De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard A-Film: Koop versie van De Grot anamorf en met DTS

    A-Film: Koop versie van De Grot anamorf en met DTS



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Boeiuh... ik vond het sowieso een teleurstellende film...

  3. #3

    Standaard

    Vond er ook niet veel aan maar waarom heb je 2 maal The Shinning in je collectie zitten.
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  4. #4

    Standaard

    Pardon?
    Dit is juist een van de mooiste films die vorig jaar in de bios te zien waren. Ik vond het een prachtige adaptatie van Krabbe's roman.
    Overigens won die regisseur er volgens mij afgelopen jaar een Gouden kalf voor.
    Ik ga hem wel kopen, zeker met die extra's.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JDT
    Vond er ook niet veel aan maar waarom heb je 2 maal The Shinning in je collectie zitten.
    Kijk maar eens naar de speelduur van beide DVD´s...
    Kubrick heeft namelijk voor de wereldwijde versie ongeveer 20 minuten uit The Shining geknipt... dus die Regio 1 versie is een flink stuk langer en wordt hierdoor ook meteen heel anders qua opbouw. De Regio 2 versie zat in de Kubrick-box en wilde ik ook hebben, omdat ik deze versie herinner uit mijn jeugd. Dus vandaar dat ik beide versies heb...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost K
    Overigens won die regisseur er volgens mij afgelopen jaar een Gouden kalf voor.
    Die Gouden Kalveren zeggen net zoveel als die Oscars... geen drol dus.

  6. #6

    Standaard

    En ja hoor...weer een film die ik toch niet ga kopen wel met DTS surround....beetje vreemd hoor: de dvd keuze om met DTS uit te brengen. Fast and the Furious niet...maar 'De Grot' weer wel.. DTS trackje was zeker lekker goedkoop ofzo..

    Kan best een leuke film zijn hoor...daar niet van....maar toch..
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  7. #7

    Standaard

    Wat een flauwe opmerking. Dat "DTS-trackje" is niet goedkoop, en is het resultaat van de inspanningen van een aantal mensen die er voor hebben kunnen zorgen dat deze DVD enigszins aan de internationale standaarden kan voldoen.
    Naar alle waarschijnlijkheid komt ook de trailer in 5.1 op de DVD, hetgeen nogal ongebruikelijk is. Ook omdat mensen daar hun uiterste best voor hebben gedaan.

    Ik juich het iig toe dat A-Video een groot aantal A-Film titels probeert in DTS uit te brengen.

    En ga niet zeggen dat The Fast & The Furious een betere film is dan De Grot. Amerikaanse bagger is er genoeg.

  8. #8

    Standaard

    Ik zei niet dat FatF een goeie film was....ik zeg alleen dat het vet wreed geluid heeft, wat beter tot zijn recht komt met DTS....wat we dus niet krijgen in Nederland..

    A Film is een prima maatschappij hoor...vanwege het genoemde feit en de 'betere films' (oa. Lotr) die ze proberen standaard met het beste geluidsformaat te drukken. Maar goed...toch vind ik dat het in Nederland niet goed gaat en dat de inwoners onderschat worden qua behoeftes..

    Zeg nou zelf...de topfilms die gewoon behoefte hebben aan uiterste zorg krijgen het niet (russische DD 5.1, franse DTS etc. en 4:3 pan scans..) en de films die het in principe minder nodig hebben want de mensen kopen ze ook wel met 5.1 krijgen 'overbodige' luxe..(wat zowiezo goed is natuurlijk....je kan nooit genoeg hebben )...

    A Film, ga zo door!
    De rest van de distributeur (met uitzonderingen), neem een voorbeeld aan A film! Want deze gasten gaan geld en respect verdienen
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  9. #9

    Standaard

    Voor vet wreed maakt IMHO DTS veel minder uit dan voor prachtige ingetogen, dialoog en sfeerfilms, waarin stilte en dus dynamiek en precisie erg belangrijk zijn.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jakob vO
    Voor vet wreed maakt IMHO DTS veel minder uit dan voor prachtige ingetogen, dialoog en sfeerfilms, waarin stilte en dus dynamiek en precisie erg belangrijk zijn.
    Helemaal mee eens. Zoals ik al eerder heb gezegd hier op dit forum... het zijn de subtiele dingen die een goede soundtrack een goede soundtrack maken, niet de hoeveelheid bas.

  11. #11

    Standaard

    zijn we het nog ergens over eens

  12. #12

    Standaard

    De Grot is eigenlijk geen echte 'must see & have' voor me, maar met zulke specificaties - zoals zelfs een commentaartrack! - denk ik dat ik de gok wellicht toch ga nemen. Hopelijk ook blijven zulke dvd-specificaties voor een Nederlandse film geen uitzondering op de regel.

  13. #13

    Standaard

    Ook door het mooie beeld en geluid blijf ik bij m'n stand punt NEE!
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •