Pagina 2 van 104 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 2588 worden weergegeven.

Discussie: Voetbal WK 2006

  1. #26

    Standaard

    Ik vind dat Brazilië (met name) en Italië en Argentinië titelkandidaten zijn.

    Nederland zal het zeer moeilijk krijgen om de poule door te komen. Ik schat Sevië + Montenegro hoger in als Ivoorkust, dus als Nederland de 1e wedstrijd weet te winnen, maken ze een zeer goede kans.

    Duitsland komt denk ik niet eens zo gek ver, ook al spelen ze thuis. Het elftal is nu gewoon echt veel te matig. Als Ballack geblesseerd raakt, kunnen ze het al helemaal vergeten.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Oranje beter af zonder Kalou
    +1

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Oranje beter af zonder Kalou
    +1
    Huh?!?

  4. #29

    Standaard

    Nou gezellig, WK wordt dus 4:3

    WK-voetbal niet in breedbeeldformaat

    Gepubliceerd op woensdag 10 mei 2006

    HILVERSUM (ANP) - De NOS heeft woensdag besloten om het wereldkampioenschap voetbal niet in breedbeeldformaat uit te zenden. De tv-makers hebben gekozen voor het 'normale' tv-formaat (4:3).

    De NOS heeft daarvoor gekozen omdat de meerderheid van de Nederlanders nog een traditioneel toestel met zo'n formaat heeft, aldus adjunct-directeur Jan de Jong van de NOS.
    bron

  5. #30

    Standaard

    vBasten schijnt vanmorgen tegen de 4 spitsen gezegd te hebben: 1 van jullie gaat nog afvallen... De 4 spitsen zijn: vNistelrooij, Kuyt, Vennegoor en Huntelaar...

    Ben benieuwd...

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik
    Nou gezellig, WK wordt dus 4:3

    WK-voetbal niet in breedbeeldformaat

    Gepubliceerd op woensdag 10 mei 2006

    HILVERSUM (ANP) - De NOS heeft woensdag besloten om het wereldkampioenschap voetbal niet in breedbeeldformaat uit te zenden. De tv-makers hebben gekozen voor het 'normale' tv-formaat (4:3).

    De NOS heeft daarvoor gekozen omdat de meerderheid van de Nederlanders nog een traditioneel toestel met zo'n formaat heeft, aldus adjunct-directeur Jan de Jong van de NOS.
    bron
    Het zal mij niks verbazen dat de NOS het wk in 2018 nog steeds in 4:3 uitzendt terwijl overal dan alles in breedbeeld hdtv wordt uitgezonden. Ik vind het een smoes van de eerste orde.... Geef je Mart Smeets toch wat minder salaris en schaf je wat hd camera's aan.... 8)
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #32

    Standaard

    Is Eriksson gek geworden of briljant?
    9/5/2006 11:52

    Sven-Göran Eriksson heeft heel voetbalminnend Engeland van verbazing van zijn stoel laten vallen. De anders zo conservatieve Zweed, die meestal uiterst loyaal is aan zijn vaste waarden, heeft in zijn WK-selectie een paar grote verrassingen opgenomen. Theo Walcott is de allergrootste.
    Walcott is 17 jaar, één maand en 25 dagen oud. Hij staat sinds de winterstop onder contract bij Arsenal, dat met achttien miljoen euro diep voor hem in de buidel tastte. De razendsnelle aanvaller – sneller dan Thierry Henry blijkt uit tests – moet zijn debuut echter nog maken op het hoogste niveau.


    Eriksson bekende hem live alleen op een drietal trainingen in actie te hebben gezien. Zoals afgelopen zaterdag. 'Ze speelden elf tegen elf op een half veld. Hij was erg goed. Zijn techniek in de kleine ruimte was prima en ik zag hem afwerken op doel', vertelde Eriksson, die verder wel videobeelden van de belofte bestudeerde en informatie inwon bij onder andere Arsène Wenger. Maar zelf heeft hij Walcott nog nooit gesproken.

    Engeland heeft volgens Eriksson behoefte aan snelheid, de reden waarom hij ook Aaron Lennon (Tottenham Hotspur, 19 jaar en 24 dagen, geen interlands) en Stewart Downing (Middlesbrough, 21 jaar 9 maanden en 18 dagen, nul caps) wil meenemen naar Duitsland. Geen van allen lijkt op een basisplaats te hoeven rekenen, maar een rol als onvoorspelbare joker, die van de ontstane ruimte kan profiteren, heeft Eriksson wel in gedachten.

    De meningen over Erikssons konijnen uit de hoge hoed zijn verdeeld. Waarom Walcott selecteren als Wenger, die er niet voor terugdeinst om jongelingen voor de leeuwen te werpen, hem nog nooit speeltijd gunde? Toch prijst ook menigeen de avontuurlijke keuze. Zeker omdat Engeland door de magere bezetting voorin wel eens behoudender zou kunnen gaan spelen, en daarom rappe spelers goed kan gebruiken in de counter.

    Bovendien heeft Eriksson ook aan de basis gestaan van grote carrières. Zo liet hij onder meer Roberto Baggio op jonge leeftijd debuteren bij Fiorentina en Rui Costa bij Benfica. Daarbij stelde hij Wayne Rooney op zijn zeventiende in de basis op voor het belangrijke EK-kwalificatieduel met Turkije. 'En dat pakte toch niet echt verkeerd uit', memoreerde de Engelse bondscoach.

  8. #33

    Standaard

    Zweedse bondscoach laat Östlund thuis

    9/5/2006 19:41

    Zijn transfer naar Southampton heeft Alexander Östlund niet kunnen helpen aan een plaats in de WK-selectie. De oud-Feyenoorder is gepasseerd.
    Östlund verruilde zijn uitzichtloze positie bij Feyenoord in de winterstop voor een verblijf bij Southampton. Dat deed de rechtsback mede om in beeld te blijven voor het WK. Maar zijn fel bekritiseerde optreden in de vriendschappelijke interland tegen Ierland (0-3) heeft hem zijn WK-selectie gekost.

    Östlund moest zijn plaats in de 23-koppige Zweedse selectie laten aan de relatief onervaren Karl Svensson. De verdediger van IFK Götenborg kreeg de voorkeur van bondscoach Lars Lagerbäck. 'Hij wordt de komende jaren waarschijnlijk een van de pijlers van de Zweedse ploeg', zei Lagerbäck, die nog tot 15 mei wijzigingen kan doorvoeren. 'Hij moet volwassen genoeg zijn om op dit niveau te kunnen acteren.'

    Twee spelers uit de Eredivsie hebben de WK-selectie gehaald. Naast Ajax-spits Markus Rosenberg heeft SC Heerenveen-verdediger Petter Hansson een uitnodiging ontvangen. Vijf Zweden zijn geselecteerd die hun sporen verdienden op de Nederlandse velden, te weten Erik Edman, Marcus Allbäck, Johan Elmander, Zlatan Ibrahimovic en Henrik Larsson.


    Moet je ook maar niet bij Feyenoord weg gaan

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    vBasten schijnt vanmorgen tegen de 4 spitsen gezegd te hebben: 1 van jullie gaat nog afvallen... De 4 spitsen zijn: vNistelrooij, Kuyt, Vennegoor en Huntelaar...

    Ben benieuwd...
    Hmmm...dat wordt dan Huntelaar, of het is slechts een middel om ze scherp te krijgen


  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Hmmm...dat wordt dan Huntelaar, of het is slechts een middel om ze scherp te krijgen
    vBasten kennenden... ik zou er geen flesje wijn op zetten als ik jou was...

  11. #36

    Standaard

    gewoon vNistelrooij thuis laten, vervelend figuur, speelt weinig de laatste tijd


  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Daar ben ik het mee eens, de grootste kanshebbers zijn Brazilië (met afstand), Argentinië en Frankrijk.
    Frankrijk????? Wanneer hebben die voor het laatst indruk gemaakt?
    WK 98: winst
    EK 00: winst
    EK 04: halve finale

    iig betere resultaten dan NL en Argentinie.....en ze hebben Henry! (imo samen met Ronaldinho de beste ter wereld)

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Daar ben ik het mee eens, de grootste kanshebbers zijn Brazilië (met afstand), Argentinië en Frankrijk.
    Frankrijk????? Wanneer hebben die voor het laatst indruk gemaakt?
    WK 98: winst
    EK 00: winst
    EK 04: halve finale

    iig betere resultaten dan NL en Argentinie.....en ze hebben Henry! (imo samen met Ronaldinho de beste ter wereld)

    Henry is inderdaad 8) .
    What ?

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    WK 98: winst
    EK 00: winst
    EK 04: halve finale

    iig betere resultaten dan NL en Argentinie.....en ze hebben Henry! (imo samen met Ronaldinho de beste ter wereld)
    Frankrijk had tussen 1998 en 2000 natuurlijk wel een veel beter team dan nu. De kwalificatie voor wk'06 ging ook niet zo soepel bij hun.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Daar ben ik het mee eens, de grootste kanshebbers zijn Brazilië (met afstand), Argentinië en Frankrijk.
    Frankrijk????? Wanneer hebben die voor het laatst indruk gemaakt?
    WK 98: winst
    EK 00: winst
    EK 04: halve finale

    iig betere resultaten dan NL en Argentinie.....en ze hebben Henry! (imo samen met Ronaldinho de beste ter wereld)
    Je noemt dan ook wel meteen de toppunten van Frankrijk op de laatste jaren. Je vergeet echter te noemen (blamerende) uitschakeling in de groepsfase op het WK2002. De voorafgaande kwalificatie van dat WK, en de kwalificatie afgelopen jaar. Zo goed zijn die Fransen niet meer.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Daar ben ik het mee eens, de grootste kanshebbers zijn Brazilië (met afstand), Argentinië en Frankrijk.
    Frankrijk????? Wanneer hebben die voor het laatst indruk gemaakt?
    WK 98: winst
    EK 00: winst
    EK 04: halve finale

    iig betere resultaten dan NL en Argentinie.....en ze hebben Henry! (imo samen met Ronaldinho de beste ter wereld)
    Je noemt dan ook wel meteen de toppunten van Frankrijk op de laatste jaren. Je vergeet echter te noemen (blamerende) uitschakeling in de groepsfase op het WK2002. De voorafgaande kwalificatie van dat WK, en de kwalificatie afgelopen jaar. Zo goed zijn die Fransen niet meer.
    Klopt; men was beter!
    Wel hebben ze met Henry een speler die zomaar een tournooi kan beslissen. Muv Brazilie is er imo geen ander land die een speler van zo'n niveau heeft.

    Maar idd: voor tzelfde geld gebeurd hetzelfde als in 2002.

    Iets anders:
    Welk C-land land wordt de grootste verrassing zoals Z-Korea dat in 2002 was?

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Iets anders:
    Welk C-land land wordt de grootste verrassing zoals Z-Korea dat in 2002 was?
    Ivoorkust. Als je dat al een C-land mag noemen.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Iets anders:
    Welk C-land land wordt de grootste verrassing zoals Z-Korea dat in 2002 was?
    Oekraine


  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Iets anders:
    Welk C-land land wordt de grootste verrassing zoals Z-Korea dat in 2002 was?
    Ivoorkust. Als je dat al een C-land mag noemen.
    Idd, Ivoorkust. Al kan ook Australië wel verrassen denk ik

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kenneth
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Iets anders:
    Welk C-land land wordt de grootste verrassing zoals Z-Korea dat in 2002 was?
    Ivoorkust. Als je dat al een C-land mag noemen.
    Idd, Ivoorkust. Al kan ook Australië wel verrassen denk ik
    TOGO Vind trouwens dat filmpje ook erg goed op MTV met die duitse jongen die voor Togo is.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Daar ben ik het mee eens, de grootste kanshebbers zijn Brazilië (met afstand), Argentinië en Frankrijk.
    Frankrijk????? Wanneer hebben die voor het laatst indruk gemaakt?
    WK 98: winst
    EK 00: winst
    EK 04: halve finale

    iig betere resultaten dan NL en Argentinie.....en ze hebben Henry! (imo samen met Ronaldinho de beste ter wereld)
    Je noemt dan ook wel meteen de toppunten van Frankrijk op de laatste jaren. Je vergeet echter te noemen (blamerende) uitschakeling in de groepsfase op het WK2002. De voorafgaande kwalificatie van dat WK, en de kwalificatie afgelopen jaar. Zo goed zijn die Fransen niet meer.
    Dat bedoel ik dus. Resulaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. :wink:

    De afgelopen kwalificatie zegt veel meer over hun huidige kwaliteiten.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  22. #47

    Standaard

    Als we toch eens die poule zouden doorkomen. In alle voorspellingen die ik heb ingevuld krijgt NL (bij een 2e plek) twee relatief makkelijke tegenstanders...

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    gewoon vNistelrooij thuis laten, vervelend figuur, speelt weinig de laatste tijd
    Kijk, jij snapt het. Als er iemand slecht is voor de sfeer in de groep is hij het wel.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    gewoon vNistelrooij thuis laten, vervelend figuur, speelt weinig de laatste tijd
    Kijk, jij snapt het. Als er iemand slecht is voor de sfeer in de groep is hij het wel.
    Ja, want dat kun jij vast heel goed beoordelen......
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Iets anders:
    Welk C-land land wordt de grootste verrassing zoals Z-Korea dat in 2002 was?
    Oekraine
    Sluit ik me bij aan.

Pagina 2 van 104 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •