Pagina 7 van 25 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 603 worden weergegeven.

Discussie: The Simpsons

  1. #151

    Standaard

    Ben nu Ep 2 van seizoen 18 aan het kijken en de opening met King Kong is super _O_.

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl
    Ben nu Ep 2 van seizoen 18 aan het kijken en de opening met King Kong is super _O_.
    De opening van episode 2 "Jazzy & The Pussycats" is inderdaad super met homer als King Kong, en dat is ook het enige aan deze episode. Vond hem erg zwak, humor was ver te zoeken en ook de tekenstijl was soms onder pijl. Maar ja, deze slechte eps ben ik al gewoon sinds Seizoen 11 Vond episode I toch beter

  3. #153

    Standaard

    Durf ik het aan?

    Meuh, ik kijk wel gewoon Treehouse of Horror III...
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  4. #154

    Standaard

    Op de 1e pagina van de thread was er al over gerept, maar dit vond ik op Youtube; de stukjes waarin Richard Dean Anderson voorkomt in deze Simpsons aflevering van het 17e seizoen.

    http://www.youtube.com/watch?v=tnpKaOwapF8

    Mocht dit een big spoiler voor je zijn, moet je dus absoluut niet klikken...

    Heb de aflevering nooit helemaal gezien maar aan deze stukjes te zien lijkt het me wel een aardige aflevering. RDA (MacGyver, O'Neill uit SG-1) doet het zeker niet onaardig in deze aflevering, [spoiler:9bbf4562bc]komisch hoe hij wílt ontsnappen á la MacGyver en dat stukje over zijn Latino afkomst [/spoiler:9bbf4562bc].

    Ook tof dat hij "gewoon" zijn stem verleent voor de serie omdat hij toch een x aantal keren op de hak werd genomen in diverse afleveringen.
    Maar goed, het was ook geen publiek geheim dat de man zelf een grote Simpsons fan is.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  5. #155

    Standaard

    Idd, komt ook een paar keer voor in Stargate dat hij zen liefde voor the simpsons betoogt.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre
    Idd, komt ook een paar keer voor in Stargate dat hij zen liefde voor the simpsons betoogt.
    Ook grappig dat 'ie als O'Neill soms d'oh! gebruikt en de vergelijking dat Burns een Goa'uld is.

    Waarschijnlijk wist jij het wel al, maar voor wie het enigzins boeit;
    Dan Castanella, (kan nooit zijn naam goed schrijven waarschijnlijk doe ik 't weer... ) beter bekend als de held Homer Simpson, heeft ook een rolletje gespeeld in Stargate in seizoen 8. :wink:
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre
    Idd, komt ook een paar keer voor in Stargate dat hij zen liefde voor the simpsons betoogt.
    Waarschijnlijk wist jij het wel al, maar voor wie het enigzins boeit;
    Dan Castanella, (kan nooit zijn naam goed schrijven waarschijnlijk doe ik 't weer... ) beter bekend als de held Homer Simpson, heeft ook een rolletje gespeeld in Stargate in seizoen 8. :wink:
    Het is ook Dan die hem toen vroeg of hij interesse had te verschijnen in een aflevering van the Simpsons naar aanleiding van een script dat Dan met zn vrouw had geschreven

  8. #158

    Standaard

    Vanavond aflevering 3 van reeks 18 (voor ons morgen) Hou al terug m'n hart vast voor deze episode

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Vanavond aflevering 3 van reeks 18 (voor ons morgen) Hou al terug m'n hart vast voor deze episode
    Heb je de aflevering nog overleeft of viel het allemaal wel mee? :P :wink:

    Ik heb onlangs een geniale website gevonden met daarop afleveringen van The Simpsons en ook o.a. Futurama en Family Guy te zien zijn;

    http://dailyepisodes.com/

    Dit is echt ideaal voor als je downloaden van afleveringen niet correct vind en de afleveringen op de eigen tv niet te zien zijn. Op deze manier heb ik al paar afleveringen van het 16e en 17e seizoen mogen bekijken.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  10. #160

    Standaard

    Ik weet één ding, ik heb gelachen en de spirit zit er nog steeds in. Van talloze reeksen kan je dat na 5 seizoenen al niet meer zeggen. Give 'the Simpsons' a break will ya? Het is moeilijker 2 betere shows te vinden dan 20 slechtere.

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban
    Ik weet één ding, ik heb gelachen en de spirit zit er nog steeds in. Van talloze reeksen kan je dat na 5 seizoenen al niet meer zeggen. Give 'the Simpsons' a break will ya? Het is moeilijker 2 betere shows te vinden dan 20 slechtere.
    Hier kan ik je alleen maar gelijk in geven. :wink:

    Probeer maar 's nieuw leven erin te blazen;
    Zijn er ook mensen die de comics sparen?
    Ik heb er zelf slechts 7 (van de zoveel... :P ) , maar heb al zeker een jaar geen nieuwe meer gehaald omdat de prijzen weer omhoog zijn gegaan.
    Haalde ze eerst voor €4 en zijn nu rond de €5.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban
    Ik weet één ding, ik heb gelachen en de spirit zit er nog steeds in. Van talloze reeksen kan je dat na 5 seizoenen al niet meer zeggen. Give 'the Simpsons' a break will ya? Het is moeilijker 2 betere shows te vinden dan 20 slechtere.
    Daarom is Friends in mijn ogen beter. Die stopten op een hoogtepunt terwijl het nog top was.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  13. #163

    Standaard

    Heeft er nog niemand Seizoen 8 aangeschaft op DVD van de UK ? was om te weten of die toevallig dutch sub bevatte ?

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre
    Daarom is Friends in mijn ogen beter. Die stopten op een hoogtepunt terwijl het nog top was.
    Dan hadden ze moeten stoppen aan het eind van seizoen 5 of 7.
    8,9 en 10 zijn totaal overbodig.
    **** me gently with a chainsaw.

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Heeft er nog niemand Seizoen 8 aangeschaft op DVD van de UK ? was om te weten of die toevallig dutch sub bevatte ?
    De UK boxen hebben, voor zo ver ik weet, geen NL subs.
    **** me gently with a chainsaw.

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban
    Ik weet één ding, ik heb gelachen en de spirit zit er nog steeds in. Van talloze reeksen kan je dat na 5 seizoenen al niet meer zeggen. Give 'the Simpsons' a break will ya? Het is moeilijker 2 betere shows te vinden dan 20 slechtere.
    Daarom is Friends in mijn ogen beter. Die stopten op een hoogtepunt terwijl het nog top was.
    Ik vind niet dat je Friends & The Simpsons met elkaar kan vergelijken, zijn toch 2 totaal verschillende series.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  17. #167

    Standaard

    De simpsons zijn geniaal en ook al vallen ze hier en daar inmiddels in herhaling en is het soms van minder niveau, toch steken ze nog met kop en schouders uit boven alle tekenfilmseries en de meeste sitcoms.
    De Friends was rotzooi, pulp, vanaf aflevering 1.

  18. #168

    Standaard

    Friends was in seizoen 10 ook al over het hoogtepunt heen.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  19. #169

    Standaard

    Willen jullie svp deze thread niet vuil maken met Friends comments

    Dit verdiend The Simpsons niet. :wink:
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  20. #170

  21. #171

    Standaard

    Gisteren was het "We're On The Road To D'Ohwhere". Schitterende scènes, o.a. Homer die met zijn wagen half over de klippen hangt en Bart afwisselend afsmeekt en afdreigt!

    Volgende week probeert Lisa van Groundskeeper Willie een presentabele figuur te maken in My Fair Laddie.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #172

    Standaard

    Ik vond de Simpsons altijd erg cool.
    Had al mijn schoolspulletjes ervan.

    Zelfs meisjes vinden dit leuk.
    Ik wis alleen niet dat er zoveel seizoenen al gemaakt zijn.

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marloes
    bravo!!
    Ehh...Thanks I guess.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door riskykarin1981
    Ik vond de Simpsons altijd erg cool.
    Had al mijn schoolspulletjes ervan.

    Zelfs meisjes vinden dit leuk.
    Ik wis alleen niet dat er zoveel seizoenen al gemaakt zijn.
    Het verbaasd me niks dat meiden het ook leuk vinden, de humor is ook universieel en maakt niet uit van welk geslacht je bent of waar je vandaan komt. :wink:
    The Simpsons is dan ook een erg grappige en aanstekelijke serie.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  24. #174

    Standaard

    Mijn echtgenote is ook erg Simpsons-minded, ze heeft zelfs hetzelfde muziekje in haar GSM geprogrammeerd als Homer (The Mexican Hat Dance), en begint spontaan Homers alternatieve lyrics te zingen als de telefoon rinkelt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Mijn echtgenote is ook erg Simpsons-minded, ze heeft zelfs hetzelfde muziekje in haar GSM geprogrammeerd als Homer (The Mexican Hat Dance), en begint spontaan Homers alternatieve lyrics te zingen als de telefoon rinkelt.
    How cool is that? :wink:
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

Pagina 7 van 25 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •