De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Romancing The Stone/Jewel Of The Nile S.E.

    20th Century Fox Home Entertainment has announced a long-overdue Romancing the ston:Special Edition for release on august 29th.The blockbuster comedy adventure,starring Michael Douglas and Kathleen Turner,arrives with a brand new 2.35:1 anamorphic transfer and a Dolby Digitla 5.1 track.Bonus materials will include eight deleted scenes
    (''Jack T.Colton,'' ''By the river,,''Keep qieut,'' ''Treasure map,''
    ''Campfire on a Cargo Plane,'' ''Romancing the stone,'' Alligator'' and ''The book signing,'') and the retrospective featurettes ''Rekindling the Romance:A look back,'' ''A hidden treasure: The screenwriter'' and Michael Douglas remembers,''

    Also due the 29th is the lackluster follow-up Jewel Of The Nile.
    This new edition also has a new anamorphic transfer and Dolby Digital 5.1.
    Extras will include a commentary bij director Lewis Teague,six deleted scenes (''A toast to Joan Wilder,''With the people,'' ''Need water,'' ''This ain,t easy you know,'' ;;Jack, i wish we would have gone to greece,'' and ''The ceremony'')And the featurettes ''Romancing the nile: A winning sequel'' and ''Jewel of the Nile romance novel.

    BronavisDvd
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #2

    Standaard

    Geweldig dat deze uitkomen,goede en leuke films,ga ik zeker aanschaffen!
    Avonturen films zijn mijn favoriete genre!

  3. #3

    Standaard

    Goed nieuws! Heb nu beide films in de oude versie. En die zijn toch niet helemaal DVD-waardig.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  4. #4

    Standaard

    Artwork:





    ziet er leuk uit
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #5

    Standaard

    Geen videoclip van Billy Ocean????

  6. #6

    Standaard

    Romancing the Stone/The Jewel of the Nile Gift Set artwork:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  7. #7

    Standaard

    Mooi, geweldig zelfs.
    Deze films worden vast en zeker ook in Nederland door Fox uitgebracht, de vraag is alleen wanneer, dat kan best weer eens een maand of 8 gaan duren.
    Ik kan ook niet wachten op de aankondiging voor de Kingdom Of Heaven director's cut. Najaar mogen we toch hopen...!

  8. #8

    Standaard

    Iemand inmiddels al wat vernomen van een Regio 2 release met NL subs?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van 't Wout
    Iemand inmiddels al wat vernomen van een Regio 2 release met NL subs?
    nope
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #10

    Standaard

    Waarom krijgen wij hier in Nederland vaak films, in een verbeterde uitgave, een stuk later of zelfs helemaal NIET???
    Deze zulllen hier helaas wel nooit komen,denk ik......................

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •