Pagina 3 van 104 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 2588 worden weergegeven.

Discussie: Voetbal WK 2006

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Iets anders:
    Welk C-land land wordt de grootste verrassing zoals Z-Korea dat in 2002 was?
    Oekraine
    Sluit ik me bij aan.
    Hmm, ik zit steeds aan "Ivoorkust" te denken... Maar ja, dat gaat dan ten koste van NL...

  2. #52

    Standaard

    Ivoorkust.. wat een huillie team!


    Wel vervelend dat alle teams bij NL in de poule zo'n goede aanval hebben want onze verdediging is gewoon klote. Ik blijf er echter zeker van dat we kampioen worden.


    v nistelrooy slecht voor de sfeer? Dan is het maar goed dat ze de 3 negers hebben thuisgelaten deze keer.. die waren pas slecht voor de sfeer. (naar horen zeggen dan :wink: )



    Verrassingen zijn er denk ik deze keer niet echt.. misschien dat er zo'n brak team als Mexico of Australië goed doorkomt maar meer lijkt me niet.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    gewoon vNistelrooij thuis laten, vervelend figuur, speelt weinig de laatste tijd
    Kijk, jij snapt het. Als er iemand slecht is voor de sfeer in de groep is hij het wel.
    Ja, want dat kun jij vast heel goed beoordelen......
    Ik kan me anders nog goed een zeker knietje en een zekere bidon herinneren omdat 'meneer' zijn zin niet kreeg. En het hele gebeuren bij Man. Utd. is ook niet uit de duim gezogen. Ik denk dat je voor de teamspirit nog beter Kluivert in je team kan hebben dan Van Nistelrooij. Nistel kan nog het een en ander leren van Kluivert, te beginnen bij een portie nederigheid. Kijk alleen maar naar het laatste EK, waar Kluivert (als enige!) geen minuut heeft mogen spelen, maar zich ten alle tijden in die rol heeft geschikt. Nee, dan Van Nistelrooij. Wissel hem als 'ie weer eens als een zoutzak speelt en je moet nog uitkijken dat je geen bidon in je gezicht geschopt krijgt.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  4. #54

    Standaard

    Kluivert en nederligheid...

    Laat ons niet lachen!

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Kluivert en nederligheid...

    Laat ons niet lachen!
    ik denk dat Kluivert wel goed voor de sfeer is. In het resort waar NL verblijft is geen zak te doen (volgens VI) en Kluivert regelt altijd wel wat vrouwen en zorgt altijd wel voor wat vertier met zijn auto

    [btw; eea is sarcastisch bedoeld, Kluivert is een overschatte voetballer die over zijn hoogtepunt heen is en bovendien een arrogante zak is]
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    nederligheid...
    wat?

    Ik heb ook liever Kluivert dan Nistelrooij, maar het liefst Huntelaar


  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Kluivert en nederligheid...

    Laat ons niet lachen!
    Betrap ik taalpuree Robin nu op een typfout? En sinds wanneer zijn we koninklijk meervoud?

    Maar goed, om met de woorden van 'die andere PSV'er' te riposteren:

    'Ja, want dat kun jij vast heel goed beoordelen...... '


    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    [btw; eea is sarcastisch bedoeld, Kluivert is een overschatte voetballer die over zijn hoogtepunt heen is en bovendien een arrogante zak is]
    Pfff... Ik wist niet dat men hier zo door de grafschrijvers uit de media werd beïnvloed. Misschien enige nuancering, Coen?
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    [btw; eea is sarcastisch bedoeld, Kluivert is een overschatte voetballer die over zijn hoogtepunt heen is en bovendien een arrogante zak is]
    Pfff... Ik wist niet dat men hier zo door de grafschrijvers uit de media werd beïnvloedt. Misschien enige nuancering, Coen?
    misschien enige dan, want topscorer aller tijden van het NL elftal wordt je niet zomaar, maar toch...

    ik mag de beste man niet. Na 1 puntertje gehyped, voelde zich te groot, mislukt bij Milan, mislukt bij Barca, mislukt bij Newcastle, aan het mislukken bij Valencia...

    nu jij weer :wink:
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #60

    Standaard

    Jongens, al sturen ze Cambuur; Als we maar winnen! 8)
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    [btw; eea is sarcastisch bedoeld, Kluivert is een overschatte voetballer die over zijn hoogtepunt heen is en bovendien een arrogante zak is]
    Pfff... Ik wist niet dat men hier zo door de grafschrijvers uit de media werd beïnvloedt. Misschien enige nuancering, Coen?
    misschien enige dan, want topscorer aller tijden van het NL elftal wordt je niet zomaar, maar toch...

    ik mag de beste man niet. Na 1 puntertje gehyped, voelde zich te groot, mislukt bij Milan, mislukt bij Barca, mislukt bij Newcastle, aan het mislukken bij Valencia...

    nu jij weer :wink:
    Volledig mee eens, al moet ik zeggen dat hij bij Barca wel een tijdje het goed heeft gedaan.
    Erg jammer, als ie wat langer bij Ajax was gebleven was hij wellicht beter terechtgekomen....

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    [btw; eea is sarcastisch bedoeld, Kluivert is een overschatte voetballer die over zijn hoogtepunt heen is en bovendien een arrogante zak is]
    Pfff... Ik wist niet dat men hier zo door de grafschrijvers uit de media werd beïnvloedt. Misschien enige nuancering, Coen?
    misschien enige dan, want topscorer aller tijden van het NL elftal wordt je niet zomaar, maar toch...

    ik mag de beste man niet. Na 1 puntertje gehyped, voelde zich te groot, mislukt bij Milan, mislukt bij Barca, mislukt bij Newcastle, aan het mislukken bij Valencia...

    nu jij weer :wink:
    Volledig mee eens, al moet ik zeggen dat hij bij Barca wel een tijdje het goed heeft gedaan.
    Erg jammer, als ie wat langer bij Ajax was gebleven was hij wellicht beter terechtgekomen....
    klopt. Veel (niet alle) van die jonge jongens die 'vroeg' uitvliegen maken het toch net niet...(Wooter, Musampa, Bogarde, Van den Bergh)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    misschien enige dan, want topscorer aller tijden van het NL elftal wordt je niet zomaar, maar toch...

    ik mag de beste man niet. Na 1 puntertje gehyped, voelde zich te groot, mislukt bij Milan, mislukt bij Barca, mislukt bij Newcastle, aan het mislukken bij Valencia...

    nu jij weer :wink:
    Is dat nuancering?

    Wat betreft de hype na zijn (magistrale!) doelpunt tegen Milan in 1995 ben ik het met je eens. Dat zijn daaropvolgende vertrek naar Milan te vroeg kwam lijkt me duidelijk. Beter had hij nog een of twee jaartjes kunnen rijpen bij Ajax. Maar om dan te zeggen dat Kluivert bij Barça mislukt is?!

    Laten we er een overzichtje bijpakken van zijn gespeelde wedstrijden en gemaakte doelpunten.

    98/99 Barcelona 35 (15)
    99/00 Barcelona 26 (15) en daarbij in de Europa Cup 14 (7)
    00/01 Barcelona 31 (18 ) en daarbij in de Eur. Cup 12 (5)
    01/02 Barcelona 33 (18 ) en daarbij in de Eur. Cup 17 (7)
    02/03 Barcelona 36 (16) en daarbij in de Eur. Cup 15 (5)
    03/04 Barcelona 21 (8 ) en daarbij in de Eur. Cup 3 (2)

    Daarmee komt hij voor wat betreft doelpunten in de Primera Division voor Barcelona op 90 uit 182 wedstrijden. Zie wie hem dat nadoen:

    1) César Rodríguez Álvarez 287 195 1942-1955
    2) Ladislao Kubala 186 131 1951-1961
    3) Mariano Martín Alonso 112 96 1939-1947
    4) Patrick Kluivert 182 90 1998-2004
    5) Estanislao Basora Brunet 237 89 1946-1958

    Kijken we bovendien naar de Nederlanders die in de Spaanse Primera Division de meeste doelpunten hebben gemaakt, dan ziet het lijstje er als volgt uit:

    1) Roy Makaay 205 (wedstr.) 100 (doelp.) Tenerife, Deportivo
    2) Patrick Kluivert 182 90 - Barcelona
    3) Ronald Koeman 192 67 - Barcelona
    4) Johan Cruijff 139 47 - Barcelona
    5) Faas Wilkes 62 38 - Valencia

    Dat hij bij Newcastle zogenaamd 'mislukt' is, komt niet alleen door blessures, maar ook door een coach die geen vertrouwen in hem had. Die Sounness is inmiddels weggestuurd bij Newcastle. Toch heeft hij het daar met 13 doelpunten in 35 potten (waarvan hij vaak slechts de laatste 10 minuten meemaakte) niet heel slecht gedaan, als je het mij vraagt.

    En tsja, dan komen de blessures. Linkerknie, rechterknie, achillespees, nog een keer de knie. Er is geen moment geweest dit seizoen waarop Kluivert echt fit is geweest. Dus om hem daar nou op af te branden.

    Nee, ik weet zeker dat Kluivert, wanneer hij weer 100% fit is, de beste spits voor het Nederlandse elftal zou zijn, met Huntelaar daar vlak achter.

    Tot zover even.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    gewoon vNistelrooij thuis laten, vervelend figuur, speelt weinig de laatste tijd
    Kijk, jij snapt het. Als er iemand slecht is voor de sfeer in de groep is hij het wel.
    Ja, want dat kun jij vast heel goed beoordelen......
    Ik kan me anders nog goed een zeker knietje en een zekere bidon herinneren omdat 'meneer' zijn zin niet kreeg. En het hele gebeuren bij Man. Utd. is ook niet uit de duim gezogen. Ik denk dat je voor de teamspirit nog beter Kluivert in je team kan hebben dan Van Nistelrooij. Nistel kan nog het een en ander leren van Kluivert, te beginnen bij een portie nederigheid. Kijk alleen maar naar het laatste EK, waar Kluivert (als enige!) geen minuut heeft mogen spelen, maar zich ten alle tijden in die rol heeft geschikt. Nee, dan Van Nistelrooij. Wissel hem als 'ie weer eens als een zoutzak speelt en je moet nog uitkijken dat je geen bidon in je gezicht geschopt krijgt.
    Grappig dat je dit allemaal uit 1 voorval kunt concluderen, knap ook vooral zeker omdat je zo realistisch ben over Kluivert.

    Afijn, laten we er maar over ophouden. Je mag iemand of niet maar daarmee kun je nog niet beoordelen of hij goed is voor de sfeer in een team. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Grappig dat je dit allemaal uit 1 voorval kunt concluderen, knap ook vooral zeker omdat je zo realistisch ben over Kluivert.
    Knap ben ik hè?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Afijn, laten we er maar over ophouden. Je mag iemand of niet maar daarmee kun je nog niet beoordelen of hij goed is voor de sfeer in een team. :wink:
    Laten we er inderdaad maar mee ophouden. Ik mag Van Nistelrooij inderdaad niet, maar dat heb ik al vaker aangegeven. Het is jammer dat de media hem zo als de 'ideale schoonzoon' betitelen, terwijl hij dat - in mijn ogen, zal ik er maar even bijzetten dan - absoluut niet is. En omdat ik ook vind dat Van Nistelrooij qua voetbalkwaliteiten een hoop tekort komt, zie ik hem liever niet meegaan naar Duitsland.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  16. #66

    Standaard

    Huntelaar meenemen, Ruudje meenemen, Kuyt meenemen en Jan thuislaten. Wat hij kan kunnen de andere namelijk ook maar dan nog wat meer. :wink:


    Huntelaar heeft er dit seizoen al vijftig inliggen

    11/5/2006 13:30

    Klaas-Jan Huntelaar is in Noordwijk druk bezig een plek af te dwingen in de WK-selectie van het Nederlands elftal. Bondscoach Marco van Basten heeft al gezegd maximaal drie centrumspitsen mee te nemen naar Duitsland en niet naar naam te kijken maar naar de vorm in het trainingskamp.
    Met Huntelaars vorm zat het dit seizoen meer dan goed. De 22-jarige Achterhoeker kende een verbijsterend trefzeker jaar. In de 52 officiële wedstrijden die hij speelde voor Ajax, SC Heerenveen en Jong Oranje maakte hij maar liefst vijftig doelpunten.

    Kader Duels Goals
    Eredivisie 31 33
    Play-offs 4 2
    Gatorade Cup 4 6
    UEFA Cup 6 2
    Champions League 2 1
    Jong Oranje 5 6
    ---- ---- +
    Totaal 52 50


    Huntelaar is van de vier kandidaten voor een WK-ticket de enige die nog geen enkele interland voor het grote Oranje heeft gespeeld.

    Ruud van Nistelrooy heeft zijn waarde met 25 goals in 49 interlands meer dan bewezen. Van Basten weet ook al min of meer wat hij heeft aan Dirk Kuijt (4 goals, 16 caps) en Jan Vennegoor of Hesselink (geen goals in 6 duels).

    Huntelaar heeft wél bewezen zich prettig te voelen in het shirt van Oranje. Dit seizoen had hij een belangrijke rol bij Jong Oranje, dat zich grotendeels dankzij zijn treffers plaatste voor het EK. Hij maakte er zes in vijf wedstrijden.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Betrap ik taalpuree Robin nu op een typfout?
    Een typfout is gelukkig niet zo erg als een taal- of stijlfout!

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Maar goed, om met de woorden van 'die andere PSV'er' te riposteren:
    Pas op: in deze thread zijn we allemaal Nederlander! Zo luidde ook het eerste, memorabele, berichtje uit deze thread!!!

  19. #69

    Standaard

    Als Nederland speelt zoals jullie ouwehoeren, worden wij met speelsgemak WERELDKAMPIOEN!!! :P
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Als Nederland speelt zoals jullie ouwehoeren, worden wij met speelsgemak WERELDKAMPIOEN!!! :P
    Dan heb je niet goed gelezen volgens mij, de meesten onder ons moeten nog maar zien hoe het Nederland af zal gaan aankomende zomer. En een aantal vraagt zich zelfs af of ze de poule wel door zullen komen.

    Zoveel positieve reacties heb ik over Nederland nog niet gezien hier. :wink:

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Als Nederland speelt zoals jullie ouwehoeren, worden wij met speelsgemak WERELDKAMPIOEN!!! :P
    Dan heb je niet goed gelezen volgens mij, de meesten onder ons moeten nog maar zien hoe het Nederland af zal gaan aankomende zomer. En een aantal vraagt zich zelfs af of ze de poule wel door zullen komen.

    Zoveel positieve reacties heb ik over Nederland nog niet gezien hier. :wink:
    Het was een gekscherende opmerking hoor... misschien dat je nog ergens een muntje hebt. ff laten vallen en wie weet... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Als Nederland speelt zoals jullie ouwehoeren, worden wij met speelsgemak WERELDKAMPIOEN!!! :P
    Ghehe, maar dat worden we toch ook?
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Maar goed, om met de woorden van 'die andere PSV'er' te riposteren:
    Pas op: in deze thread zijn we allemaal Nederlander! Zo luidde ook het eerste, memorabele, berichtje uit deze thread!!!
    Sorry, meneer Krijger.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Als Nederland speelt zoals jullie ouwehoeren, worden wij met speelsgemak WERELDKAMPIOEN!!! :P
    Ghehe, maar dat worden we toch ook?
    ABSOLUUT!! [spoiler:92777994ed]NIET!!!! - ER IS ALTIJD WEL WAT HELAAS....AL HOOP IK OP EEN VERGISSING EN WORDT HET EEN BIG YES!!!! [/spoiler:92777994ed]
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Als Nederland speelt zoals jullie ouwehoeren, worden wij met speelsgemak WERELDKAMPIOEN!!! :P
    wie ben jij?

    maakt niet uit, straks juichen we allemaal om:



Pagina 3 van 104 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •