Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 60 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard ''Zingende'' acteurs/actrices

    Naar aanleiding van deze tread http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=43858 leek het me wel leuk om deze tread te starten.
    Van welke acteur/actrice hebben jullie een cd?Ik zelf heb de cds van Billy Bob Thornton waarvan ik naast z,n andere kwaliteiten ook z,n muziek goed kan waarderen,het is een beetje country/blues achtige muziek.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #2

    Standaard

    John Schneider.

    Heb 2 cds van 'm en vind er toch een paar leuke numers op staan.

  3. #3

    Standaard

    John Belushi en Dan Aykroyd ook wel bekend als The Blues Brothers.

  4. #4

    Standaard

    Ik heb een DVD van The Bacon Brothers - No Foodjokes Tour met acteur Kevin Bacon.

    Ook heb ik CD's van Jon Bon Jovi, maar eigenlijk is dat een acterende zanger i.p.v. een zingende acteur

    Keanu Reeves had vroeger toch ook een vrij succesvol bandje?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    Walk The Line Soundtrack.. (Joaquin Phoenix, Reese Witherspoon e.a.)
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    Ook heb ik CD's van Jon Bon Jovi, maar eigenlijk is dat een acterende zanger
    Lijkt me wel, en daar lopen er meer van rond dan andersom

    Ik heb trouwens ook de LotR soundtrack waar Billy Boyd, Viggo Mortensen en Liv Tyler proberen te zingen.

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    The Blues Brothers
    Heel simpel!

    Ook omdat ik natuurlijk zelf wel eens een optredentje heb als Blues Brother! ^^;
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  9. #9

    Standaard

    Alleen Hilary Duff. Haar muziek me wel bekoren, maar haar films niet.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    Ik ben beniewd die er CD's van David Hasselhof heeft.. :P
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bono_Aloys
    Ik ben beniewd die er CD's van David Hasselhof heeft.. :P
    Of van Steven Seagal, zijn muziek is overigens wel de moeite waard.

  12. #12

    Standaard

    Geen hele cd, maar op verzamelalbums is vaak iets terug te vinden van Don Johnson (bijv. Tell it Like it is...)

    Andere zingende acteurs: Sylvester Stallone (Rhinestone, openingssong van "Paradise Alley"), bij zijn broer Frank kun je weer spreken van een acterende zanger...
    Send a maniac to catch a maniac...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bono_Aloys
    Ik ben beniewd die er CD's van David Hasselhof heeft.. :P
    Als ik me niet vergis heeft TheThinWhiteDuke er een cd van :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  14. #14

    Standaard

    De soundtrack van Moulin Rouge vind ik ook leuk...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bono_Aloys
    Ik ben beniewd die er CD's van David Hasselhof heeft.. :P
    Moet bekennen dat ik thuis ook 1 CD van David Hasselhoff heb. De nummers die op die CD staan, waaronder ''Looking For Freedom'' zijn wel aardig om x te horen op z'n tijd. Misschien niet de beste zingende Acteur die er is, maar zeker ook niet de slechtste. Verder ook een dubbele Verzamel CD aanwezig van The Blues Brothers in mijn Kollektie.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lagomorph
    Ook omdat ik natuurlijk zelf wel eens een optredentje heb als Blues Brother! ^^;
    Voor de geïnteresseerde staan hier er wat foto's van.
    http://members.lycos.nl/lagomorph/archief/bb2006/01.jpg
    http://members.home.nl/basvandun/fot...rothers/02.JPG
    http://members.home.nl/basvandun/fot...rothers/18.JPG
    (Ik ben de Elwood )
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Salma Hayek zingt een nummer voor de soundtrack van Once upon a time in Mexico.

    En ehh.. Ik raak van haar stem net zo opgewonden als van haar verschijning (nee serieus, 't is een mooi Spaans-talig nummer).

    Persoonlijk vind ik de soundtrack meer de moeite waard dan de film.
    N/A

  19. #19

    Standaard

    Heb wel ooit een LP gehoord van Leonard Nimoy en dat klonk vrij aardig. Stukken beter iig dan de zangkunsten van William Shatner.

  20. #20

    Standaard

    Er loopt ook een thread over Steven Seagal. Maarja dat is ook niet echt een acteur

  21. #21

    Standaard

    De nieuwste single van Paul Oakenfold is met de vocals van actrice Brittany Murphy.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #22

    Standaard

    Ik heb thuis nog de single van "under the boardwalk" door Bruce Willis liggen.
    Er schijnt zelfs een heel album van hem te zijn, maar die stond in de laatste Q(=Engels muziekblad) bij de top 50 van slechtste albums allertijden.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel
    Ik heb thuis nog de single van "under the boardwalk" door Bruce Willis liggen.
    Er schijnt zelfs een heel album van hem te zijn, maar die stond in de laatste Q(=Engels muziekblad) bij de top 50 van slechtste albums allertijden.
    Volgens mij doet onze Bruce dat op het Motown label. Nou dat is dus ook niet meer wat het geweest was!

  24. #24

    Standaard

    We missen nog een van de grootste jonge zingende acteurs namelijk WILL SMITH! (man in black).

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    We missen nog een van de grootste jonge zingende acteurs namelijk WILL SMITH! (man in black).
    Is rappen zingen? :wink:

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •