Pagina 1 van 104 123451151101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 2588 worden weergegeven.

Discussie: Voetbal WK 2006

  1. #1

    Standaard Voetbal WK 2006

    De "seizoens-thread" is al ruim voorbij zijn 200e pagina, dus... laten we grenzen van de clubs overschrijden en ons richten op het landsbelang. Huntelaar is niet langer Ajax en Cocu niet langer PSV. Kuyt is niet langer Feyenoord en Landzaat niet langer AZ. Het zijn allemaar Nederlanders die mogelijk uitkomen voor Oranje.

    Laten we hier discussieren over het WK...

    "Let the games begin"

  2. #2

    Standaard

    Persoonlijk denk ik dat Nederland niet heel erg ver gaat komen. Hoop het natuurlijk wel, maar ben bang dat we snel uitgeschakeld worden.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Persoonlijk denk ik dat Nederland niet heel erg ver gaat komen. Hoop het natuurlijk wel, maar ben bang dat we snel uitgeschakeld worden.
    Ik denk dat we de eerste en tweede ronde wel doorkomen (met moeite) maar dat het daarbij blijft. Deze ploeg is gewoon te onervaren om echt een 'impact' te maken.

    Ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk krijg.

  4. #4
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Ik voorzie problemen voor nederland om de poule fase te overleven.
    Mochten ze verliezen van Servie - Montenegro dab is het toernooi wel klaar.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  5. #5

    Standaard

    Kwartfinale, dus bij de beste 8 zou haalbaar moeten zijn. Aan de andere kant, met deze poule kan je ook zo uitgeschakeld worden. Over Argentinië hoef ik niets te zeggen, maar pas ook op Ivoorkust. Die zouden nog wel eens voor een verrassing kunnen zorgen.
    Topfavoriet lijkt me Brazilië, andere favorieten Argentinië en Italië.

    Een leuke en informatieve WK-site:
    http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/index.html

  6. #6

    Standaard

    Het lijkt me vrij logisch dat NL het wk gaat winnen. Tweede in deze poule is een makkie. Daarna tegen een belabberd Mexico oid en dan tegen Engeland dat Rooney mist.
    Dan de zoete wraak op Brazilië om vervolgens Argentinië aan te pakken. 8)

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    Het lijkt me vrij logisch dat NL het wk gaat winnen. Tweede in deze poule is een makkie. Daarna tegen een belabberd Mexico oid en dan tegen Engeland dat Rooney mist.
    Dan de zoete wraak op Brazilië om vervolgens Argentinië aan te pakken. 8)
    Het klopt wel dat op zich, NA de eerste ronde, de loting vrij gunstig is. Maar, ik ben het eens met Lex, de eerste ronde is geen makkie. Verre van dat!

  8. #8

    Standaard

    De eerste ronde lekker zwaar, wordt gelijk het koren van het faf gescheiden, niks mis mee.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  9. #9

    Standaard

    Die laatste alinea...

    Oranje beter af zonder Kalou

    Uitgegeven: 8 mei 2006 14:56

    HOOFDDORP - Het is maar beter als Salomon Kalou niet met het Nederlands elftal meegaat naar het WK in Duitsland. Tenminste, als we het computerblad Power Unlimited mogen geloven.

    Het tijdschrift simuleerde het toernooi tien keer met het computerspel Pro Evolution Soccer 5. Vijf keer met Kalou, vijf keer met Dirk Kuyt in zijn plaats. Met de Ivoriaan overleefde oranje geen enkele keer de voorrondes, met Kuyt een keer.

    Verder bleek uit het 'onderzoek' dat Nederland sowieso weinig kans maakt op het WK. De ene keer dat het nationale elftal verder kwam dan de voorrondes, ging het in de tweede ronde onderuit tegen Spanje.

    Overigens is dat laatste in de werkelijkheid onmogelijk. Wanneer Nederland de tweede ronde bereikt zal het Mexico, Iran, Angola of Portugal treffen.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Die laatste alinea...

    Oranje beter af zonder Kalou

    .
    en zo zal het ook zijn:
    Beroep Kalou afgewezen

    Uitgegeven: 9 mei 2006 14:24
    Laatst gewijzigd: 9 mei 2006 14:39

    ROTTERDAM - De bestuursrechter in Rotterdam heeft dinsdagmiddag het beroep van Feyenoorder Salomon Kalou afgewezen. De voetballer uit Ivoorkust vocht het besluit van minister Rita Verdonk (Integratie en Vreemdelingenzaken) aan om hem een versneld Nederlands paspoort te weigeren.

    De bestuursrechter is het met Verdonk eens dat Kalou eerst de naturalisatietoets moet halen. In november vorig jaar zakte hij voor het eerste deel van dat examen. Door de afwijzing van het beroep kan Kalou het komende wereldkampioenschap in Duitsland met het Nederlands elftal definitief vergeten

  11. #11

    Standaard

    Eindelijk zeg, zijn we van dat gezeur af.

    Die vent gaat toch weg uit Rotterdam dus dan heeft hij helemaal niks meer met Nederland!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #12

    Standaard

    Nederland gaat er helaas uit in de poule. Argentinië en Ivoorkust gaan door. DUitsland gaat nog ver komen omdat ze een makkelijke poule hebben en omdat daarna het hele land achter ze gaat staan vanwege de euforie. Daarom wordt Miroslav Klose ook topscorer.

    De finale wordt Brazilië - Italië en Italië wint na strafschoppen dankzij Buffon! (Als die finale überhaupt mogelijk is)

    FORZA ITALIA!!!!

    Ik wordt met Pro Evo 5 trouwens kampioen met Iran op 6 sterren als het moet dus het is maar net hoe goed je bent in 't spelletje hè... :wink:

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Eindelijk zeg, zijn we van dat gezeur af.

    Die vent gaat toch weg uit Rotterdam dus dan heeft hij helemaal niks meer met Nederland!
    Inderdaad. Vond het al onzin. Is dat gedoe eindelijk voorbij.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Nederland gaat er helaas uit in de poule. Argentinië en Ivoorkust gaan door. DUitsland gaat nog ver komen omdat ze een makkelijke poule hebben en omdat daarna het hele land achter ze gaat staan vanwege de euforie. Daarom wordt Miroslav Klose ook topscorer.

    De finale wordt Brazilië - Italië en Italië wint na strafschoppen dankzij Buffon! (Als die finale überhaupt mogelijk is)

    FORZA ITALIA!!!!

    Ik wordt met Pro Evo 5 trouwens kampioen met Iran op 6 sterren als het moet dus het is maar net hoe goed je bent in 't spelletje hè... :wink:
    Waarom Ivoorkust? Ik zie eerder Kezman en z'n mannen doorgaan dan Ivoorkust. Die laten niet meer zoveel zien (tenzij ik het gemist heb).
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Nederland gaat er helaas uit in de poule. Argentinië en Ivoorkust gaan door. DUitsland gaat nog ver komen omdat ze een makkelijke poule hebben en omdat daarna het hele land achter ze gaat staan vanwege de euforie. Daarom wordt Miroslav Klose ook topscorer.

    De finale wordt Brazilië - Italië en Italië wint na strafschoppen dankzij Buffon! (Als die finale überhaupt mogelijk is)

    FORZA ITALIA!!!!

    Ik wordt met Pro Evo 5 trouwens kampioen met Iran op 6 sterren als het moet dus het is maar net hoe goed je bent in 't spelletje hè... :wink:
    Waarom Ivoorkust? Ik zie eerder Kezman en z'n mannen doorgaan dan Ivoorkust. Die laten niet meer zoveel zien (tenzij ik het gemist heb).
    Omdat ik vind dat Ivoorkust een sterk elftal heeft en ik denk dat zij de revelatie van het WK worden (met Zweden als tweede kanshebber daarop).

  16. #16

    Standaard

    Heerlijk dat NL eens niet bij de topfavorieten genoemd wordt. Kijken of ze iets kunnen doen vanuit de underdog rol, zoals gezegd is de poule fase erg moeilijk. Toch heb ik goede hoop dat we het gaan redden!


