Pagina 4 van 25 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 603 worden weergegeven.

Discussie: The Simpsons

  1. #76

    Standaard

    Door al dat voetbalgeweld zijn er een paar weken helemaal géén nieuwe afleveringen op VT4 geweest. Vorige week was het nog een heruitzending van HOMR. Maar als de programmagids klopt is er morgen weer een nieuwe.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #77

    Standaard

    Simpsons Forever!!!!
    http://www.ifmagazine.com/new.asp?article=3174

    Do'h!... I mean Woohoo!!!

    Geweldig nieuws!
    Operator! Give me the number for 911! - Homer Simpson

  3. #78

    Standaard

    Geen idee eigenlijk of ik daar als fan om moet juichen of balen. Zolang ze maar stoppen voor ik sterf, zodat ik niet met het idee moet leven dat ik afleveringen mis. ...hm, er klopt iets niet met mijn redenering.

  4. #79

  5. #80

    Standaard

    Spoiler over seizoen 18:

    [spoiler:1db80e2b6e]"Sutherland en White Stripes lenen stem"

    Kiefer Sutherland, Natalie Portman en The White Stripes zijn enkele bekende namen die in het volgende seizoen van de animatiereeks "The Simpsons" een gastrol voor rekening zullen nemen.

    Sutherland, bekend als Jack Bauer uit de reeks "24" zal een verbeten kolonel in het Amerikaanse leger spelen. The White Stripes zullen opduiken in een aflevering waarin Bart Simpson een benefietconcert organiseert.

    De nieuwe reeks start in de VS op 18 september. In mei zal de 400e episode van de serie worden uitgezonden. Ook Fran Drescher en Tom Wolfe doen mee.

    Bron: Teletekst van één.
    [/spoiler:1db80e2b6e]

  6. #81

    Standaard

    De releasedatum van Seizoen 8 is voor de Benelux bepaald op 29 november!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #82

    Standaard

    Ben al een tijdje gestopt met The Simpsons op TV te zien.
    Met die reclame ertussen en met twee jonge kindjes erbij gaat dat moeilijker. Gelukkig heb ik alle seizoenen die er al zijn op DVD. En zo af en toe gaat er zo wel es 1-tje door. En inderdaad... liever een aflevering van The Simpsons voor de 8e keer dan nog maar es een keertje de Kampioenen.

    Ik zie uit naar de film.
    En naar elk nieuw seizoen op dvd want hoe meer ze opschuiven, hoe meer nieuwe afleveringen ik ga ontdekken ...
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Ben al een tijdje gestopt met The Simpsons op TV te zien.
    Met die reclame ertussen en met twee jonge kindjes erbij gaat dat moeilijker.
    Tut tut, die moet je maar deftig opvoeden, met een dieet van minimaal 5 afleveringen per dag
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Ben al een tijdje gestopt met The Simpsons op TV te zien.
    Met die reclame ertussen en met twee jonge kindjes erbij gaat dat moeilijker.
    Tut tut, die moet je maar deftig opvoeden, met een dieet van minimaal 5 afleveringen per dag
    Volledig mee eens.
    De jongste is met haar 5 maand en 3 weken toch net wat te jong.
    Maar onze boy van 3 en een half, die kijkt toch graag mee als ik er rond half zeven op terecht kom. Helaas is het dan ook Home & Away.

    Ach ... later liggen er al zeker 8 en hopelijk nog veel meer seizoenen klaar als opvoeding.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    De releasedatum van Seizoen 8 is voor de Benelux bepaald op 29 november!
    Woohoo!! Word weer een keer tijd voor een nieuw seizoen op DVD!!

    Nu nog alle andere seizoenen haha!
    Operator! Give me the number for 911! - Homer Simpson

  11. #86

    Standaard

    Ik vind toch dat het tempo van 2 boxen per jaar te traag is. Ze hebben op een dik jaar 7 seizoenen van Charmed uitgebracht, terwijl ze bij The Simpsons, die dan 17 seizoenen hebben, al ongeveer 4 jaar lang boxen uitbrengen en er nu nog maar 7 hebben uitgebracht. Wanneer gaat Fox het leren .

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Maar onze boy van 3 en een half, die kijkt toch graag mee als ik er rond half zeven op terecht kom. Helaas is het dan ook Home & Away.
    En jij hebt problemen met kiezen???
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #88

    Standaard

    Hoop deze week Seizoen 8 R1 binnen te krijgen en dan kan ik weer lekker wat Simpsons gaan kijken van het weekend
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Maar onze boy van 3 en een half, die kijkt toch graag mee als ik er rond half zeven op terecht kom. Helaas is het dan ook Home & Away.
    En jij hebt problemen met kiezen???
    Ikke niet, maar de vriendin ook niet
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Ikke niet, maar de vriendin ook niet
    Andere vriendin zoeken :P
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TPIMaster
    Ik vind toch dat het tempo van 2 boxen per jaar te traag is. Ze hebben op een dik jaar 7 seizoenen van Charmed uitgebracht, terwijl ze bij The Simpsons, die dan 17 seizoenen hebben, al ongeveer 4 jaar lang boxen uitbrengen en er nu nog maar 7 hebben uitgebracht. Wanneer gaat Fox het leren .
    idd veel te traag tempo. ik heb voorlopig zelfs nog geen Simpsons-boxen gekocht omdat ik vrees dat ze toch niet meer allemaal op DVD zullen verschijnen nu HD-DVD en Blu-Ray beginnen op te komen.

  17. #92

    Standaard

    Favoriete Personages ???

    Homer & Apu doen toch wel bijzondere dingen voor mij
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  18. #93
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Favoriete Personages ???

    Homer & Apu doen toch wel bijzondere dingen voor mij
    Voor mij zijn het Homer, Nelson en Snake
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  19. #94

    Standaard

    Bart was vroeger top! Nu afgezwakt naar een jankertje.
    Homer blijft goed, maar de makers richten zich teveel naar deze. Ik wil het oude gevoel terug. Bart die grappen uithaalt, Homer zoals ie blijft maar dan met soms eens een ruzie met Bart en vooral betere verhalen. Niet 5 min over dit dan overschakelen op dat en dan terug beetje over dit en dan iets totaal anders met een einde die geen steek houd.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre
    Bart was vroeger top! Nu afgezwakt naar een jankertje.
    Homer blijft goed, maar de makers richten zich teveel naar deze. Ik wil het oude gevoel terug. Bart die grappen uithaalt, Homer zoals ie blijft maar dan met soms eens een ruzie met Bart en vooral betere verhalen. Niet 5 min over dit dan overschakelen op dat en dan terug beetje over dit en dan iets totaal anders met een einde die geen steek houd.
    Wel dit vind ik nu net één van de charmes. Dat ze met punt a beginnen en via punt b ergens belanden in the middle of nowhere :wink:
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TPIMaster
    Ik vind toch dat het tempo van 2 boxen per jaar te traag is... Wanneer gaat Fox het leren .
    De commentaartracks zijn daar zeker en vast de reden voor. Matt Groening wil het ook zo perfect mogelijk hebben. Gelukkig voor onze portemonnee. 2 boxen per jaar is genoeg. Er komt nog zoveel anders uit dat leuk is en zo hebben we ook nog iets om naar uit te kijken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    De jongste is met haar 5 maand en 3 weken toch net wat te jong.
    Maar onze boy van 3 en een half, die kijkt toch graag mee
    Hey mijn 2 sloebers zijn ook zo oud, daardoor heb ik nu een ongelooflijke kijkachterstand. Ze vragen enorm veel aandacht.

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    De jongste is met haar 5 maand en 3 weken toch net wat te jong.
    Maar onze boy van 3 en een half, die kijkt toch graag mee
    Hey mijn 2 sloebers zijn ook zo oud, daardoor heb ik nu een ongelooflijke kijkachterstand. Ze vragen enorm veel aandacht.
    Dat is geen quote van mij maar van Mich! Ik heb geen kinderen!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #98

    Standaard

    Favoriete personages:
    * Maggie
    * Fat Tony en zijn mob
    * Ralph Wiggum
    * Itchy & Scratchy
    En natuurlijk mijn favoriete wekgevers (ho hm...) het duo Charles Montgomery Burns/Waylon Smithers
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Wel dit vind ik nu net één van de charmes. Dat ze met punt a beginnen en via punt b ergens belanden in the middle of nowhere :wink:
    Dat dit in de eerste 5 min gebeurt ja. Maar dat de episode van een storyline A na 10 min verspringt naar een storyline B die er ver van ligt ben ik minder voor. Daarom vind ik de nieuwe eps ook veel minder dan de oudere eps.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  25. #100

    Standaard

    Ik vind de nieuwe afleveringen echt geweldig!!
    Ik heb nu 9 afleveringen gezien van Seizoen 17 en ik heb al in tijden niet meer zo gelachen! Aflevering 2 van Seizoen 17 : Girl Who Slept Too Little is echt zo geweldig, zo erg heb ik in tijden niet meer gelachen!

    Seizoen 17 is echt een hele omschakeling, want die is echt zoveel lolliger en grappiger dan de seizoenen 11 t/m 16!
    En zeker de afleveringen uit seizoen 17 zijn echt te vergelijken met die van vroeger, dus nee ik vind de Simpsons zeker maar dan ook echt zeker niet achteruitgegaan!! 8) 8)

    Ik snap ook eigenlijk niet dat mensen kunnen zeggen dat de nieuwe afleveringen slecht zijn! Dat zijn in mijn ogen geen fans! De mensen die zeggen dat de Simpsons slechter is geworden, tsja dat snap ik ook niet maar daar is dan nog wel in te komen. Tuurlijk de serie is over de jaren wel wat verandert, maar waarom moet alles altijd hetzelfde blijven?! Maar dat is natuurlijk mijn mening! :wink:

    Dus ik kan niet wachten tot Seizoen 18! :P
    Operator! Give me the number for 911! - Homer Simpson

Pagina 4 van 25 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •