De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Standaard Welke versie van Happy Tree Friends: Overkill???

Ik ben op internet een paar versies van deze Happy Tree Friends DVD-Box tegen gekomen. Een Duitse R2 (wat wil zeggen dat de verpakking Duitstalig is, dus valt 'ie voor mij af), een R1 (op Play USA, deze is dus NTSC neem ik aan), een R2 (op Play UK, deze is PAL neem ik aan), een R0 PAL (op CD-Wow) en een R0 op de officiële HTF-website, maar daar staat niet bij of 'ie PAL of NTSC is.

Nu vroeg ik me af of de info op die diverse websites wel klopt. Ik wil sowieso een PAL-versie en géén Duitse, maar voor de rest maakt het me niet uit. Welke kan ik dan het beste kopen? Zijn er zoveel versies of is er gewoon één NTSC en één PAL-uitgave?

Is er bij de Engelse box nog iets uitgeknipt dat bij de R0 niet is gebeurd ofzo? Alle info is welkom. Alvast bedankt!

Standaard

Voor zover ik weet is er één PAL en één NTSC-uitgave die buiten dit aspect niet van elkaar verschillen. Geknipt is ie volgens mij niet.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

Okee, dankje. Ik wacht even wat andere reacties af, maar het zou best kunnen dat je gelijk hebt.

Instellingen bij het plaatsen van berichten