  17. #17

    Standaard

    Ivoorkust heeft kone, daar hoeven we niet bang voor te zijn

    Baal er nog steeds verschrikkelijk van dat wel Ivoorkust maar niet Kameroen naar het WK gaat ( om nog maar te zwijgen over Angola.. )

    Ik denk dat NL hoge ogen gaat gooien, heb wel mn vertrouwen in van basten! ( En in KJH )


  18. #18

    Standaard

    Nederland zal de kwartfinales wel weer halen denk ik

    Voor de finale gok ik op Italië - Duitsland. Niemand die dacht dat Duitsland 4 jaar geleden ver ging geraken en ze haalden toen toch weer de finale... Italië wordt iig Wereldkampioen, zie niet in wie hen kan tegenhouden.

    én... België haalt het WK 2010!!!

  19. #19

    Standaard

    Ikzelf verwacht dat Nederland de 2e ronde wel haalt. Het is sowieso al lang geleden dat Nederland de 1e ronde niet overleefde.
    Op het moment dat we tegen Argentinie spelen hebben we 4 punten 8)

    Het zal mij benieuwen wat nu de verrassing gaat worden op het WK. Welk van de favorieten wordt vroeg uitgeschakeld en wie van de mindere goden komt verrassend ver?

  20. #20

    Standaard

    Mijn voorspellingen:

    Wereldkampioen: Brazilie (tjah.. verrassend)

    Grootste verrassing: Oekraïne (met shevchenko als doelpuntenmachine zie ik ze nog best ver komen)

    Meest teleurstellend: Engeland (zonder scorende spitsen kunnen ze het tegen Zweden en Paraguay wel eens af gaan leggen al)

    Nederland: Groepsronde overleven we, even als de daarna volgende ronde. Daarna is het jammer genoeg denk ik afgelopen voor Nederland.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Heerlijk dat NL eens niet bij de topfavorieten genoemd wordt. Kijken of ze iets kunnen doen vanuit de underdog rol, zoals gezegd is de poule fase erg moeilijk. Toch heb ik goede hoop dat we het gaan redden!
    Dat ben ik niet helemaal met je eens.

    Veel andere landen weten dat Nederland zich makkelijk heeft weten te plaatsen (al hebben die niet gezien met wat voor spel. :wink: ) en zullen Nederland als favoriet zien.

    En Van Basten denkt dat we wereldkampioen gaan worden dus die kan zich/het NL elftal ook niet in de underdogrol positioneren. Uitzondering misschien de wedstrijd tegen Argentinie in de poule.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  22. #22

    Standaard

    Ok....ik tip deze 4 landen:
    -Frankrijk: goed 11tal, voordeel dat ze in europa spelen, Thierry Henry

    -Brazilie: op papier de besten, maar ze spelen in europa; pas 1x heeft in niet-europees land in europa de titel gegrepen. Veel zal van Ronaldinho afhangen, als er iemand is de ze zoals Maradona aan de titel kan helpen is hij het wel.

    -Argentinie: Top, degelijk, goede spelers. nadeel: zelfde als Brazilie.

    -Duitsland: gastland, staat er altijd op een WK, zelfs al hebben ze (zoals nu) een zwakke selectie.

    vwb Nederland: ik vermoed dat ze het weer niet gaan redden...in vergelijking met de eerste 3 landen komen ze gewoon teveel tekort.

  23. #23

    Standaard

    Daar ben ik het mee eens, de grootste kanshebbers zijn Brazilië (met afstand), Argentinië en Frankrijk.


  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Daar ben ik het mee eens, de grootste kanshebbers zijn Brazilië (met afstand), Argentinië en Frankrijk.
    Frankrijk????? Wanneer hebben die voor het laatst indruk gemaakt?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  25. #25

    Standaard

    Misschien lost Spanje een keer de verwachtingen in zal wel niet want op een of andere manier falen ze altijd.

    Ik hoop het natuurlijk niet maar ik denk dat we al na de eerste ronde naar huis toe mogen.

Pagina 1 van 104 123451151101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •