lekker samen. Ze vinden het gewoon geweldig. Ze snapper er niets van maar de beelden spreken voor zich en als Bart maar op zijn skateboard rijd of raar doet.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  24. #524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Ik zou het erg jammer vinden. Ik en mijn kinderen (6 en 3) kijken er erg graag naar. Ik kijk altijd eerst het seizoen en noteer wat wel en niet kan beeldmatig voor hun. Dan kijken wen de geselecteerde aflevering lekker samen. Ze vinden het gewoon geweldig. Ze snapper er niets van maar de beelden spreken voor zich en als Bart maar op zijn skateboard rijd of raar doet.

    Toen ik kind was wisten we niet beter.. Alle tekenfilms in het Engels, met Nederlandse ondertitels dan wel. X-men, Spider-man, Bikermice from mars etc. Uiteindelijk heeft dit toch wel een positieve invloed gehad op de ontwikkeling van de Engelse taal voor mij.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  25. #525

    Standaard

    Daar heb je inderdaad misschien wel een punt.
    Als je nu ziet wordt alles nagesynchroniseerd en dat is erg jammer.
    Ook Spiderman etc.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

Pagina 21 van 25 EersteEerste ... 11171819202122232425 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •