De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Willie De Ville Live in Lowlands

    Prachtige registratie van een prima concert.
    Een veel dynamischere Willie dan zijn studio-optredens. Er zaten enkele akoestische nummers bij, die gewoon positief opvielen! Weinig ouwe zooi, overwegend nieuwere nummers van een prima gehalte.
    Opgenomen in Paradiso in Amsterdam in een enigszins uitpuilende zaal Met dank aan de technici die er een perfecte DTS-track uit wisten te halen.
    Willie heeft een rasband om zich heen weten te verzamelen.
    Dit is ECHt dit is PUUR dit is MUSICEREN 8)
    Gaat dat zien! Gaat dat beluisteren!
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  2. #2

    Standaard

    Inderdaad. Willy DeVille is voor mij als fan altijd verplichte aanschaf, dus deze heb ik ook op de dag van release gekocht. Prima geluid. Enig minpuntje is dat één van de camera's (volgens mij links voor het podium) gedurende het hele concert altijd wat probleempjes schijnt te hebben met scherpstellen. Je ziet als de beeldinstelling naar deze camera wisselt vaak een paar secondes een onscherp beeld en dan "vindt" hij weer zijn focus.
    Maar afgezien daarvan, top-muzikanten, heerlijke muziek, en natuurlijk de onnavolgbare Mr. DeVille!!
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeanreno
    Inderdaad. Willy DeVille is voor mij als fan altijd verplichte aanschaf, dus deze heb ik ook op de dag van release gekocht. Prima geluid. Enig minpuntje is dat één van de camera's (volgens mij links voor het podium) gedurende het hele concert altijd wat probleempjes schijnt te hebben met scherpstellen. Je ziet als de beeldinstelling naar deze camera wisselt vaak een paar secondes een onscherp beeld en dan "vindt" hij weer zijn focus.
    Maar afgezien daarvan, top-muzikanten, heerlijke muziek, en natuurlijk de onnavolgbare Mr. DeVille!!
    Klopt. Denk dat cameraman opgezogen werd door concert of ook ietsie stoned was . Of er heeft vanwege de volle zaal een op afstand bediende camera gestaan.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •